Haha skönt att du e konsekvent iaf med att antingen döma ut matchen efter 20 minuter eller att dela ut motm efter 20. Jag Börjar reäkna seger om vi har 3 måls ledning med 10 kvar, inte innan. :)
Haha skönt att du e konsekvent iaf med att antingen döma ut matchen efter 20 minuter eller att dela ut motm efter 20. Jag Börjar reäkna seger om vi har 3 måls ledning med 10 kvar, inte innan. :)
var ju en kontring på att någon utsåg Özil till motm efter 8 min
Vilken smäll :)
ÅRETS BÄSTA MATCH HITTILLS!!
Rakt upp i krysset, så jävla snyggt!
3-0 till oss, jaaaaaaaaaa!
Drömmer jag?
Bra början iallafall
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa krossa United nu!!!!!!!
Jag skrek ut min glädje vid Alexis 3-0, och min sambo sa "det låter som att du kräks" och "de vänder snart". Om blickar kunde döda...
haha...
twitter: @MikeBergkamp
Hahaha vem trodde på storseger idag! Jaaaaaaaaaag.
Ni måste tro mera på vårat lag noobs ;)
I år smäller det !
Det går alltid bättre när jag är pessimist inför matchen. Men det är ju en del tid kvar på matchen också...
Nu kan jag nämna att förrutom en 2a spelade jag 4-0 till oss :)
Twitter @grvdga
You sneaky snake :D
I år smäller det !
Man u fått lite mera boll nu. Gäller att inte ge dom ett mål före paus
var ju en kontring på att någon utsåg Özil till motm efter 8 min
COYG
Kane gör mål igen.... Självmål!!! :-)
COYG
Kane gjorde självmål 2-1 till swansea :)
Ser matchen med en Unitedpolare. Han har gett upp och gått ut :)
#Championship
Där skulle fyran suttit Ramsey!
Så synd! Hade varit ett vackert 4-0 av Ramsey!
Nu är man förbannad för att vi inte kunde spela såhär i CL....
twitter: @MikeBergkamp
härligt att se Cazorla idag
Haha, Theo!!! Vilken härlig inställning! Gött att se!!!
Viktig räddning!
Ja, då har Cech också fått briljera. Fan, jag sitter här och tänker att jag knappt minns hur 1-0-målet såg ut, det var som en dröm! :-)
Skärpning nu!
Bra av chech. Men vi kommer för långt ner i planen. Man u hat ju bra spelare. Onödigt att ge dom 15-20 meter som vi gör nu
Snälla överspela inte framför straffområdet. Onödigt att ge de chanser skapat av vår nonchalans.
Oj vad Ramsey såsar med bollen! Bort med den för fan! Swinstian hänger inte med :) bästa 45 på 10år!?
Avslutar sämre. Vet ej vad BFG sysslar med i vissa situationer men har varit bättre än jag var rädd för
COYG
Sidor