Dags att Iwobi visar lite. Synd att Rene-Adelaide eller vad han heter inte får några chanser. Ska ju vara så lovande. Vart är vår pollack Bielek vi värvade förra året??? Skulle ju vara så lovande men inte fått en enda minut i A laget än va?
Dags att Iwobi visar lite. Synd att Rene-Adelaide eller vad han heter inte får några chanser. Ska ju vara så lovande. Vart är vår pollack Bielek vi värvade förra året??? Skulle ju vara så lovande men inte fått en enda minut i A laget än va?
Någon som vet matchstart på söndag vid eventuell seger ikväll?
AFC
14:30
"Why fly if you could walk on water?"
Följer han mönstret lirar han väl 45min och är sedan skadad och borta i 4-6 veckor...
Vid vinst lirar vi alltså 8/3, 12/3, 13/3, 16/3 .... Känns som upplagt för skador....
Match två dagar irad?!
Nej, Vinner vi ikväll spelar vi FA Cup kvart den 13/3, förlorar vi ikväll spelar vi PL den 12/3
Tänkte väl
No guts, no glory! :)
Känns som det blir målkalas ikväll.
0-0 förra matchen
Inför denna matchen:
Arsenal, 5 matcher utan vinst.
Hull, 1 mål på de senaste fem matcherna.
Ja jag kom på det sen, tufft schema ändå.
Ja, 8/3, 12-13/3, 16/3 och 19/3.
3-4 dagar mellan matchern i 2 veckor.
https://bnc.lt/WMhe/RoLbFChdAr
Arsenal starting XI: Ospina, Chambers, Mertesacker, Gabriel, Gibbs, Flamini, Elneny, Walcott, Iwobi, Campbell, Giroud
COYG
Första gången jag kan minnas att Ramsey petas/vilas Villet måste vara helt fel...
If it's too strong, then you're too weak!
jeff sitter på bänken
Är det bara ViaPlay som gäller ?
Det verkar så, lär märka vid matchstart om det körs på nån PL extra kanal.
Ja man får väl kolla
Trodde inte Alexis skulle vilas iom att han varit klappusel men nätade sist. Tror det skulle vara bra för honom & oss om han fick bygga på det.
vill hellre se han på plan! :-)
men tack för infon pelle
COYG
Väldigt va Mertesacker verkar glad. Han är väl glad över att detta är sista matchen i denna cupen :)
Något som Campbell är bra på, kanske bäst i laget är att jaga ikapp boll o spelare om han tappar bollen. Duktig på att bryta med
COYG
Iwobi har väl visat en del? Svårt mot United, men andra gånger har jag varit imponerad av honom. Aktiv och smart med bollen.
Nu har det iofs bara gått 15 minuter men herregud vilken låg nivå många av våra spelare håller, eller är de bara ointresserade ?
Lite min fundering, vill de inte spela?
Har väl sett ut såhär senaste månaderna?
Mest spännande i första hl är om BFGs plåster ska sitta kvar. Blir intressant och se vad som kan bli andra hls mest intressanta händelse
COYG
Vilka minuter Wenger gör sina byten?
För en objektiv åskådare blir det nog inte mycket sämre - helt avslaget. Tror det blir pulsklockor på i halvtid så vi åtmintone ser att de lever.
62 och 85
Sidor