3-backslinje och Ramsey-Xhaka på mitten. Det är inte mkt du förstår Wenger men du har iaf förstått att Kolasinac och Lacazette ska starta. Sanchez på bänken var högst väntat
Jag har på känn att Wenger kommer tjura på med trebackslinjen och det här laget. Om han fått för sig något så brukar han köra på med det i några år.
Nu vet jag inte hur mycket bättre det skulle se ut med en 4-2-3-1 i för sig. Men det brukar ju ge en lite kortsiktig effekt i alla fall att slänga om lite. Spelarna tvingas kanske använda hjärnan lite mer på planen. Bra att ta tag i saker och ting innan det är för sent..
Nu tror jag vi slår Bournemouth oavsett uppställning. Ett av ligans sämre lag helt klart.
Jag har på känn att Wenger kommer tjura på med trebackslinjen och det här laget. Om han fått för sig något så brukar han köra på med det i några år.
Nu vet jag inte hur mycket bättre det skulle se ut med en 4-2-3-1 i för sig. Men det brukar ju ge en lite kortsiktig effekt i alla fall att slänga om lite. Spelarna tvingas kanske använda hjärnan lite mer på planen. Bra att ta tag i saker och ting innan det är för sent..
Nu tror jag vi slår Bournemouth oavsett uppställning. Ett av ligans sämre lag helt klart.
Visst är dom ett lag i den nedre regionen, men dom höll trots allt stången mot ManC i 96 minuter senast. Och spelar vi med Ramsey centralt kan alla lag slå oss. B´mouth kommer få omställningslägen efter bolltapp centralt.
Inte lika mycket förändring som man hade velat se. Wingbacks på rätt position och Lacazette från start är dock trevligt. Ska slå Bournemouth hemma oavsett formation och startelva.
Kan Ramsey vara lite lagspelare och faktiskt hjälpa Xhaka istället för att springa längst fram framför våra anfallare så blir det nog bättre. Xhaka är inte så dålig som det tyvärr lätt har tolkats.. Han har typ bara fått ta hand om 6 motståndare på egen hand och det funkar ju inte..
Welbeck?? utav de på bänken så hellre Iwobi... Alexis kan få vila.
Bryr mig inte om hur vi ställer upp oavsett backlinje så länge jag får se våra spelare kämpa och spela för varandra och märket på bröstet!
If it's too strong, then you're too weak!
Hesgoal.com fungerar bäst, finns både med Engelska och Nederländska kommentatorer.
Kommer man kunna se matchen i efterhand på viaplay?
Tog för givet att vi skulle kämpa, spela för varandra och kriga för klubben. Det är iofs mycket begärt i dessa tider..
Haha Oxen börjar på bänken. Kommer bli mkt bänk i år för dig.
planet stream på twitter brukar streama matcher för iphone mm
COYG
Ja det är grejen. Gör vi det vinner vi enkelt mot dom flesta lagen. Tyvärr våran största svaghet.
Twitter @grvdga
Inte förvånad alls att wenger kör på med 3-backen och mittfältet som varit uruselt. Sopan Welbeck få fortsatt förtroende.. herregud.
Men två mittbackar på plan och wingbacks på rätt sidor. Ett stort steg framåt idag för Wenger.
Be excited!
3-backslinje och Ramsey-Xhaka på mitten. Det är inte mkt du förstår Wenger men du har iaf förstått att Kolasinac och Lacazette ska starta. Sanchez på bänken var högst väntat
COYG
Inte riktigt den uppställning man hoppats på.
Bosse
det är det aldrig
COYG
Det där ska vi klara av med dennà elva. Men welbeck.... vart är sanogo när man behöver honom?
Twitter @grvdga
Be excited!
Jag föredrar lätt Sanogo framför Welbeck. Welbeck är som Sanogo fast utan hans sköna stil.
Be excited!
precis. Och utan mål.
Twitter @grvdga
Visst är dom ett lag i den nedre regionen, men dom höll trots allt stången mot ManC i 96 minuter senast. Och spelar vi med Ramsey centralt kan alla lag slå oss. B´mouth kommer få omställningslägen efter bolltapp centralt.
Rylle
Welbz gör 2 idag
Någon som hittat en ful stream?
Inte lika mycket förändring som man hade velat se. Wingbacks på rätt position och Lacazette från start är dock trevligt. Ska slå Bournemouth hemma oavsett formation och startelva.
Skulle vilja se Giroud och lacazette bredvid varandra och özil bakom. När vi inte har boll så faller Giroud och lacazette så det blir 3-4-3
alternativ 5-2-3 med boll 3-5-1-2
För er med ip-tv så sänds matchen på sky net sports 5 UK.
gå in på sportek så finns massor. Nbcsc sänder
COYG
Nån som har en bra stream att dela mig sig av?
Kan Ramsey vara lite lagspelare och faktiskt hjälpa Xhaka istället för att springa längst fram framför våra anfallare så blir det nog bättre. Xhaka är inte så dålig som det tyvärr lätt har tolkats.. Han har typ bara fått ta hand om 6 motståndare på egen hand och det funkar ju inte..
Welbeck?? utav de på bänken så hellre Iwobi... Alexis kan få vila.
Den visas på NBCSN.
Be excited!
Tack för den! Hittade inte kanalen först, heter "Nbc sport Network" i min lista.
Fint!! Welbeck hade nog ingen aning vad som hände där men bollen gick in :)
Be excited!
Jaaa Welbz blev skjuten i huvudet och hann ej ducka! Bra Kolasinac
COYG
Welbeck. Var den där medveten? :)
Twitter @grvdga
Klassiskt Welbeck/Sanogo-mål. Skönt med ett tidigt mål.
Be excited!
❤ Welbecks teknik
Sidor