Varför är Giroud med från start? Han är så förbannat dålig i närkamper, passningsspel och springer ingenting.
Springer gör han allt, men inte fort.
Springer ingenting = gör sig inte spelbar, löper inte till fria ytor för att ev.få bollen eller för att öppna upp för andra medspelare, springer inte ut i sidled i försvarspelet för att pressa motståndarens backlinje vid uppspelen.
Arsenalsupporter sen 1971 då Arsenal vann The Double.
Ox är inte perfekt men fan vad han sett ut att ha kommit igång på allvar. Nästa säsong kan bli något extra för honom tror jag.
En slutsats man drar i slutet av VARJE säsong ;)
Hoppas vi flyttar in Oxen centralt, plockar ut Giroud och flyttar upp Ramsey ett snäpp. Behöver mer rörlighet framåt. Ramsey passar bättre där i en friare roll med hans djupledslöpningar och höga risktagning.
Kane gillar att möta oss :/
Kan inte Ramsey spela bollen framåt?
märks att det står mkt på spel idag, ingen vill göra misstag
Seriöst Oliver.
öppnade du pizzakartongen och blev besviken nu eller?
ååh vad jag saknar Rosicky :)
Nä då hade jag lagt till ett komma. Och sen slängt pizzan. ;)
Hehe
Delle Alli
Skärpning nu!
25 min och Totte redan missat öppnat mål 2ggr.
Vi hänger inte med alls !
Otroligt viktigt att hålla 0-0 till paus, då kan nerverna komma och misstagen.
I år smäller det !
Kan Ramsey sluta med veka insatser utanför straffområdet som slutar med kontring för motståndarna?
Tycker vi redan ser nervösa ut
Giroud känns som en gammal traktor
Ser riktigt dåligt ut. Hur länge kan vi vara knackiga. När kommer vändningen på spelet. Vi brukar vara bäst på slutet!
Snälla låt oss vinna detta!
2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?
Varför är Giroud med från start? Han är så förbannat dålig i närkamper, passningsspel och springer ingenting.
Springer gör han allt, men inte fort.
Usch va tiderna har ändrats. Nu sitter man och hoppas på vi klarar noll noll till halvtid.
Hoppas verkligen vi kränger Giroud till Marseille i sommar
Braa skott Ramsey !!! framåt nu
Sjukt att Giroud är så pass stor men enda så otroligt svag och dålig, osmidig i närkamperna
Oxen bästa försvararen i halvtid? :D
Arsene Wenger - He Knows, You Don't
0-0 i paus är bra. Vi måste fortsätta växa in i matchen i andra. Inga misstag tack.
Be excited!
Ox är inte perfekt men fan vad han sett ut att ha kommit igång på allvar. Nästa säsong kan bli något extra för honom tror jag.
Be excited!
Springer ingenting = gör sig inte spelbar, löper inte till fria ytor för att ev.få bollen eller för att öppna upp för andra medspelare, springer inte ut i sidled i försvarspelet för att pressa motståndarens backlinje vid uppspelen.
Tack för en nyttig reality check... Den sved!
If it's too strong, then you're too weak!
En slutsats man drar i slutet av VARJE säsong ;)
Hoppas vi flyttar in Oxen centralt, plockar ut Giroud och flyttar upp Ramsey ett snäpp. Behöver mer rörlighet framåt. Ramsey passar bättre där i en friare roll med hans djupledslöpningar och höga risktagning.
Vinner inte några närkamper känns det som
Englands sämsta backlinje
Solklar straff.
If it's too strong, then you're too weak!
Det var ju väntat! Inga konstigheter.
Sidor