Medlemmar: 8770 st.
Visa menyn

Watford-Arsenal 14/10 kl. 18.30

124 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Glenn
Bild för Glenn

Welbecks skada då? Borta hur länge? 6 mån så kan han komma tillbaka och spela 59 min igen.

kos borta 3 matcher? Tur att vi värvade någon mittback när vi har så många som inte brukar vara skadade

COYG

B-G
Bild för B-G
Jimmy Roslund wrote:

9 poäng bakom. Ligan körd i oktober. Kul jul. Trösten ör väl att det är lika illa för chelsea å Pool med.

Ligan var iofs körd innan den ens började. Tror fortfarande vi har chansen att fixa CL plats.  

Bedrövlig jävla insats av alla medverkande. Blir förbannad när jag ser sån här inställning. Wilshere måste få startplats snart. Enda i laget som visar hjärta. 

Twitter @grvdga

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
B-G wrote:
Jimmy Roslund wrote:

9 poäng bakom. Ligan körd i oktober. Kul jul. Trösten ör väl att det är lika illa för chelsea å Pool med.

Ligan var iofs körd innan den ens började. Tror fortfarande vi har chansen att fixa CL plats.  

Bedrövlig jävla insats av alla medverkande. Blir förbannad när jag ser sån här inställning. Wilshere måste få startplats snart. Enda i laget som visar hjärta. 

Jo det vaf den ju men dåre lever på hoppet. Vi kan komma allt mellan 4 till 8 skulle ja tro

Jajo67
Bild för Jajo67
B-G wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Ligan var körd i samma sekund som Wenger förlängde. Obegriplig laguppställning, obegripliga byten och ännu en patetisk prestation rakt igenom.

Iwobi, Elneny - på riktigt är det ett mf som gör sig bättre i Charlton än i Arsenal, iaf om vi ska ha några som helst ambitioner.

Sen kryddar vi det med snubbelfot Welbeck och En Xhaka som har noll koll defensivt.

Som grädde på moset slänger vi in noll spelidé & de klassiska puckobyten av Wenger - jag menar att man inte ens blir förvånad & upprörd längre.

Nu tar vi fram popcorn & ser fram emot lite klassisk Arsenal fanTV 

B-G
Bild för B-G

Nej ligan var körd när Man city började handla. 

Twitter @grvdga

Jonas Westerlund
Bild för Jonas Westerlund

Arsenals andra halvlek igår var bland det värre jag har sett. Frustrationen är otroligt stor. Jag tror fan vi inte vann en enda andra boll. Det var bara ett jävla dutande med bollen. Bellerin. Karln(pojken) är ju för fan bedrövlig defensiv. Valpig, ointelligent och nervös. Han spelar för att vi inte har nån konkurrens. Sen kommer vi till Xhaka. Har nån statistik på hur många bollar han slår bort/tappar varje match? Han är långsam med boll. Det är som att han har blivit trögare på att leverera bollen till sina lagkamrater. Direkt tempot är högre och man sätter press på honom så sprider han bollar likt ett skit spridare. Lacacette måste höja sig. Ja,jag vet han behöver mera hjälp av sina kamrater. Men det är inte bara det. Han måste ta för sig mera. Han slog bort enkla pass och såg ut som det övriga laget.Allmänt jävla ointresserad ut. Kolasinac var osynlig. Vad var det med han? Spelade han trots skadekänning? För så blek som han var igår det är inte likt honom. Nä. Jag saknade Ramsey. Han löpningar och driv hade vi behövt igår. Elneny och Xhaka är en sån sjukt stor miss match. Nä fy fan så less jag är. 

Isak Selling
Bild för Isak Selling
B-G wrote:

Byt plats på Wenger och Guardiola och jag lovar dig att vi hade slutat före Man City.

Jajo67
Bild för Jajo67
Isak Selling wrote:
B-G wrote:

Byt plats på Wenger och Guardiola och jag lovar dig att vi hade slutat före Man City.

+1

B-G
Bild för B-G
Isak Selling wrote:
B-G wrote:

skitsnack  Testa att byta plats på ägarna istället. 

