Finnbogason liksom
Mertesacker har inte en siffra rätt vid tredje målet, pinsamt att se
Olympiakos har 3 avslut PÅ mål och alla har gått in, kan målvaktsbytet diskuteras elle ?
I år smäller det !
Vilka klappträn.
Quitters never win. Winners NEVER quit!
2 mål sista 20 annars kan vi nog glömma cl
ibland är glädjen kort.
Det här nog bland det sämsta jag sett sen jag började följa Arsenal...
Historian upprepar sig igen. Tänker på Monaco förra året. Då tog det fan tre minuter mellan vår reducering och deras ledningsmål. Wenger snälla lär dig av dina misstag någongång!!
Naaae vad söt ospina var, försökte sätta igång spelet snabbt. Fördröjde med en minut istället
Är både per och Gabriel tillgängliga mot utd eller är Gabriel FF avstängd?
3 poäng, ett MÅSTE.....
twitter: @MikeBergkamp
Vi har ju inget försvar eller målvakt
Gervinho har hängt en balja!
iceman87 wrote: Är både per och Gabriel tillgängliga mot utd eller är Gabriel FF skadad?
Är både per och Gabriel tillgängliga mot utd eller är Gabriel FF skadad?
Gabriel lirar nu
Frågan är, om vi når EL. Kommer vi förbi åttondels-finalen?
Det var dåligt av Mertesacker, ska erkännas. Men kom igen, fortsätt som det har sett ut ett tag så kan vi fortfarande vända den här skiten...
Exqert wrote: iceman87 wrote: Är både per och Gabriel tillgängliga mot utd eller är Gabriel FF skadad? Gabriel lirar nu
Menade såklart avstängd
Bra frispark Özil ! Vart är killarna på returen ?!
Såhär dödar man matcher.
13 min plus tillägg....2 baljor är ett måste....
Vi måste göra 2 mål men ett tredje byte gör vi inte... Blir så less
COYG
Alldeles för få löpningar på icke bollförande spelare, nästa alla står och glor på den som har bollen
Så jävla piss dåligt vi har spelat ikväll.. Pinsamt...
Det är nåt som är galet med detta lag....
Mickys wrote: Vi måste göra 2 mål men ett tredje byte gör vi inte... Blir så less
Men vem på bänken skulle kunna hjälpa oss att göra två mål, menar du? Joel Campbell? Chambers?
För i helvete...
Life and Arsenal are miracles enough.
Fy fan va håller dom på med?!?! Ingen i laget som eldar på mr Wenger sitter helt lungt på bänken o glor! Jag hade varit galen om jag vore han!!!
Nu kommer Campbell in. Dåligt med alternativ rent generellt.
Klarar vi EL?
Skulle hellre sett en huvudstark spelare på topp än ännu en dvärg. Chsmbers eller Gabriel på topp. Ospina släng dig i väggen. Du har varit bedrövlig!
Finnbogason liksom
Mertesacker har inte en siffra rätt vid tredje målet, pinsamt att se
Olympiakos har 3 avslut PÅ mål och alla har gått in, kan målvaktsbytet diskuteras elle ?
I år smäller det !
Vilka klappträn.
2 mål sista 20 annars kan vi nog glömma cl
ibland är glädjen kort.
Det här nog bland det sämsta jag sett sen jag började följa Arsenal...
Historian upprepar sig igen. Tänker på Monaco förra året. Då tog det fan tre minuter mellan vår reducering och deras ledningsmål. Wenger snälla lär dig av dina misstag någongång!!
Naaae vad söt ospina var, försökte sätta igång spelet snabbt. Fördröjde med en minut istället
Är både per och Gabriel tillgängliga mot utd eller är Gabriel FF avstängd?
3 poäng, ett MÅSTE.....
Vi har ju inget försvar eller målvakt
Gervinho har hängt en balja!
Gabriel lirar nu
Frågan är, om vi når EL. Kommer vi förbi åttondels-finalen?
Det var dåligt av Mertesacker, ska erkännas. Men kom igen, fortsätt som det har sett ut ett tag så kan vi fortfarande vända den här skiten...
Menade såklart avstängd
Bra frispark Özil ! Vart är killarna på returen ?!
I år smäller det !
Såhär dödar man matcher.
13 min plus tillägg....2 baljor är ett måste....
Vi måste göra 2 mål men ett tredje byte gör vi inte... Blir så less
COYG
Alldeles för få löpningar på icke bollförande spelare, nästa alla står och glor på den som har bollen
Så jävla piss dåligt vi har spelat ikväll.. Pinsamt...
Det är nåt som är galet med detta lag....
Men vem på bänken skulle kunna hjälpa oss att göra två mål, menar du? Joel Campbell? Chambers?
För i helvete...
Life and Arsenal are miracles enough.
Fy fan va håller dom på med?!?! Ingen i laget som eldar på mr Wenger sitter helt lungt på bänken o glor! Jag hade varit galen om jag vore han!!!
Nu kommer Campbell in. Dåligt med alternativ rent generellt.
Klarar vi EL?
Skulle hellre sett en huvudstark spelare på topp än ännu en dvärg. Chsmbers eller Gabriel på topp. Ospina släng dig i väggen. Du har varit bedrövlig!
COYG
Sidor