I första halvlek har det varit för mycket aktivitet på vår högersida. Campell har gjort det ok (inte mer).
Annars tycker jag Arsenal gör rätt som avvaktar. Det blir visserligen en tråkig match men det finns ingen anledning att bjuda upp till dans när Swansea spelar som dom gör (krymper ytor ihop med agressiv forchecking).
Känns äntligen tryggt, framförallt att vi har så brà ytterbackar i Bellerin o Monreal samt tre bra mittbackar och numera en bra DM. En DM till, byt ut Debuchy och en ny anfallare så har vi riktigt bra trupp och startelva. :)
Oskön bänk....vem slänger vi in om vi ligger umder?
AFC
Enkelt, ge fan i att ligga under!
+1
If it's too strong, then you're too weak!
oj oj oj, Bellerin...
Arsene Wenger - He Knows, You Don't
Bellerin ... fantastiskt bra att jobba hela vägen tillbaka
Jävligt stillastående
Meeeen det ska vara mål där Giroud!!
oh crap
Såja. Då står vi utan anfallare nu då..... Känns bra.
Ser ut att var aen knäskada på Giroud ...
Kanske ska linda upp knäet och få lite extra stabilitet på det under pausen. Iaf så det inte förvärras om han ska fortsätta spela.
Guuuud vilken dålig 1a. Tagga till nu för fan!
I första halvlek har det varit för mycket aktivitet på vår högersida. Campell har gjort det ok (inte mer).
Annars tycker jag Arsenal gör rätt som avvaktar. Det blir visserligen en tråkig match men det finns ingen anledning att bjuda upp till dans när Swansea spelar som dom gör (krymper ytor ihop med agressiv forchecking).
Jag slår om till Rugby-VM i paus och kollar på snubbar som inte går av för hackor :)
Snoka SM-Guld! Chelski förlorar igen. Kvällen är räddad oavsett vad som händer!
Life and Arsenal are miracles enough.
Ok, du håller inte på Arsenal då eller? Skiter fullständigt i allt annat än 3 poäng till Arsenal för min kväll ska var räddad!!!!
+1
Ser matchen på O'learys i Helsingborg. Det får bli mer effektivitet i andra! Typ i samma takt som min ölförbrukning!!
Jobbigt med alla skadorna i truppen. Bänken erbjuder inte många offensiva alternativ.
Tycker Campell ska få max 10 min i andra och sedan byta in Flamini (ja ni läste rätt). Flamini är en kämpe som kan injecera energi i Arsenals spel.
Så där ja!
Såja girouuuuud!!!!! Härligt!!!!
Kanske ont i knäet men huvudet är det inge fel på ;)
Wohohohoho vi gör mål på hörna - snyggt Giroud!!
Cech med två bra räddningar på en minut. härligt.
Fan vilken supervärvning vi har gjort med Cech
verkligen
Måste säga att Alexis har haft en rikigt usel dag idag. I stort sett inget som fungerar för honom. Hoppas det kan lossna lite under andra halvlek.
Fin räddning av Bellerin igen, hoppas inte han blev skadad av smällen in i stolpen!
Bellerin alltså, vilken kille. hoppas han bara fick andan ur sig.
Ajaj det där kändes nog för Bellerin.. härlig uppoffring dock!
Känns äntligen tryggt, framförallt att vi har så brà ytterbackar i Bellerin o Monreal samt tre bra mittbackar och numera en bra DM. En DM till, byt ut Debuchy och en ny anfallare så har vi riktigt bra trupp och startelva. :)
If it's too strong, then you're too weak!
Sidor