Twitter @grvdga

Dosa
Bild för Dosa

Nej inte med materialet arsenal har, vi kan ju inte passa bollen, vi kan heller inte ha mer än 3 passningar inom laget på offensiv planhalva om vi har det så är det bakåt. Tyvärr skulle inte ens pep styra upp detta felbygge...

Vi behöver mycket nytt på många plan ägare, styrelse tränare och spelare.

Pelle
Bild för Pelle
Isak Selling wrote:
B-G wrote:

Inte en chans, det är för stor skillnad i spelarkapacitet att inte ens Wenger kan misslyckas så mycket med den truppen. Dock skulle förmodligen Pep göra oss bättre...

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle
Jocke K wrote:

Jag har varit Gooner sen 1971 och alltid följt, stöttat och hoppats på Gunners. Nu känner jag en "so what"  känsla där jag inte ser fram emot matcher och inte är engagerad och har förhoppningar på Gunners som tidigare.  Om det beror på mig och att nu vid 53 års ålder känna en tappad lust efter alla år eller om det är för att jag ser ett så mycket sämre lag som har förlorat sin plats bland de allra bästa i England, ja det vet jag inte. Det är kanske lite av varje. Men när jag nu inte är så laddad och tror på en serieseger eller att vi ska kunna gå mycket långt i CL då är det något som märks negativt i sitt engagemang och sina förhoppningar. Tycker mig märka liknande hos oss många andra Gooners i vår supporterklubb och det är säkert så över hela världen. Bara hoppas att vi får en ny tränare och flera mycket bra spelare till  vår klubb ganska snart.  

Instämmer i känslan men hos mig är uppgivenheten än större då Kroenke inte kommer ge en ny manager bättre förutsättningar så även om en ny manager kan prestera bättre med vår trupp så kommer vi inte kunna utmana om titeln så som Manchesterklubbarna satsar.

Nu är det enbart en tävling i störst plånbok och det roar inte mig.

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Men sluta gnäll om dessa pengar hela tiden. Inte  ska vi förlora mot lag som Watford och Stoke oavsett om Manchesterlagen kan spendera multum. PL har alltid varit moneytalks bara det att vi har varit med i racet när det fanns the big 4 och inte har jag kännt nått medlidande från de stackarna som inte fått ta del av kakan där bakom! Ett varumärke bygger man och försvarar, då kan man inte köpa in medelmåttor som det är noll intresse att se eller gnällspikar som viker ner sig gång på gång. En arg jävel som skäller öronen av grabbarna och in med lite profiler och få ihop ett lag så ska nog big daddy klubbarna spendera hur de vill och vi ska kunna vara med och leka ändå. Man sätter öixom inte in Holding vid 1-1 mot Watford om man vill ha någon som helst trovärdighet när man talar om att vi kan vara med och utmana.

Jepson
Bild för Jepson

Förutom lite mer än baskunskaper i fotboll så handlar det om vilja och inställning. Leicester hade aldrig vunnit PL om de saknat de två senare. Visst, de fick bra självförtroende som gjorde det lättare att ha just vilja och inställning. Men ändå. Vi ser inte mycket av detta på plan när vi spelar.  

Glenn
Bild för Glenn
Jepson wrote:

Förutom lite mer än baskunskaper i fotboll så handlar det om vilja och inställning. Leicester hade aldrig vunnit PL om de saknat de två senare. Visst, de fick bra självförtroende som gjorde det lättare att ha just vilja och inställning. Men ändå. Vi ser inte mycket av detta på plan när vi spelar.  

Helt rätt....iof ganska mkt baskunskaper om fotboll men det finns tusentals spelare som har tillräckligt av den varan. Vilja, inställning och självförtroende är inget man bara får....detär något man måste skapa själv. Framgång föder framgång. Där sätter vi krokben på oss själva varje år när vårt lag aldrig är klart när säsongen börjar. Det blir massa onödigt poängtapp och det blir kris och dåligt självförtroende. Sen brukar vi börja vinna och ett tag brukar det gå riktigt bra. Sen kommer några skador, någon formdipp och allt skiter sig. Mkt pga att vi började så dåligt.

En del lag sägs ha mer tur än andra...jag säger att du skapar din egen tur genom förberedelse, inställning, mentalitet och massa andra faktorer som gör att ditt självförtroende ökar och du känner dig oövervinnlig. Då ger du aldrig upp och ställer dig aldrig och petar nästan i 88 minuten så motståndarna kan göra 2-1. Då studsar bollen stople in för ditt lag istället.

