Medlemmar: 8291 st.
Visa menyn

Arsenal -Köln 14/9

168 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Isak Selling
Bild för Isak Selling

Ser ut som en fyrbackslinje. Wilshere och Nelson på bänken.

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Stream?

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Glenn
Bild för Glenn

Min app hade bytt plats på Iwobi o Maitland-Niles.

inte kan han väl spela Iwobi som wingback?

Hade velat se Wilshere o Nelson från start

COYG

Dosa
Bild för Dosa

Någon som har stream?

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Min app hade bytt plats på Iwobi o Maitland-Niles.

inte kan han väl spela Iwobi som wingback?

Hade velat se Wilshere o Nelson från start

jag hade också Iwobi centralt med elneny (fotmob). Känns konstigt oavsett om Iwobi skulle vara en av två centrala eller att han ska vara wingback...

Hade oxkså hoppats på både Nelson och wilshere idag. Hoppas på två relativt långa inhopp. 

Tror dock att vi kan få det svårt ikväll. Vi ska kunna vinna med det laget absolut. Men tror inte på någon storseger, Köln är inget dåligt lag även om de ska vara någon nivå under oss även med dena elvan. 

COYG!! Är ganska sugen på match nu trots EL!

Vicious
Bild för Vicious

Vår match uppskjuten en timme?

#Championship

Exqert
Bild för Exqert

Oroligheter utanför arenan..

RoPa87
Bild för RoPa87
Vicious wrote:

Läste det nu med.. Va fan ör det för skit? Är Köln supportrarna så stökiga? Läste att det var pga supporter saftey?? 

Tomas Marklund
Bild för Tomas Marklund

Matchen uppskjuten en timme, de stänger 23. Så försöker hitta en stream hemma istället!

Vicious
Bild för Vicious
Robin Palmkvist wrote:
Vicious wrote:

Läste det nu med.. Va fan ör det för skit? Är Köln supportrarna så stökiga? Läste att det var pga supporter saftey?? 

Det är tydligen 20000 Kölnsupportrar i London trots att de bara fick 3000 biljetter... Men har sett video från deras marsch i stan tidigare idag och det verkar ha gått fredligt till där iaf.

Fan, som om inte avsparkstiden var sen nog redan!

#Championship

Exqert
Bild för Exqert

Kommer straffa oss att spela med U19 truppen i EL..

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Vicious wrote:
Robin Palmkvist wrote:
Vicious wrote:

Det är tydligen 20000 Kölnsupportrar i London trots att de bara fick 3000 biljetter... Men har sett video från deras marsch i stan tidigare idag och det verkar ha gått fredligt till där iaf.

Såg en video på Twitter där man tydligt ser Köln-supportrar storma in genom en utgång som någon måste ha öppnat från insidan.

Sekreterare Arsenal Sweden

Vicious
Bild för Vicious
Lars Lundstedt wrote:
Vicious wrote:
Robin Palmkvist wrote:
Vicious wrote:

Såg en video på Twitter där man tydligt ser Köln-supportrar storma in genom en utgång som någon måste ha öppnat från insidan.

Märkligt (eller tur beroende på hur man ser det) att sånt här inte händer oftare egentligen. Jag menar, hur ofta är det inte en klart större efterfrågan än utbud på biljetter egentligen?

#Championship

Linda Ankén
Bild för Linda Ankén
Tomas Nilsson wrote:

Matchen uppskjuten en timme, de stänger 23. Så försöker hitta en stream hemma istället!

Typiskt. Hann åka men vänder tillbaka. 

LindA

Glenn
Bild för Glenn

Hur f...n ska man orka se hela matchen nu då?

COYG

Vicious
Bild för Vicious

Hoppas nästan matchen skjuts upp till imorrn så kanske den visas på tv ;)

#Championship

Tomas Marklund
Bild för Tomas Marklund

Samma här. Men tänkte kolla liffey i gamla stan om trekvart typ

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Konstigt att fortsätta 3-4-2-1 med den där startelvan. AMN får Oxens gamla roll..

Linda Ankén
Bild för Linda Ankén
Tomas Nilsson wrote:

Närmar mig soffan. Nån stream, någon? 

LindA

Rylle
Bild för Rylle
Linda Ankén wrote:
Tomas Nilsson wrote:

Närmar mig soffan. Nån stream, någon? 

HesGoal.com

Rylle

Glenn
Bild för Glenn

Verkar starta nu. Bra Eurosport player på apple tv. Står ju bara att det är EL match men inte vilken. Får gå igenom alla för att hitta Arsenal

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Verkar starta nu. Bra Eurosport player på apple tv. Står ju bara att det är EL match men inte vilken. Får gå igenom alla för att hitta Arsenal

på Android så står det vilken match det är. Men min bild laggar lite. Ganska störigt nöt man är van vid viaplay...

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

För mig står det att jag inte har rättigheter att visa matchen på Eurosport player... Fast jag har tecknat abonnemang ...

RoPa87
Bild för RoPa87

Mycket tomma stolar idag. Är det pga oroligheterna innan eller börjar en del fans faktiskt strunta i matcherna?

Glenn
Bild för Glenn

Ospina, släng dig i väggen sopa!

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Ligger under mot ligajumbon i Tyskland. Strålande tider Arsenal

COYG

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:

Ligger under mot ligajumbon i Tyskland. Strålande tider Arsenal

80 minuter kvar, lugna dig lite med dina domedagsprofetior...

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn

Elneny högst upp i banan flera ggr. Könns tryggt att lämna hela centrala mf till starka Iwobi

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Har jag sagt något fel? Ligger vi inte under? Sa väl inte att vi har förlorat! Ta på dig glasögonen

COYG

Sidor