BFG du är kung, president, legendar och framför allt en riktig kapten. Tack som fan! Detta är din seger! Pensionera dig nu och fortsätt jobba inom klubben!
Det är så här Arsenal ska spela i fortsättningen! In med en bra mittback och en bra forward så är vi gyllene för nästa säsong!... Vi kan behöva en ny wingback till vänsterkanten också :)
Jag tänker svära lite nu. Tänk om 3backslinjen kan bli en revival för Mertesacker. Lite som Terry var borta ur Chelsea men återuppväcktes.
inte som någon av de 3 ordinarie. Men som 5:e spelare eller så
Kos,mustafi och gabriel är före men bra ställt med mb i en trebackslinje har vi iaf. In med vb från Tyskland så har vi han och macho på vb och Bellerin och Holding (som vuxit enormt.mkt) på hb. Kanske flytta upp Bellerin där han spelat sista tiden och in.med en ny mb. Kan vi spela så som idag så är vi riktigt bra.
Jag tänker svära lite nu. Tänk om 3backslinjen kan bli en revival för Mertesacker. Lite som Terry var borta ur Chelsea men återuppväcktes.
Inte helt otänkbart, tycker jag. Har han mobila backar bredvid sig och han håller sig längre ned på planen. Ibland såg han ut som en libero idag. Hans ledarskapsegenskaper är också ett plus!
Kos,mustafi och gabriel är före men bra ställt med mb i en trebackslinje har vi iaf. In med vb från Tyskland så har vi han och macho på vb och Bellerin och Holding (som vuxit enormt.mkt) på hb. Kanske flytta upp Bellerin där han spelat sista tiden och in.med en ny mb. Kan vi spela så som idag så är vi riktigt bra.
Inte helt otänkbart, tycker jag. Har han mobila backar bredvid sig och han håller sig längre ned på planen. Ibland såg han ut som en libero idag. Hans ledarskapsegenskaper är också ett plus!
Nä, Sanchez firar dåligt... Han är nog tyvärr redan klar för Bayern. Özil ser inte heller överdrivet entuisastisk ut, bara lämnar över den till Wenger.
KUNG OSPINA!!!
Özil!!!! Fan!!!
Meeeeeeeeen
Vi har fan inte haft tur
COYG
Magiskt av Özil, men hur många stolpträffar har vi egentligen haft idag? Jag har tappat räkningen.
Lite flyt så hade vi haft 3 mål till....
twitter: @MikeBergkamp
Så länge vi gör fler mål än dem är det skit samma.
BFG du är kung, president, legendar och framför allt en riktig kapten. Tack som fan! Detta är din seger! Pensionera dig nu och fortsätt jobba inom klubben!
COYG
JAAAAAAAAAAAAAAAA
twitter: @MikeBergkamp
Alla är bra idag så betygen blir lätt. 10 till alla. BFG får motm mkt tack vare att han var så "uträknad"
COYG
JARÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!
Det är så här Arsenal ska spela i fortsättningen! In med en bra mittback och en bra forward så är vi gyllene för nästa säsong!... Vi kan behöva en ny wingback till vänsterkanten också :)
Så jävla bra!!! Grym match idag. Ramsey överlägsen och alexis, Özil, mesta, ja Fan alla vad bra idag!!!
Så jävla gött. Och så jävla skönt för hela laget, klubben, fansen och Wenger inte minst!!
JAAAAAAAAAAA!!!!#!!!!!!!
Mertesacker din underbare giraff!!!!
@WengerStay
Ge Sanchez den lön han vill ha. Han får vi inte tappa. Punkt slut!
COYG
JAA fan vad gött. Vilken match vi gör! :)
Be yourself; everyone else is already taken
COYG
Herregud vad dött det är här trots att vi vunnit FA cupen
COYG
Holding och Monreal håller jag före BFG med
COYG
Kan denna vinst vara det som får Sanchez att stanna? Han vill vinna bucklor. Det kan vi göra i Arsenal om vi gör vissa förändringar
COYG
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o)
Hur bra har vi inte varit sedan 3-5-2?
Holding kostade £2m.
Detta är exakt min tanke.
Han såg bara inte så otroligt glad ut på podiet.... Konspirationsteorier ;)
Nä, Sanchez firar dåligt... Han är nog tyvärr redan klar för Bayern. Özil ser inte heller överdrivet entuisastisk ut, bara lämnar över den till Wenger.
Sidor