Hur många sena segrar har Malmö tagit i år på mål efter minut 85? Slump? Knappast va? Varför myntades fergie time och hu rmkt extra poäng tog United i slutminuterna under SAFs tid? Slump? Knappast...

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S
Jimmy Roslund wrote:

Men sluta gnäll om dessa pengar hela tiden. Inte  ska vi förlora mot lag som Watford och Stoke oavsett om Manchesterlagen kan spendera multum. PL har alltid varit moneytalks bara det att vi har varit med i racet när det fanns the big 4 och inte har jag kännt nått medlidande från de stackarna som inte fått ta del av kakan där bakom! Ett varumärke bygger man och försvarar, då kan man inte köpa in medelmåttor som det är noll intresse att se eller gnällspikar som viker ner sig gång på gång. En arg jävel som skäller öronen av grabbarna och in med lite profiler och få ihop ett lag så ska nog big daddy klubbarna spendera hur de vill och vi ska kunna vara med och leka ändå. Man sätter öixom inte in Holding vid 1-1 mot Watford om man vill ha någon som helst trovärdighet när man talar om att vi kan vara med och utmana.

Jag håller med.

Vi har ju medvetet valt att inte vara en riktig toppklubb. Vi hade kunnat satsa rejält med en ny tränare och nya spelare så som som City gjort. Kanske inte fullt på samma nivå men vi hade också kunnat plocka in en bra tränare, vi hade också kunnat satsa på något nytt. Men det gjorde vi inte. Det är våra egna val som styrt klubbens öde bra mycket mer än vad andra klubbar sysslat med. De gör ju bara det en fotbollsklubb skall göra. Det är Arsenal som inte stått upp genom åren. Förr eller senare får klubben betala priset för det. Och då kan det bli tufft att ta sig tillbaka.

Be excited!

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

[quote=Jimmy Roslund]Men sluta gnäll om dessa pengar hela tiden. Inte  ska vi förlora mot lag som Watford och Stoke oavsett om Manchesterlagen kan spendera multum. PL har alltid varit moneytalks bara det att vi har varit med i racet när det fanns the big 4 och inte har jag kännt nått medlidande från de stackarna som inte fått ta del av kakan där bakom! Ett varumärke bygger man och försvarar, då kan man inte köpa in medelmåttor som det är noll intresse att se eller gnällspikar som viker ner sig gång på gång. En arg jävel som skäller öronen av grabbarna och in med lite profiler och få ihop ett lag så ska nog big daddy klubbarna spendera hur de vill och vi ska kunna vara med och leka ändå. Man sätter öixom inte in Holding vid 1-1 mot Watford om man vill ha någon som helst trovärdighet när man talar om att vi kan vara med och utmana.[/quote

+100 ]

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Mickys wrote:

Hur många sena segrar har Malmö tagit i år på mål efter minut 85? Slump? Knappast va? Varför myntades fergie time och hu rmkt extra poäng tog United i slutminuterna under SAFs tid? Slump? Knappast...

Begreppet "Fergie Time" kommer inte från att de gjorde många sena mål utan från att ManU under en lång period tenderade att få betydligt fler tilläggsminuter än andra lag när de jagade mål och framför allt att domaren ofta lät spelet fortsätta långt efter att annonserad tilläggstid var slut för att sedan blåsa av så fort ManU hade lyckats peta in ett segermål - därav bilder som tex den här:

Bildresultat för until we score

Sekreterare Arsenal Sweden

Glenn
Bild för Glenn
Lars Lundstedt wrote:
Mickys wrote:

Begreppet "Fergie Time" kommer inte från att de gjorde många sena mål utan från att ManU under en lång period tenderade att få betydligt fler tilläggsminuter än andra lag när de jagade mål och framför allt att domaren ofta lät spelet fortsätta långt efter att annonserad tilläggstid var slut för att sedan blåsa av så fort ManU hade lyckats peta in ett segermål - därav bilder som tex den här:

JAg vet varför Fergie time myntades. Men om de låg på och pressade i slutet och fick "längre" tid på sig. Tror du inte det ramlade in några extra bollar då? Som du också skriver att det blåstes av efter de lyckats peta in ett segermål. Har ingen statistik på hur många sena mål de gjorde men var nog en hygglig samling från vad jag minns av deras matcher.

