Medlemmar: 8632 st.
Visa menyn

Arsenal - Bayern Munchen 7/3-17

255 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Pelle
Bild för Pelle

Jimmy, tack, jag raderade mitt inlägg...

If it's too strong, then you're too weak!

gunbod
Bild för gunbod
Pelle wrote:

Pelle, gamle man, ;-) du vet att man inte ska kasta sten i glashus, jag hann läsa det..

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Pelle wrote:

Bra! Jag tänkte samma sak som dig men skrev det aldrig ;) 

I år smäller det !

gunbod
Bild för gunbod

Jaha, vilas Sanchez och co ikväll också för att vilas mot Bentley eller vad bilen hette till helgen. Men man bör väl ha målgörare med för att försöka vinna matcherna. Det blev ju liite bättre mot pool senast när vår ende friska stjärna väl fick hoppa in i halvtid. Coq på topp ?

Jonas S
Bild för Jonas S

Det är svårt eller nästan omöjligt att vara peppad inför den här matchen. Men jag hoppas vi kan göra någonting bra för en gångs skull. Jag tror det blir jättetufft med den bleka laganda och kemi som finns i det här laget. Och Wenger lär väl spela typ samma lag som varit skitdåliga i flera månader. Dock kan vi ibland göra bra matcher när det inte finns någon press och allt redan är avgjort. Kanske kan det bli en sådan match ikväll.

Dock känns det som den här säsongen är lite annorlunda att många andra under de senaste tolv åren. Vi verkar inte ens vara bra när pressen är borta. Och det lär gapa stora hål på läktarna. Det lär inte bli mycket till publikstöd heller.

Be excited!

Fredde
Bild för Fredde
Heppe wrote:
Freddee wrote:

https://www.facebook.com/SquawkaFootballNews/videos/1098144893624987/

På en direkt fråga till BFG ifall truppen har förtroende för Wengér.

Äh, han skrattar väl åt att han får en sån fråga dessutom med Wenger precis bredvid sig? Inte så konstigt att man tycker det är en väldigt korkad journalistfråga, vad ska han svara liksom. "Nej, truppen är söndrad och det är han till högers fel!"?

Visst är det en extrem konstig fråga. Men det är väll inte Wengérs sak att svara på? Om du sitter på ett möte med din närmaste chef bredvid samt de högsta cheferna och du får den raka frågan om folket på golvet har förtroende för eran närmaste chef. Din närmaste chef kapar hela frågan och säger att det är minsann inte upp till folket på golvet att bestämma vem som ska vara deras chef.

You win some, you draw some

McAn
Bild för McAn

Jag är taggad och hoppas och ser fram emot en uppryckning av vårt lag. Skiter egentligen i resultatet men man får gärna visa lite tåga och vilja.

B-G
Bild för B-G
Kenny Nordh wrote:
Tillis wrote:

Kenny !!  Jag trodde du ville ha kvar Wenger

Nej nej. De var 4 år sen jag gav upp.

Personlig åsikt. såna får man ha här utan att bli anklagad för påhoppp. 

Men JAG tycker verkligen du är rolig, på fel sätt.  Du gav alltså upp när vi äntligen kunde börja köra igen? Eller sitter du månne med facit i hand?

Twitter @grvdga

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Mickyes det blir inga långa matchtrådar utan dig ! Kom tillbaaaaaaaaaaaka :D

Nu har jag ju knappt någon vapendragare här inne, BG och Pelle kommer ju äta mig levande.

Tur att Sral är på min sida nu ;) BFF Lars

I år smäller det !

B-G
Bild för B-G
Jimmy Österman wrote:

Nu har jag ju knappt någon vapendragare här inne, BG och Pelle kommer ju äta mig levande.

Vafan. Mickys kom ju tillbaka mindre än 7 timmar han lovade paus.  Som en dramatisk flickvän!

Twitter @grvdga

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Freddee wrote:
Heppe wrote:
Freddee wrote:

https://www.facebook.com/SquawkaFootballNews/videos/1098144893624987/

På en direkt fråga till BFG ifall truppen har förtroende för Wengér.

Äh, han skrattar väl åt att han får en sån fråga dessutom med Wenger precis bredvid sig? Inte så konstigt att man tycker det är en väldigt korkad journalistfråga, vad ska han svara liksom. "Nej, truppen är söndrad och det är han till högers fel!"?

Visst är det en extrem konstig fråga. Men det är väll inte Wengérs sak att svara på? Om du sitter på ett möte med din närmaste chef bredvid samt de högsta cheferna och du får den raka frågan om folket på golvet har förtroende för eran närmaste chef. Din närmaste chef kapar hela frågan och säger att det är minsann inte upp till folket på golvet att bestämma vem som ska vara deras chef.

