Förstår inte var han fått luft ifrån egentligen, är ju ingen jättebra poängspelare, verkar haft fokus på mycket annat än fotboll i sin tid här och gör en helt ok säsong. Nu är han plötsligt kung?
Vi har nu tydligen erbjudit honom en mycket bra lön som han tackat nej till den otacksamma. .. låt honom pröva lyckan nån annan stans.
Hade gärna tagit ett X idag OM vi hade slagit Stoke men nu krävs 3p idag
Chelsea räknade nog folk bort för tidigt iaf, blir otroligt tufft med topp 4 iår.
Tycker det är konstigt att folk räknar bort dom. Visst har dom problem bakom kulisserna likt oss men spelarmaterialet är riktigt starkt. Morata har börjat göra mål, Bakayoko kommer ge dom ännu mer dynamik på mitten och Rüdiger kommer säkert visa sig vara en bra mittback. Väntar fortfarande på att få tillbaka Hazard..
Chelsea räknade nog folk bort för tidigt iaf, blir otroligt tufft med topp 4 iår.
Tycker det är konstigt att folk räknar bort dom. Visst har dom problem bakom kulisserna likt oss men spelarmaterialet är riktigt starkt. Morata har börjat göra mål, Bakayoko kommer ge dom ännu mer dynamik på mitten och Rüdiger kommer säkert visa sig vara en bra mittback. Väntar fortfarande på att få tillbaka Hazard..
Håller med. Jag har dem som vinnare men trodde inte United skulle vara så här starka. City tror jag får svårt.
Håller med. Jag har dem som vinnare men trodde inte United skulle vara så här starka. City tror jag får svårt.
City har ett fantastiskt lag men saknar balans på mittfältet. Kommer bli tufft för dom i ligan men tror att dom går långt i CL.
Oxen som LWB med Kolasinac på bänken? Vi har just köpt in en naturlig lefty WB och spelar honom inte utan en högerfotad mittfältare som ändå ska säljas?!
Blir en lätt seger för Fools. Vi har Wenger. Köper Bundesligas bästa vänster wingback och väljer att spela en högerfotad mf som ska lämna oss istället. Vi köper en av de bästa strikers som finns att köpa och väljer att spela Welbeck.
Fools går upp till 3-0. Wenger övergår till 4-4-2 och byter in de som skulle startat och vi kämpar upp oss till 3-2. Vi kommer nära och allt är som vanligt
Blir en lätt seger för Fools. Vi har Wenger. Köper Bundesligas bästa vänster wingback och väljer att spela en högerfotad mf som ska lämna oss istället. Vi köper en av de bästa strikers som finns att köpa och väljer att spela Welbeck.
Att drällbeck får starta och laca sätts på bänken är otroligt korkat av Wenger, helt otroligt. Hur tänker den mannen. Dessutom ox istället för kola som lwb. Han måste vara dement
Hade hellre sett Lacazette framför Welbeck i startelvan såklart, även om Danny gör allt bra utom just mål. Om Oxen inte vill förlänga fattar jag inte varför han får spela. Hade gärna sett Kolasinac där istället. Vet inte om man vågar kika idag... ;-/
Tror inte Mustafi eller Oxen startar. Sanchez kommer spela, förhoppningsvis från start.
Orolig...fast det är väl inte så ofta man känner lugnet när gunners ska spela, typ på försäsongen
Oxen skulle passa bra i ett lag som Everton :)
Förstår inte var han fått luft ifrån egentligen, är ju ingen jättebra poängspelare, verkar haft fokus på mycket annat än fotboll i sin tid här och gör en helt ok säsong. Nu är han plötsligt kung?
Vi har nu tydligen erbjudit honom en mycket bra lön som han tackat nej till den otacksamma. .. låt honom pröva lyckan nån annan stans.
Tuff match idag.. vågar hoppas på en poäng
COYG
City har ett fantastiskt lag men saknar balans på mittfältet. Kommer bli tufft för dom i ligan men tror att dom går långt i CL.
TEAM NEWS: Alexis Sanchez to start for #AFC but no Ox in the team [via @DavidWoodsStar]
Hoppas det stämmer!
Vi gör det inte lätt för oss. Lacazette och Kolasinac på bänken. Oxen från start, frågan är vart?
skojar du??? Vad sysslar han med? Varför ska de nu inte spela?? Ska Sanchez spela topp eller Giroud?
COYG
Elvan i min resultatapp visar Kolasinac o Lacazette iaf
COYG
Officiella elvan?
COYG
Mustfi på bänken med. Iwobi och Elneny inte med i truppen. Sanchez eller Welbeck på topp. Hoppas på fyrbackslinje..
Ox och Welbck före Lacazette och Kola,,,jaha,,,
Bosse
Vi värvar Lacazette och har redan Giroud. Vem startar? Welbeck!
#Championship
Oxen som LWB med Kolasinac på bänken? Vi har just köpt in en naturlig lefty WB och spelar honom inte utan en högerfotad mittfältare som ändå ska säljas?!
Varken Giroud eller Laca från start heller..
Ojoj, blir nervöst detta..
Vi köper Lacazette för 500 mille och väljer att spela Welbeck.
Du slutar aldrig att överraska Wenger. Synd att du aldrig gör rätt!
COYG
Hittar ingen officiell startuppställning.
Supporter sedan 1983!
Enligt officiella är det 3-4-2-1 igen med svajig backlinje och fel LWB. Hoppas verkligen det ser annorlunda ut när vi väl spelar.
Arsenal XI vs. Liverpool: Čech; Holding, Koscielny, Monreal; Bellerín, Xhaka, Ramsey, Oxlade-Chamberlain; Özil, Alexis; Welbeck. #afc
Arsenal subs: Ospina, Mustafi, Kolasinac, Coquelin, Walcott, Lacazette, Giroud. #afc
Liverpools defensiv skrämmer inte direkt, offensiven däremot.. Luktar målfest.
#LFC team v @Arsenal: Karius, Gomez, Matip, Lovren, Moreno, Henderson, Can, Wijnaldum, Mane, Salah, Firmino.
COYG
Fools går upp till 3-0. Wenger övergår till 4-4-2 och byter in de som skulle startat och vi kämpar upp oss till 3-2. Vi kommer nära och allt är som vanligt
COYG
Obegripligt.
Alltså, vad är det för jävla uppställning!? vad är tanken liksom? jag blir så frustrerad och då har matchen inte ens börjat...
Att drällbeck får starta och laca sätts på bänken är otroligt korkat av Wenger, helt otroligt. Hur tänker den mannen. Dessutom ox istället för kola som lwb. Han måste vara dement
Bubblan
Wenger säger att laca är i en anpassnings fas därfö sitter han på bänken. Det bästa sättet att anpassas är väl att spela??
Bubblan
Hade hellre sett Lacazette framför Welbeck i startelvan såklart, även om Danny gör allt bra utom just mål. Om Oxen inte vill förlänga fattar jag inte varför han får spela. Hade gärna sett Kolasinac där istället. Vet inte om man vågar kika idag... ;-/
Wenger har fortfarande inte anpassat sig...
+1
Bubblan
Sidor