Urusel är att ta i. Vi har ätit oss in i matchen och skapar ändå chanser. Det är alltid något att bygga på till andra.
Du letar bra om du hittar ljusglimtar här. Ramsey, Walcott, Özil, Giroud har varit bedrövliga & i princip osynliga stora delar av halvleken. Flamini slår bort det mesta & BFG ser ut som han har polio.
Det är därför jag tycker att vi ska byta ut Giroud tidigt och sätta Walcott på topp.
jajo67 som ALDRIG kommenterar nåt positivt och drar snabbare än snabbt när vi vinner. Jag utmanar dig att lägga en positiv kommentar efter matchen. Oavsett resultat. Ok? Så ska jag lägga en negativ.
Kan inte diskutera fotbollsteori med dig, du skulle inte förstå ;)
Urusel är att ta i. Vi har ätit oss in i matchen och skapar ändå chanser. Det är alltid något att bygga på till andra.
Du letar bra om du hittar ljusglimtar här. Ramsey, Walcott, Özil, Giroud har varit bedrövliga & i princip osynliga stora delar av halvleken. Flamini slår bort det mesta & BFG ser ut som han har polio.
Det är därför jag tycker att vi ska byta ut Giroud tidigt och sätta Walcott på topp.
jajo67 som ALDRIG kommenterar nåt positivt och drar snabbare än snabbt när vi vinner. Jag utmanar dig att lägga en positiv kommentar efter matchen. Oavsett resultat. Ok? Så ska jag lägga en negativ.
Tycker våra yb varit bra, Monreal är alltid bra. Campbell försöker men är tyvärr inte tillräckligt bra.
Men jag har inte gett upp det är framförallt offensivt vi måste snäppa upp oss.
ok fotbollsprofessorn.
Ha en fieldday medans vi ligger under. Men säg nåt positivt OM vi Vinner. Ok ;)
ok fotbollsprofessorn.
Hahahaha finns nästan alltid något positivt pss som det alltid finns något negativt. Just idag är det mest negativt & mot City nästan bara positivt - iaf efter vårat 1-0 mål.
När det inte kan bli sämre överraskar Arsenal och visar ännu sämre spel. Vad fan gjorde du med dem i paus Wenger? Inte fan funkar det iaf och så har det sett ut hela jävla säsongen när första har varit dålig. Glöm nån serieseger era jävla sopor
haha som sagt. :)
Twitter @grvdga
Nope ... men jag måste ju hålla med om att han inte är i sin bästa form
Tycker våra yb varit bra, Monreal är alltid bra. Campbell försöker men är tyvärr inte tillräckligt bra.
Men jag har inte gett upp det är framförallt offensivt vi måste snäppa upp oss.
ok fotbollsprofessorn.
Twitter @grvdga
Där hade vi röta.
där hade vi jävla tur. Vakna nu för helvete!!!
Hoppas Cech är ok
COYG
Där hade det varit ridå annars. HÖJ ER NU!!
Om Cech pajar så är säsongen fucked. Hoppas det inte var något allvarligt :/
Arsene Wenger - He Knows, You Don't
Hahahaha finns nästan alltid något positivt pss som det alltid finns något negativt. Just idag är det mest negativt & mot City nästan bara positivt - iaf efter vårat 1-0 mål.
Dra en positiv gissning!
Arsenal tar över mera o mera och 1-1 kommer med mindre än 10kvar. Kanske Walcott som sätter den med.
I år smäller det !
Känns surt de här, men allt kan hända
Godnatt.
Så dåligt.... Så rättvist
I år smäller det !
Hur o helvete kan det inte bli frispark innan??? Jävla idiot till domare och lika stora idioter i guldiga tröjor :(
Kos borde haft frispark där.
Utspelade. Jaja bara bryta ihop å komma igen. Den som nämner lätt spelschema en gång till är de skottpengar på
Så typiskt Arsenal...
När det inte kan bli sämre överraskar Arsenal och visar ännu sämre spel. Vad fan gjorde du med dem i paus Wenger? Inte fan funkar det iaf och så har det sett ut hela jävla säsongen när första har varit dålig. Glöm nån serieseger era jävla sopor
COYG
Tror inte Arsenal vull leda serien, andra gången vi misslyckas nu mot dåligt motstånd. Jaja mot Newcastle blir det ketchupeffekten !
I år smäller det !
Hade han sprungit snabbt hem hade han aldrig kapats.
Va i h-vete är det för försvarsspel idag!
Pelle skriver snart nåt positivt ska du se
Jinx. Hoppas på 2-2.
Twitter @grvdga
Blir 3-1
Måste få in en balja så vi får lite energi
Ska va att de onte e slut då. In med en snabbt nu!
Ska det vara en ursäkt? Läs det du skrev igen och se om det rättfärdigar Longs fällning av Kos.
ger du upp redan i 55'e? Dåligt ;)
Twitter @grvdga
Detta resultat va sämre än kallingarna i fel storlek jag fick för 2 dagar sedan...
I år smäller det !
Sidor