Bara andra matchen för Kos och Mustafi. Det blir säkert bättre. Och det här vi har på planen nu ser jag gärna att vi spelar mer med. Givetvis med Cech i mål, även om Ospina verkligen har imponerat. Walcott och Iwobi kan slåss om en plats. Självklart också Özil.
Bara andra matchen för Kos och Mustafi. Det blir säkert bättre. Och det här vi har på planen nu ser jag gärna att vi spelar mer med. Givetvis med Cech i mål, även om Ospina verkligen har imponerat. Walcott och Iwobi kan slåss om en plats. Självklart också Özil.
det är för enkelt Iwobi. Där bör du göra mål
COYG
Undrar om inte Ospina får chansen mot Hull också med den här insatsen i bakfickan.
#Championship
Faaaannn läge där för iwobi
Tycker ändå han får på ett hyfsat avslut. Framför allt ser han lugn och avslappnad ut framför mål. Lite snabbare till avslut kanske.
Be excited!
Tror detvär därför han får spela Cl. Cevh har inte många årvkvar å vi hittarvinhen bättre än ospina så han måste stimuleras till att va kvar.
Jag är så glad att skinnflöjten är kasserad !!!
WOhooooooo kääääääääääääääääääääääääääääääääämpa !!!!
I år smäller det !
räddningen är bra. Men ofta hans avslut inte är kliniska nog. På målet sköt han mitt på målvakt också. Kommer kanske med rutin
COYG
Visst PSG har dragit ner och backat hem men visst fan spelar vi bättre med Giroud på topp och Chans på plan.
"Why fly if you could walk on water?"
Känns dock som det vart ett rätt dålugt mittlås i den här mstchen. Ubdra hurvlänge de behöver för bli tighta.
Ospina är ojämn. Mkt hög högsta nivå men för låg lägsta
COYG
Jag sitter i bubblet och dricker öl!
Sjukt bra striker, fick väl nån typ av svår prestationsångest när han skulle axla Kung Ibras mantel!
Lite tvekande och nervöst.
stryk rätt anser jag, riktigt dåligt...
If it's too strong, then you're too weak!
Så! Nu kan Giroud sluta larva sig!
Nu får vi sluta gnälla till oss gula. Sätt böter på 5 mille för dessa meningslösa kort
COYG
Dags att trimma skägget nu OG.
har inte varit bra sen han lämnade Napoli
COYG
Nej! Det ser ju asgrymt ut!!! :-)
Håll ihop nu!!!
Passar väl till karaktären att han har bockskägg. ;)
Trodde han skulle komma igång när han fick spela centralt, men han kanske är en ny Torres
Det är närmare taliban än bock ..
Vilket geni.
Quitters never win. Winners NEVER quit!
Giroud din jävla jubelidiot! Sälj fanskapet
COYG
Idiotfasoner.
Sälj Giroud i januari. Killen vill inte spela.
Snacka om att Barca leker...
2 helt meningslösa gula på 3 min
COYG
Sidor