Nej det kan jag absolut hålla med om, frågan är ju inte riktad till honom. Det kanske snarare är att Wenger svarar själv som Merta skrattar åt än själva frågan? Lite svårtolkat det hela :)

Wengers svar reflekterade jag inte särskilt mycket över, hade fullt fokus på Per men nu när du belyste det är det inte bara konstigt att Wenger väljer att svara, vad han säger är även det väldigt märkligt

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
B-G wrote:
Jimmy Österman wrote:

Vafan. Mickys kom ju tillbaka mindre än 7 timmar han lovade paus.  Som en dramatisk flickvän!

haha men bara till forumets framsida väl ? Matchtråden skulle han hålla sig borta ifrån tror jag

I år smäller det !

Sral
Bild för Sral
Jimmy Österman wrote:

Vafan! Jag gillade mer mystiken att vara Sral. ;-)

Själv lär jag hålla mig borta från matchtrådar så mycket jag kan. Få saker som är så deprimerande här som att läsa dem. Och jag tror alla som är aktiva och skriver här tycker att Wenger bör sluta nu.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Sral wrote:
Jimmy Österman wrote:

Själv lär jag hålla mig borta från matchtrådar så mycket jag kan. Få saker som är så deprimerande här som att läsa dem. Och jag tror alla som är aktiva och skriver här tycker att Wenger bör sluta nu.

Nu har jag knutit vänskapsband med Sral och BG över fejan, undra när Pelle kommer och knackar på min dörr med en förfrågan haha. 

Skumt att diskutera med människor i flera år men inte ha en aning om hur ni fuckers ser ut ;)

I år smäller det !

Andreas Näsström

Ospina

Bellerin Mustafi Kos Monreal

Ramsey Xhaka

Walcott OC Welbeck

Alexis

Cech, Gibbs, Gabbe, Coq, Özil, Lucas, OG

Sral
Bild för Sral
Jimmy Österman wrote:
Sral wrote:
Jimmy Österman wrote:

Nu har jag knutit vänskapsband med Sral och BG över fejan, undra när Pelle kommer och knackar på min dörr med en förfrågan haha. 

Skumt att diskutera med människor i flera år men inte ha en aning om hur ni fuckers ser ut ;)

Är inte det charmen med forum? ;-)

Du är iofs öppen med både namn och nuna även här. 

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Bra startelva! Hade gärna sett Lucas istället för Walcott men det får duga. Hoppas vi spelar mer av en 433 än 4231.

Andreas Näsström
Kaiser Özil wrote:

Bra startelva! Hade gärna sett Lucas istället för Walcott men det får duga. Hoppas vi spelar mer av en 433 än 4231.

Jag ser gärna att Oxen flyttar ned och vi formerar 4-3-3 istället för att han ska spela "Özil",  det tror jag inte supermycket på. Så jag är helt med dig!

Sral
Bild för Sral

Inte omöjligt att vi spelar mer 4-3-3. Var inte så länge sen vi gjorde det ändå.

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Jäkla skönt att iwobi är petad. Laget är hundra gånger bättre utan honom. 

Supporter sedan 1983! 

Byarum
Bild för Byarum

Intressant när man kom till Emirates. Möttes av ganska stort demonstrationståg, ca 500 personer. "Wenger out",,, det känns litet disharmoniskt i klubben just nu,,,

Bosse

Byarum
Bild för Byarum
Coma76 wrote:

Jäkla skönt att iwobi är petad. Laget är hundra gånger bättre utan honom. 

Säkert sjuk eller skadad. Inte ens på bänken,,,obegripligt att han får så mycket speltid. I mina ögon är han en Championshiplirare, än så länge,,,

Bosse

Mackan
Bild för Mackan

Vart fan tog Welbz vägen???

Twitter: @mackan_carlsson

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Har Welbeck dragit knät nu på uppvärmningen med "streck-repet"??!!

AFC

Mackan
Bild för Mackan

Bra start indeed :)

Twitter: @mackan_carlsson

RoPa87
Bild för RoPa87

Wow en sträckt vrist med bra klös i av walcott! Känns verkligen som Bayern inte är 100% fokuserade idag. Men de kan säkert lägga i en växel och göra 2 snabba. Men ett betydligt bättre presspel av oss idag. 

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Kotten!!!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Brursan kan måla fortfarande ! Lång näsa till er som vill skeppa iväg honom

I år smäller det !

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Solklart straff

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Jimmy Österman wrote:

Özil söpelar ju inte =)

Sidor