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S
Mickys wrote:
Lars Lundstedt wrote:

JAg vet varför Fergie time myntades. Men om de låg på och pressade i slutet och fick "längre" tid på sig. Tror du inte det ramlade in några extra bollar då? Som du också skriver att det blåstes av efter de lyckats peta in ett segermål. Har ingen statistik på hur många sena mål de gjorde men var nog en hygglig samling från vad jag minns av deras matcher.

Motståndarna brukade sällan hålla ut hela vägen till slutsignalen. United var mästare på att lägga i en sista växel under sista tio när motståndarlaget började krokna. De kunde ibland spela rätt ordinärt i 80min för att sedan få till ett otroligt tryck mot slutet.

Be excited!

George Adams
Bild för George Adams
Mickys wrote:
Lars Lundstedt wrote:

Men Larra, jag tror nog Mickys menar att under Fergie time, oavsett vad den står för så var Manure under SAF fantastiska på att kämpa in bollar. Man hade ett sällan skådat jävlar anamma och inställning och TÄVLADE på ett sätt som Arsenal bara förmår vid några få tillfällen. Dom gjorde det till en vana och inte alltid beroende storlek på plånbok. Snarare storlek på hjärta och comittment!

Football - Created by the poor, stolen by the rich...

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
George Adams wrote:
Mickys wrote:

Men Larra, jag tror nog Mickys menar att under Fergie time, oavsett vad den står för så var Manure under SAF fantastiska på att kämpa in bollar. Man hade ett sällan skådat jävlar anamma och inställning och TÄVLADE på ett sätt som Arsenal bara förmår vid några få tillfällen. Dom gjorde det till en vana och inte alltid beroende storlek på plånbok. Snarare storlek på hjärta och comittment!

Jag pratade bara om hur uttryckte uppstod, inget annat öht.

Jonas S
Bild för Jonas S

Vill minnas att det var någon statistik förra säsongen att vi gjort flest mål av alla sista 5min eller något i den stilen. Giroud gjorde en del sena mål och vi har räddat räddat rätt många matcher på det sättet. Kos handsmål mot Burnley t ex.

Nu handlar det såklart snarare om att vi har det tufft i väldigt många matcher än att vi plockar svåra bortapoäng på väg mot titeln. Vi spelar sällan bra fotboll. Vårt bästa vapen på senare år har istället varit att kasta in allt vi har framåt i slutminuterna och forcera in mål.

Men denna säsong har vi inte ens försökt med det. I Leicestermatchen kanske.

Be excited!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Förra året vann vi matcher vi borde ha tappat poäng i vilket slätade över förra säsongen lite., putsade fasaden lite om man så vill. Dessutom vann vi ju FA-cupen igen. I år har vi inte sminkat några resultat på bortaplan direkt. Känns som att det kommer fortsätta i liknande stil men jag ger mig tusan på att vi däremot går och vinner Europa League bara för det

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Jonas S wrote:

Utöver Leicester har vi varit i det läget att vi har behövt jaga mål i två matcher, mot Stoke och mot Watford. Bedrövelsen mot Liverpool var avgjord långt innan matchen var slut. Mot Stoke gjorde vi ett mål som dömdes bort felaktigt, mot Watford var vi inte alls bra. Så av tre matcher vände vi till seger i en, borde ha fått i alla fall oavgjort i en och misslyckades totalt i den tredje. Tycker personligen inte att det räcker som underlag för att säga att vi inte ens har försökt.

Jonas S
Bild för Jonas S
Lars Lundstedt wrote:
Jonas S wrote:

Utöver Leicester har vi varit i det läget att vi har behövt jaga mål i två matcher, mot Stoke och mot Watford. Bedrövelsen mot Liverpool var avgjord långt innan matchen var slut. Mot Stoke gjorde vi ett mål som dömdes bort felaktigt, mot Watford var vi inte alls bra. Så av tre matcher vände vi till seger i en, borde ha fått i alla fall oavgjort i en och misslyckades totalt i den tredje. Tycker personligen inte att det räcker som underlag för att säga att vi inte ens har försökt.

