Underbar insats idag! Inte enkelt att med ett skadedrabbad låg åka ner till Grekland och vinna så övertygande med 3 bollar. Det var effektivt och vi släppte inte igenom Olympiakos särskilt mycket.
Kul för Giroud med, han får ofta mycket skit från alla håll och kanter men visst kan killen göra mål. Dessa kom ju i precis rätt tid!
Özil var än en gång bra, även i en viktig match som han ofta får kritik för att han inte är. Passningen till Ramsey som sedan leder till 1-0 är magisk. Spelar förbi ett helt låg med en sådan passning som ser simpel ut men kräver perfekt kraft och tajming.
Men den stora behållningen var Campbells förarbete till 2-0. Riktigt bra match av Campbell överlag.
Underbart!
Hoppas på Wolfsburg eller Zenit i lottningen. Atlético är väl också bland de bättre alternativen. Men det blir säkert Barca...
Härlig seger och mycket bra disciplinerat hårdjobb. Med så många bra spelare borta så visar detta bredden på truppen. Hoppas vi får en bra lottning och nu kan vi gå långt med fler spelare friska.
Arsenalsupporter sen 1971 då Arsenal vann The Double.
Jag vet inte, stämmer allt och Cech storspelar kan vi ju slå de flesta lag, vi slog ju faktiskt BM nu i gruppen. Samtidigt visade Monaco hur fiasko det kan bli med "enkel" lottning med. Ne fan, ge mig Barca, dags för revanch!!
Skall vi stöta på Barca tar jag helst dom redan i åttondelen då dom ofta brukar vara som sämst i början av kalenderåret.
Dock undviker jag gärna Messi och Ronaldo.
Jo, så är det kanske men hoppas att vi kan undvika dem så långe som möjligt. Spelar vi på vår högsta nivå och inte har några viktiga spelare skadade kan vi absolut vinna över Barcelona men inte över två matcher. Det har jag svårt att se. Firma Messi - Neymar - Suarez hade nog ätit upp försvaret till sist även om vi spelar fantastiskt.
Zenit i åttondelen, Chelsea i kvarten o City i semin, sen finalförlust. Maximerat inom de rimliga gränserna! Finalförlust för United i EL på det och missat CL för Chelskit! Mumma!
Bra insats av oss igår. Jag var skitnervös de första 25 minuterna, då såg det illa ut. Men vi åt oss in i matchen. Stabilt försvarsspel och Özil och Giroud gjorde att vi ryckte upp oss framåt. Kul att se Campbell ta för sig också. Det blir väl respass i åttondelen som vanligt, men nu kan vi i alla fall ägna oss åt att skratta åt United. ;D
Riktigt bra gjort Gunners! Fantastiskt gäng det här!
Football - Created by the poor, stolen by the rich...
Du får fira EL en annan gång.....
AFC
Mäktigt! Hur är det, vi kan inte lottas mot Bayern, Chelsea eller City i åttondelen eller? Eller är det bara Bayern vi slipper?
Riktigt skön seger! vilken grupp 1:a vill vi ha? Zenit?? Vilka andra "mindre svåra" kan vi få?
Vilken jävka karaktär vi visar!!
Fyfan så skönt!!
AFC
Stämmer!
AFC
Samma nation och samma grupp är avskrivna, korrekt!
200304382612073264790
Vet inte exakt vad det ska betyda! Men visst!
200304382612073264790
Wolfsburg
AFC
Alltså kan det bli;
Real Madrid, Wolfsburg, At Madrid, Barcelona eller Zenit
Real, Wolfsburg, Atletico, Barca, Zenit....
200304382612073264790
Zenit. Wolfsburg som "andraval". Sen är det spanskt i form avAtletico, Barca eller Real då..
Dålig koll på Atletico nowadays, är de bättre eller sämre än upplagan som var i final 2014?
200304382612073264790
Imponerande insats! Bygger nog rejält självförtroende inför framtiden.
Giroud suverän. Självklar motm. 13 mål på 13 matcher denna säsong...riktigt bra.
