Wengers byten går ofta till så att han gör ett jättekonstigt byte för att han sedan 10 min senare ska kunna byta så det blir rätt. Byter in Elneny o spelar 3dm för att vi 10 min senare ska byta ut Oxen och sätta in en anfallare igen. Ser ofta ut så här och det är helt jävla ologiskt. Rör bara till det i laget
Lägg ner.özil har stått för ett gäng fina passningar idag, Ni verkar tro han skra dribbla 8man per match å göra 5 mål samt vara först I backlinjen å rensa. Vad Coq gjort idag som står i hans arbetsbeskrivning däremot. ..
Lägg ner.özil har stått för ett gäng fina passningar idag, Ni verkar tro han skra dribbla 8man per match å göra 5 mål samt vara först I backlinjen å rensa. Vad Coq gjort idag som står i hans arbetsbeskrivning däremot. ..
skönt med tre poäng och Alexis i topp i skytteligan men det var för mycket missar både i passningsspelet och avsluten. Det är lite för många spelare som "har en dålig dag" samtidigt. Då räcker det knappt och hade inte domarna gjort två stormissar så hade kanske det inte slutat lika lyckosamt. Syftar på handsmålet av Alexis och gula kortet på Gibbs i en solklar frilägesutvisning.
Men 3 poäng är 3 poäng och nu är det bara att fokusera på CL matchen i veckan!
Eleny känns som en Allsvenskanspelare.
2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?
tycker vi har varit usla hela andra... fan vi har varit usla hela matchen, hela året!
Men bytet hjälpte inget. Vi är så sjukt dåliga och sjukt tråkiga att titta på. Förr var vi iaf underhållande
COYG
Hahaha det är ju nästan kul att vi är så dåliga men enda leder, fascinerande!
sluta snacka skit om Allsvenskan nu!
COYG
Nuså! Nu kommer 2-0
De bytena är ca 20 min försena....
Iwobi är usel i försvars arbetet
Bubblan
HHaha det var inte jag som började! Och hoppade inte heller på specifik klubb så jag var lite bättre :)
Wengers byten går ofta till så att han gör ett jättekonstigt byte för att han sedan 10 min senare ska kunna byta så det blir rätt. Byter in Elneny o spelar 3dm för att vi 10 min senare ska byta ut Oxen och sätta in en anfallare igen. Ser ofta ut så här och det är helt jävla ologiskt. Rör bara till det i laget
COYG
tror Clattenburg är bakfull
Arsene Wenger - He Knows, You Don't
:-)
heja blåvitt
COYG
Sämst på Plan idag är Özil.
då är hela Arsenal packade
COYG
Alltså varför i helvete är Coq på planen, så fruktansvärt dålig på så många sätt, provocerande att han huserar på vårt mittfält
Bättre än Norrköping!
det priset har han haft i varje match länge nu. Men han spelar nästa match ändå
COYG
Tror han behöver vila. Förstå. Tänka om.
Kom igen nu då Sanchez!
så där ja. bra då kan helgen gå vidare.
Vem va det Wenger skakade hand med och sen bara gick? Märklig situation.
3 oerhört sköna poäng! 2 nya baljor för Alexis! Kul med en gooner i skytteligaledning
Bra seger mot ett lag som snott poäng av både Pool och United. Nu tar BM av bara farten!
Precis! Özil har varit helt ok idag..
Alexis så sjukt viktig för oss!! Hoppas att han kritar på nytt kontrakt snart.
bra seger??? Enda bra var 3p. Jag har lite högre krav på özil som är bäst betald än en grovjobbare som coq. Idag ung lika usla
COYG
Att vinna en måstematch mot ett lag i bevisad form är väl oavsett bra?
If it's too strong, then you're too weak!
Ja man får ju bara 3 poäng oavsett. En svettig räddning av Cech vad var som krävdes för att hålla nollan, hetl ok.
skönt med tre poäng och Alexis i topp i skytteligan men det var för mycket missar både i passningsspelet och avsluten. Det är lite för många spelare som "har en dålig dag" samtidigt. Då räcker det knappt och hade inte domarna gjort två stormissar så hade kanske det inte slutat lika lyckosamt. Syftar på handsmålet av Alexis och gula kortet på Gibbs i en solklar frilägesutvisning.
Men 3 poäng är 3 poäng och nu är det bara att fokusera på CL matchen i veckan!
Värdelös seger. Fan oxå. Härliga poäng dock ;)
såg inte matchen så det var min analys. Litar på Dig.
Twitter @grvdga
Sidor