Özil har varit rätt kass hitills men 1 sekunds briljans o vi leder.
Vi tog ledningen i de två senaste med så gör gärna 2 och 3-0 så man kan slappna av
Kan aldrig slappna av när spelet ser ut såhär. Özil är enda ljusglimten i matchen, han visar sin klass igen och utan hans form vete fan hur det skulle se ut på planen just nu..
Kul att Canpbell får vara med och göra några mål fast han ej är så bra för han har blivit misshandlad i Arsenal. Sen kan vi sälja honom i sommar
Han är inte bättre än att han ska spela när de är så här mycket skador. Alla andra misshandlade spelsre som Ryssen å Podolski har ju verkligen gjort succe i sina nya klubbar?
Satan vad skabbig Bfg är. Måste vara dags för Wenger att spela ihop gabriel och kos. Även om gabriel gör sina misstag som kos gjorde innan så har han potential att bli riktigt bra. För Bfg är så långt ifrån sina bästa dagar numera.
Giroud din jävla sopa gör inget framåt så det är klart att du ska göra självmål. Ja då blir det ingen vinst idag heller. Då borde du avgå direkt Wenger.
Han är 2+12 på 14 matcher
I år smäller det !
Özil har varit rätt kass hitills men 1 sekunds briljans o vi leder.
Vi tog ledningen i de två senaste med så gör gärna 2 och 3-0 så man kan slappna av
COYG
Kul att Canpbell får vara med och göra några mål fast han ej är så bra för han har blivit misshandlad i Arsenal. Sen kan vi sälja honom i sommar
COYG
Kan aldrig slappna av när spelet ser ut såhär. Özil är enda ljusglimten i matchen, han visar sin klass igen och utan hans form vete fan hur det skulle se ut på planen just nu..
I år smäller det !
förstår. Hur kommer det sig att vi ligger 2 poäng från toppen och Stoke längre ifrån. Tur misstänker jag? :)
Twitter @grvdga
Han är inte bättre än att han ska spela när de är så här mycket skador. Alla andra misshandlade spelsre som Ryssen å Podolski har ju verkligen gjort succe i sina nya klubbar?
Ne vi har Özil å Alexis :)
PL sämsta lag tar ledningen!!!!
styrkebesked om vi fortfarande leder med PL sämsta lag och manager!! COYG
Sorry jag ligger lite o hade precis en gräshoppa på mig :(
Twitter @grvdga
Satan vad skabbig Bfg är. Måste vara dags för Wenger att spela ihop gabriel och kos. Även om gabriel gör sina misstag som kos gjorde innan så har han potential att bli riktigt bra. För Bfg är så långt ifrån sina bästa dagar numera.
fan va Ox och Ramsey har varit kassa idag .. men så blir det väl när man varit skadad ..
Förvisso. Men enligt vissa skulle vi gett bort Özil. Samt 2 gör inget lag. vi är sämst ;)
Twitter @grvdga
Att vi ständigt ska göra massa självmål och sumpa för oss.................
I år smäller det !
.....
Amen för helvete. Jävla dönickar!!!!!!! Jag orkar fan inte mer snart!!
Giroud din jävla sopa gör inget framåt så det är klart att du ska göra självmål. Ja då blir det ingen vinst idag heller. Då borde du avgå direkt Wenger.
Jävla sopor
COYG
en ny tappad ledning
PL bästa lag i sitt esse
*suck*
twitter: @MikeBergkamp
Men vad gör han?
Statistiken ljuger inte. Flest mål insläppta i PL sista kvarten av första halvlek.
vad spelar det för roll var vi ligger idag? Är efter 38 omgångar som det räknas. Sen sa jag att Stoke har ett intressantare lag
COYG
Giroud, totalt urusel 3 halvlekar i rad, varför hittade du nätet nu ?
Undrar vem som är straffskytt för oss nu ? Vem tror ni ?
Sämsta finnen. Det har vi slagit fast redan. Det bästa laget torskade med 2-0. Dom hade lite otur bara...
Twitter @grvdga
Özil
Men starkaste laget leder med två mål :) Det laget vi krossade...
bästa laget tabbar sig igen. X idag så kan Wenger lämna in. 2/9 p mot bottenlagen är bedrövligt. nytt blod behövs. Wenger är slut!
COYG
Vinn nu bara Vinn!!!
Vinn!!!
AFC
Ok. Tur att jag inte lever i din verklighet iallafall. Non pun.
Men den måste vara tuff.
Twitter @grvdga
jävla tur att inte leva i din där man är nöjd med en 4:e plats varje år. Jävla losermentalitet och tyvärr finns det gott om den i hela Arsenal
COYG
Jobbigt o följa matchen på forumet...jävla uland Philly.
Twitter @grvdga
Sidor