Twitter @grvdga
Sämre men har Greizmann!
AFC
Ingen idé att se lottningen på måndag. Det är redan klart. Barca.
Hoppas på Wolfsburg, alt Zenit, Atletico. Det blir troligtvis Barca. :)
Twitter @grvdga
fast den är väl på fredag kl 12 el hörde jag fel?
men du har rätt i att det blir Barca i toppform för oss
nope snabb googling gav dig rätt på allt. Måndag kl 12!!!
COYG
japp måndag
Underbar insats idag! Inte enkelt att med ett skadedrabbad låg åka ner till Grekland och vinna så övertygande med 3 bollar. Det var effektivt och vi släppte inte igenom Olympiakos särskilt mycket.
Kul för Giroud med, han får ofta mycket skit från alla håll och kanter men visst kan killen göra mål. Dessa kom ju i precis rätt tid!
Özil var än en gång bra, även i en viktig match som han ofta får kritik för att han inte är. Passningen till Ramsey som sedan leder till 1-0 är magisk. Spelar förbi ett helt låg med en sådan passning som ser simpel ut men kräver perfekt kraft och tajming.
Men den stora behållningen var Campbells förarbete till 2-0. Riktigt bra match av Campbell överlag.
Underbart!
Hoppas på Wolfsburg eller Zenit i lottningen. Atlético är väl också bland de bättre alternativen. Men det blir säkert Barca...
Får vi Wolfsburg lär ju Lorden sänka oss
60% chans till en godkänd lottning.....
AFC
Härlig seger och mycket bra disciplinerat hårdjobb. Med så många bra spelare borta så visar detta bredden på truppen. Hoppas vi får en bra lottning och nu kan vi gå långt med fler spelare friska.
Arsenalsupporter sen 1971 då Arsenal vann The Double.
Vi är den klubb som verkar ha minst antal möjliga motståndare i lottningen.
Tre spanska gruppettor.
Två engelska gruppettor.
Två tyska gruppettor.
En rysk gruppetta.
Två italienska grupptvåor.
En engelsk grupptvåa.
En fransk grupptvåa.
En holländsk grupptvåa.
En ukrainsk grupptvåa.
En belgisk grupptvåa.
En portugisisk grupptvåa.
Alla utomengelska klubbar har sju alternativ i lottningen, Chelsea o City sex, vi fem.
#statistiknörderi
200304382612073264790
Skall vi stöta på Barca tar jag helst dom redan i åttondelen då dom ofta brukar vara som sämst i början av kalenderåret.
Dock undviker jag gärna Messi och Ronaldo.
If it's too strong, then you're too weak!
Jag vet inte, stämmer allt och Cech storspelar kan vi ju slå de flesta lag, vi slog ju faktiskt BM nu i gruppen. Samtidigt visade Monaco hur fiasko det kan bli med "enkel" lottning med. Ne fan, ge mig Barca, dags för revanch!!
Jo, så är det kanske men hoppas att vi kan undvika dem så långe som möjligt. Spelar vi på vår högsta nivå och inte har några viktiga spelare skadade kan vi absolut vinna över Barcelona men inte över två matcher. Det har jag svårt att se. Firma Messi - Neymar - Suarez hade nog ätit upp försvaret till sist även om vi spelar fantastiskt.
Jag ger mig fan på att Chelsea får Gent och sen går och vinner hela skiten..
Zenit i åttondelen, Chelsea i kvarten o City i semin, sen finalförlust. Maximerat inom de rimliga gränserna! Finalförlust för United i EL på det och missat CL för Chelskit! Mumma!
200304382612073264790
Bra insats av oss igår. Jag var skitnervös de första 25 minuterna, då såg det illa ut. Men vi åt oss in i matchen. Stabilt försvarsspel och Özil och Giroud gjorde att vi ryckte upp oss framåt. Kul att se Campbell ta för sig också. Det blir väl respass i åttondelen som vanligt, men nu kan vi i alla fall ägna oss åt att skratta åt United. ;D
Sidor