Har vägrat köpa Viaplay hittills denna säsong pga deras ockerpriser. Men nu, 10 min inför avspark, kunde jag inte hålla mig mer. Fan, nu får de se till att vinna matchen!
Vi öppnar inte alls bra. slarv, stillastående. Spurs känns farligare. Vi måste börja röra på oss. Sluta backa hem och sätta press istället. Vi är på hemmaplan och har ett bättre lag, vad väntar vi på. Framåt! Kör över dem!
Har vägrat köpa Viaplay hittills denna säsong pga deras ockerpriser. Men nu, 10 min inför avspark, kunde jag inte hålla mig mer. Fan, nu får de se till att vinna matchen!
Gå ihop med en kompis och dela på viaplaykontot. (Som alla deras kunder gör) :D
Tottenham är både 1 och 2 spelare mer centralt mot Xhaka och coq hela tiden. de vinna alla bollar där inne och där ät alltid 2 spelbara så de kan med lätthet spela som igenom vårt mittfält. måste verkligen täppa till på vårt mittfält nu!
Utbytt efter 70min med 3 bolltoucher?
I år smäller det !
I samma minut byter vi in en pigg Giroud i toppform som nickar in en :)
Be excited!
Ingen Alli. Det är bra.
Twitter @grvdga
Vad kör Spurs för backlinje egentligen? Får inte ihop det riktigt. Spelar Dier mittback?
Be excited!
Länge sen jag hade så mycket nerver inför en match...
Wimmer mittback? Dier mittfält. Dom ställer väl inte upp 5-4-1 ändå?
Treback?
Be excited!
Trodde det skulle vara en 3-backslinje med tanke på vilka spelare de ställer upp med..
Är ganska nervös inför denna matchen, men satan så taggad jag är. Lite rött kort tagning över mig idag!! tur inte jag spelar haha!
Det ryktas om treback.
Be excited!
Aha där ser man! Återstår att se hur dom ställer upp när matchen startar då :))
Nu jävlar. Hade så gärna varit på plats men man kan inte få allt! Full fart från start nu!! Come on Arsenal!! Come on Arsenal!!
EDIT: Dubbelpost..
Ja nu kör vi. COYG!
Be excited!
Vinn.
#Championship
Trodde mustafi var snabbare än så. son bara sprintade förbi honom ganska lätt. får hoppas kos får ta de flesta löpduellerna idag.
Oceaner av yta på vårt mittfält
Spurs ör ju både etta och tvåa på alla bollar på mittfältet måste ta tag i det där!!
Vi öppnar inte alls bra. slarv, stillastående. Spurs känns farligare. Vi måste börja röra på oss. Sluta backa hem och sätta press istället. Vi är på hemmaplan och har ett bättre lag, vad väntar vi på. Framåt! Kör över dem!
2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?
Gå ihop med en kompis och dela på viaplaykontot. (Som alla deras kunder gör) :D
I år smäller det !
Varför, varför får de ha bollen i lugn och ro. Sätt press! Den här taktiken bli vår död i dag.
Offside hela tiden. Håll koll på linjen för fan
Tottenham är både 1 och 2 spelare mer centralt mot Xhaka och coq hela tiden. de vinna alla bollar där inne och där ät alltid 2 spelbara så de kan med lätthet spela som igenom vårt mittfält. måste verkligen täppa till på vårt mittfält nu!
Missa första kvarten,sett så illa ut som de gör nu hela tiden?
Lite bättre spel nu!
Vad är det för jävla avslut? Genomuselt!
Känns som om vi förlorar 3 av 4 närkamper på mittfältet
Under all kritik första 40. Snacka ihop oss nu i halvtid.
Jaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! världens härligaste målskytt, självmål!!!!
Hahahaha! Sjukt underbart efter alla missade lägen. Så snyggt nickmål!
Be excited!
Nu tar vi med oss detta resultat till halvlek och tar skithögarna rejält i andra.
Be excited!
Sidor