Varför startar vi med Giroud och Ramsey. Pinsamt att Campbell inte ens får vara på bänken. En spelare som faktiskt presterar när han spelar till skillnad från ex Walcott.
Förstår att vi spelar Giroud på nåt sätt. Förändring. Men att spela Ramsey nu är helt fel. Kör Wilshere.
Varför startar vi med Giroud och Ramsey. Pinsamt att Campbell inte ens får vara på bänken. En spelare som faktiskt presterar när han spelar till skillnad från ex Walcott.
Förstår att vi spelar Giroud på nåt sätt. Förändring. Men att spela Ramsey nu är helt fel. Kör Wilshere.
Vi behöver hungriga spelare.
Jag hade hellre sett Welbeck från start och Giroud som inhoppare om det blir att vi måste skicka in långbollar i straffområdet mot slutet.
Hur försvarar Monreal? Han såg plötsligt lika osäker ut som sjundeklassaren utan vänner som tvingas göra en uppgift tillsammans med klassens populäraste tjej
Satte ett livebet 100 kr på att Giroud gör första målet.. Bara för att jag inte tror att han gör det, tycker att jag aldrig får in i a tips som jag tror på så hoppas att jag har fel som vanligt :)
Satte ett livebet 100 kr på att Giroud gör första målet.. Bara för att jag inte tror att han gör det, tycker att jag aldrig får in i a tips som jag tror på så hoppas att jag har fel som vanligt :)
Jag hoppas för din skull att det var ett riskfritt spel.
Jadu Kos......
Vi behöver hungriga spelare.
Twitter @grvdga
Vi vinner iaf possession-VM. Herregud vad tråkigt, kommer på mig själv med att sitta å spela Candy Crush...
Quitters never win. Winners NEVER quit!
Jag har inte riktigt koll nu men hur många assist har özil nu? Och vad var rekordet på?
Tror han har 18 och rekordet är på 20
Jag hade hellre sett Welbeck från start och Giroud som inhoppare om det blir att vi måste skicka in långbollar i straffområdet mot slutet.
Vad? Är väl ändå lite av den inställningen vi saknar?
Twitter: @mackan_carlsson
Då får man hoppas på någon assist nu då..
Ett mål så vinner vi ju. Men hur ska det gå till?
Twitter @grvdga
Börjar titta nu :)
Typ lika många han hade vid nyår
Giroud skarvar snart in ett med ryggen mot mål
Ja värva shawcross!
han har gjort två senaste 15 matcherna. Vilket gör att han har två och en halv att göra två, då tangerar han Henry
Blir de inte själva trötta på handbollspassningarna runt straffområdet?
Arsene Wenger - He Knows, You Don't
Hur försvarar Monreal? Han såg plötsligt lika osäker ut som sjundeklassaren utan vänner som tvingas göra en uppgift tillsammans med klassens populäraste tjej
Hoppas du får rätt, eller en straff. Det vore nåt utöver det vanliga.
Twitter @grvdga
Slår vad om att det kommer bli hundra gånger roligare att kolla på brasan sen!
#Championship
Alltså! Ni som orkar kolla andra lag, var chelsea å jnired så här usla när de tappade allt?
Sista kvarten kanske vi tänder till som vanligt. . Alltid lika sömnigt att se första halvlek :)
Hoppas på WWW i andra = Walcott Wilshere Welbeck
Walcott kommer inte röra bollen, Wilshere blir skadad, Welbeck missar öppet mål :)
Minut 65 senast.....Tack!!!!
Wilshere=Ramsey
Welbeck=Giroud
AFC
Måste vara ett jävla bra odds om inte annat
WWWW Walcott Wilshere Welbeck WTF?
Twitter @grvdga
Haha har ju hänt förut.....
AFC
http://www.bilddump.se/bilder/20160430192435-94.234.170.182.jpeg Enda diskussionsämnet efter första.
eller ja, man kan ju diskutera vår "brittiska kärna" också. Ramsey som enda Britt i laguppställningen
#Championship
Sitter uppe i isaan och kollar via mobil Uppställd på en toarulle. Myggorna käkar upp mig. Ett mål så tar jag dengue för laget.
Twitter @grvdga
hahahahaha!
Sidor