Försökt var fel formulering. Vi har väl snarare inte lyckats. Men vi måste nog försöka lite mer om vi skall lyckas.

Förra säsongen fick vi med oss många poäng på väldigt små marginaler. Vi hade många domslut med oss i t ex matcherna mot Burnley. Den här säsongen verkar vi vara exakt lika beroende av att allt går vår väg för att vi skall vinna våra matcher. Men turen är inte alltid på vår sida och inte domsluten heller.

Vi är ett 4-6 lag idag. Vi behärskar inget överlägset passningspel eller har någon fantastisk kvalitet framåt. Vi kommer behöva jobba hårt för varje poäng exakt som förra säsongen och hoppas att marginalerna är på vår sida ibland. Då kan vi kanske, kanske knipa fjärdeplatsen.

Be excited!

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Jonas S wrote:

Försökt var fel formulering. Vi har väl snarare inte lyckats. Men vi måste nog försöka lite mer om vi skall lyckas.

OK, då är jag med på vad du menar.

Quote:

Förra säsongen fick vi med oss många poäng på väldigt små marginaler. Vi hade många domslut med oss i t ex matcherna mot Burnley. Den här säsongen verkar vi vara exakt lika beroende av att allt går vår väg för att vi skall vinna våra matcher. Men turen är inte alltid på vår sida och inte domsluten heller.

Vi tappade å andra sidan också ett antal poäng på små marginaler (båda Citys mål på Ethiad var offside, vi blev rånade på solklar straff borta mot Everton och de gjorde 2-1 efter en hel serie felaktiga domslut till deras fördel, Tottenham kvitterade på en ytterst billig straffspark på Emirates), tycker att "domarmisspoängen" fördelade sig hyggligt jämnt över säsongen så de påverkade i slutänden inte nämnvärt åt något håll tycker jag. Vi plockade de poäng vi förtjänade, vi var inte bättre eller sämre sett över hela säsongen. Och hemma mot Burnley fick vi förresten en straff efter att Kos var offside men vi skulle å andra sidan ha haft en straff tidigare i samma match så där gick det på ett ut redan under samma match :-)

Quote:

Vi är ett 4-6 lag idag. Vi behärskar inget överlägset passningspel eller har någon fantastisk kvalitet framåt. Vi kommer behöva jobba hårt för varje poäng exakt som förra säsongen och hoppas att marginalerna är på vår sida ibland. Då kan vi kanske, kanske knipa fjärdeplatsen.

Håller väl med i stort men jag tror att vi kan sluta högre än fyra också. City har överlägset bästa truppen i ligan idag och ska ta hem pokalen med ganska god marginal om de inte får en bunt skador eller att de inte pallar favorittrycket, men därefter tycker jag att vi är i en klunga med ManU, Tottenham, Liverpool och Chelsea där Chelsea har en på tok för tunn trupp och det ska till ett smärre mirakel för deras del (alternativt att andra klubbar floppar) om de ska sluta bättre än sexa. Liverpool är otroligt ojämna och ManU har fortfarande inte visat något mot lite bättre motstånd så de vet vi inte riktigt var vi har. Tottenham har också blandat och gett och har visat tecken på att saker inte går lika lätt för dem längre när de har favorittryck på sig, och om vi är beroende av Alexis och Özil så är de ännu mer beroende av Kane och Eriksen så även om de i nuläget ser vassare ut så är det inte med någon jättemarginal. Vi har så här långt den här säsongen inte fått ut det vi ska få ut av vår trupp, vi borde ha slagit Watford i helgen tex. Bellerin, Iwobi och Özil missade alla tre var sin chans som de borde ha satt och då hade ju den filmade straffen inte spelat någon roll. Vinna ligan har jag aldrig trott att vi ska göra den här säsongen, men topp fyra ska vi fasen i mig kunna klara - framför allt när vi har fördelen av att kunna vila spelare under gruppspelet av EL vilket bör kunna ge oss aningen piggare spelare längre fram på säsongen. Jag tycker att det är ett misslyckande om vi inte slutar på topp fyra. Vi ska kunna ha åtminstone Chelsea och Liverpool bakom oss som jag ser det.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Lars Lundstedt wrote:
Jonas S wrote:

OK, då är jag med på vad du menar.

