Om vi t ex vinner resten men förlorar titeln på en poäng eller däromkring, DÅ är det ju säsongens fall! Jag tycker mest att det är synd att vi aldrig fick hål på Southampton hemma. :-)
Om vi t ex vinner resten men förlorar titeln på en poäng eller däromkring, DÅ är det ju säsongens fall! Jag tycker mest att det är synd att vi aldrig fick hål på Southampton hemma. :-)
Absolut, det var tungt. Klantigt att tappa på tillägg mot Pool också.
Mycket bra fotboll av Arsenal idag, tittad större delen på telefonen men ändå. Mycket rappar mittfält när Ramsey inte spelar. Arsenal är två helt olika lag när vi slipper theo och giroud.
Håller med helt! Ut med Walcott Ramsey och Giroud. Har hela tiden sagt att dom inte håller måttet
Själv tycker jag vi gav bort vår bästa möjlighet till titel borta mit Uniteds U21-lag, hade vi vinnit där hade vi inte fortsatt rasa...
If it's too strong, then you're too weak!
Håller med!
Enig!
Bra analys! United matchen födde Swansea matchen vilket blev säsongens fall!!:(
AFC
United och Swansea ställde till det, men vi ska väl inte säga säsongens fall förrän säsongen är helt över?
Det är bra Sral! Det sista som överger en är hoppet ;)
Edit: Kan ju tolkas negativt också, att vi tappar kommande poäng och Swansea United inte spelar någon roll men väljer att inte se det så. :D
Absolut, det var tungt. Klantigt att tappa på tillägg mot Pool också.
Ja, det 3-3-målet av Liverpool tror jag knäckte oss en smula!
Håller med helt! Ut med Walcott Ramsey och Giroud. Har hela tiden sagt att dom inte håller måttet
Sidor