Känns i år som att vi är oslagbara. Varit säker hela dagen att vi ska vinna. En känsla jag inte haft på många år men jävligt skön känsla
Håller med dig faktiskt. Känns ju egentligen helt surrealistiskt att man sitter relativt lugn resten av matchen efter att vi gör 1-0. Man var liksom helt övertygad om att vi skulle ta det. Jag tycker den här matchen visar att vi är redo.
Rädd att kuklen kommer bli domarnas favorit att varna vilket kommer innebära avstägningar.
Giroud....
Hade schääzny tagit den? Nae, Hade Ospina tagit den, kanske. Tar Chech den, JA!
dock rört bollen och haft fler lägen på 5 minuter än Walcott.
Twitter @grvdga
Vore lite coolt med en straffläggning och Cech avgör :)
Twitter @grvdga
Vad hjälper de om han inte träffar mål? Dock inga helekla lägen ska sägas och får han tre till så sitter ett
det är roligare att kolla på än att inte se målchanser alls :)
Twitter @grvdga
Klararvi detta? Börjar bli hett nu å vi ska spela med typ 8 defensiva spelare
Ogillar direkt defensiva byten... Brukar bli belägring av vårt straffområde då som leder till onödig hjärtverksamhet
The bus is parked:)
Twitter @grvdga
Cazorla får inte missa sånt...
Arsenal måste vinna, har ju spikat ettan på topptipset !
I år smäller det !
Där skuöle vi haft Theo. Hur kN han inte göra mål :(
Hahaha kan bli säsongens sämsta avslut av Cazorla
Cazorla! O_o
Twitter @grvdga
Haha du citerar Mourinho i förväg....
Runda målvakten Caz för han har redan knät i marken. Kasst avslut
COYG
Då lyckades vi till slut slå Mou på Chelseavis. Inte speciellt snyggt eller roligt att titta på men effektivt. Första halvlek var bra iaf!
COYG
2 facuper, 2 community shields... Nu tar vi nästa buckla/-or för bövelen!!!
mycket rättvist! Riktigt kul!
hade Chelsea 1 skott på mål?
cech 3 titlar på 3 matcher :)
Twitter @grvdga
Ser bra ut men vi lekte hem samma match mot City ifjol men vad hjälpte det.
Känns i år som att vi är oslagbara. Varit säker hela dagen att vi ska vinna. En känsla jag inte haft på många år men jävligt skön känsla
COYG
mkt mer prestige i denna match.
Twitter @grvdga
cech kommer bli grymt viktig. Mkt bra värvning
COYG
Top 3 skönaste laget o spöa. Så jävla skönt. Tror denna match kan innebära en viss attraktion när det gällar att få hit någon top-quality nu med.
Då väntar vi ändå på Alexis och Benzema :)
Twitter @grvdga
Jobbig match men skön seger. Härlig start på säsongen och kul med en till buckla!
japp känns mkt bra. Hoppas på inga jobbiga skador bara
COYG
Håller med dig faktiskt. Känns ju egentligen helt surrealistiskt att man sitter relativt lugn resten av matchen efter att vi gör 1-0. Man var liksom helt övertygad om att vi skulle ta det. Jag tycker den här matchen visar att vi är redo.
#Championship
Mourinho kastade upp medaljen på läktaren. Vilken jävla idiot han är.
Twitter @grvdga
Sidor