Medlemmar: 8260 st.
Visa menyn

FA-CUP Final 27/5 18:30

225 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

KUNG OSPINA!!! 

RoPa87
Bild för RoPa87

Özil!!!! Fan!!!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Meeeeeeeeen

Glenn
Bild för Glenn

Vi har fan inte haft tur

COYG

Sral
Bild för Sral

Magiskt av Özil, men hur många stolpträffar har vi egentligen haft idag? Jag har tappat räkningen.

MickeLi
Bild för MickeLi

Lite flyt så hade vi haft 3 mål till....

twitter: @MikeBergkamp

Sral
Bild för Sral

Så länge vi gör fler mål än dem är det skit samma. 

Glenn
Bild för Glenn

BFG du är kung, president, legendar och framför allt en riktig kapten. Tack som fan! Detta är din seger! Pensionera dig nu och fortsätt jobba inom klubben!

COYG

MickeLi
Bild för MickeLi

JAAAAAAAAAAAAAAAA 

twitter: @MikeBergkamp

Glenn
Bild för Glenn

Alla är bra idag så betygen blir lätt. 10 till alla. BFG får motm mkt tack vare att han var så "uträknad"

COYG

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

JARÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!! 

Tommy
Bild för Tommy

Det är så här Arsenal ska spela i fortsättningen! In med en bra mittback och en bra forward så är vi gyllene för nästa säsong!... Vi kan behöva en ny wingback till vänsterkanten också :)

RoPa87
Bild för RoPa87

Så jävla bra!!! Grym match idag. Ramsey överlägsen och alexis, Özil, mesta, ja Fan alla vad bra idag!!!

Så jävla gött. Och så jävla skönt för hela laget, klubben, fansen och Wenger inte minst!!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

JAAAAAAAAAAA!!!!#!!!!!!!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Mickys wrote:

Alla är bra idag så betygen blir lätt. 10 till alla. BFG får motm mkt tack vare att han var så "uträknad"

Mertesacker din underbare giraff!!!! 

Christian Vela
Bild för Christian Vela

@WengerStay

Glenn
Bild för Glenn

Ge Sanchez den lön han vill ha. Han får vi inte tappa. Punkt slut!

COYG

Mikael Arstadius
Bild för Mikael Arstadius

JAA fan vad gött. Vilken match vi gör! :)

Be yourself; everyone else is already taken

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Jag tänker svära lite nu. Tänk om 3backslinjen kan bli en revival för Mertesacker. Lite som Terry var borta ur Chelsea men återuppväcktes. 

Glenn
Bild för Glenn
Farbror Frej wrote:

Jag tänker svära lite nu. Tänk om 3backslinjen kan bli en revival för Mertesacker. Lite som Terry var borta ur Chelsea men återuppväcktes. 

inte som någon av de 3 ordinarie. Men som 5:e spelare eller så

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:
Farbror Frej wrote:

Kos,mustafi och gabriel är före men bra ställt med mb i en trebackslinje har vi iaf. In med vb från Tyskland så har vi han och macho på vb och Bellerin och Holding (som vuxit enormt.mkt) på hb. Kanske flytta upp Bellerin där han spelat sista tiden och in.med en ny mb. Kan vi spela så som idag så är vi riktigt bra. 

Sral
Bild för Sral
Farbror Frej wrote:

Inte helt otänkbart, tycker jag. Har han mobila backar bredvid sig och han håller sig längre ned på planen. Ibland såg han ut som en libero idag. Hans ledarskapsegenskaper är också ett plus!

Glenn
Bild för Glenn

Herregud vad dött det är här trots att vi vunnit FA cupen

COYG

Glenn
Bild för Glenn
R.Palmkvist wrote:
Mickys wrote:
Farbror Frej wrote:

Kos,mustafi och gabriel är före men bra ställt med mb i en trebackslinje har vi iaf. In med vb från Tyskland så har vi han och macho på vb och Bellerin och Holding (som vuxit enormt.mkt) på hb. Kanske flytta upp Bellerin där han spelat sista tiden och in.med en ny mb. Kan vi spela så som idag så är vi riktigt bra. 

Holding och Monreal håller jag före BFG med

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Kan denna vinst vara det som får Sanchez att stanna? Han vill vinna bucklor. Det kan vi göra i Arsenal om vi gör vissa förändringar

COYG

Jepson
Bild för Jepson

JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o)

Hur bra har vi inte varit sedan 3-5-2?

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Holding kostade £2m. 

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Sral wrote:
Farbror Frej wrote:

Inte helt otänkbart, tycker jag. Har han mobila backar bredvid sig och han håller sig längre ned på planen. Ibland såg han ut som en libero idag. Hans ledarskapsegenskaper är också ett plus!

Detta är exakt min tanke. 

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Kan denna vinst vara det som får Sanchez att stanna? Han vill vinna bucklor. Det kan vi göra i Arsenal om vi gör vissa förändringar

Han såg bara inte så otroligt glad ut på podiet.... Konspirationsteorier ;)

Jepson
Bild för Jepson

Nä, Sanchez firar dåligt... Han är nog tyvärr redan klar för Bayern. Özil ser inte heller överdrivet entuisastisk ut, bara lämnar över den till Wenger.

Sidor