Vi tappade å andra sidan också ett antal poäng på små marginaler (båda Citys mål på Ethiad var offside, vi blev rånade på solklar straff borta mot Everton och de gjorde 2-1 efter en hel serie felaktiga domslut till deras fördel, Tottenham kvitterade på en ytterst billig straffspark på Emirates), tycker att "domarmisspoängen" fördelade sig hyggligt jämnt över säsongen så de påverkade i slutänden inte nämnvärt åt något håll tycker jag. Vi plockade de poäng vi förtjänade, vi var inte bättre eller sämre sett över hela säsongen. Och hemma mot Burnley fick vi förresten en straff efter att Kos var offside men vi skulle å andra sidan ha haft en straff tidigare i samma match så där gick det på ett ut redan under samma match :-)

Quote:

Håller väl med i stort men jag tror att vi kan sluta högre än fyra också. City har överlägset bästa truppen i ligan idag och ska ta hem pokalen med ganska god marginal om de inte får en bunt skador eller att de inte pallar favorittrycket, men därefter tycker jag att vi är i en klunga med ManU, Tottenham, Liverpool och Chelsea där Chelsea har en på tok för tunn trupp och det ska till ett smärre mirakel för deras del (alternativt att andra klubbar floppar) om de ska sluta bättre än sexa. Liverpool är otroligt ojämna och ManU har fortfarande inte visat något mot lite bättre motstånd så de vet vi inte riktigt var vi har. Tottenham har också blandat och gett och har visat tecken på att saker inte går lika lätt för dem längre när de har favorittryck på sig, och om vi är beroende av Alexis och Özil så är de ännu mer beroende av Kane och Eriksen så även om de i nuläget ser vassare ut så är det inte med någon jättemarginal. Vi har så här långt den här säsongen inte fått ut det vi ska få ut av vår trupp, vi borde ha slagit Watford i helgen tex. Bellerin, Iwobi och Özil missade alla tre var sin chans som de borde ha satt och då hade ju den filmade straffen inte spelat någon roll. Vinna ligan har jag aldrig trott att vi ska göra den här säsongen, men topp fyra ska vi fasen i mig kunna klara - framför allt när vi har fördelen av att kunna vila spelare under gruppspelet av EL vilket bör kunna ge oss aningen piggare spelare längre fram på säsongen. Jag tycker att det är ett misslyckande om vi inte slutar på topp fyra. Vi ska kunna ha åtminstone Chelsea och Liverpool bakom oss som jag ser det.

Finns ju risk att Chelsea förstärker i januari dock. Tror inte vi vi gör det, snarare tappar vi nog folk.

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Jimmy Roslund wrote:

Finns ju risk att Chelsea förstärker i januari dock. Tror inte vi vi gör det, snarare tappar vi nog folk.

Även om Chelsea har pengar så krävs det något i hästväg i januari så det räknar jag in i "smärre mirakel".

Och jag blir ärligt talat förvånad om vi släpper någon av värde i januari, har vi bestämt oss för att ta smällen ekonomiskt den här sommaren så lär vi inte ta de (i jämförelse) kaffepengar vi skulle få i januari. Och när vi ändå är inne på det tror jag inte att det ligger något i ryktena om att vi skulle värva Lemar i januari, värvar vi honom blir det nästa sommar.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Lars Lundstedt wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Även om Chelsea har pengar så krävs det något i hästväg i januari så det räknar jag in i "smärre mirakel".

Och jag blir ärligt talat förvånad om vi släpper någon av värde i januari, har vi bestämt oss för att ta smällen ekonomiskt den här sommaren så lär vi inte ta de (i jämförelse) kaffepengar vi skulle få i januari. Och när vi ändå är inne på det tror jag inte att det ligger något i ryktena om att vi skulle värva Lemar i januari, värvar vi honom blir det nästa sommar.

Jag blir inte förvånad när det gäller Arsenal och ekonimi alls. Dock är väl både Özil och Sanches mer sugna på en sign on än att gå i januari kan jag tänka mig. Jag är 100% säker på att vi inte plockan in Lemar i januari.

Sidor