Medlemmar: 8740 st.
Visa menyn

Everton-Arsenal 22/10 14.30

114 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jajo67
Bild för Jajo67
Isak Selling wrote:
Jajo67 wrote:

Ja Ramsey ska ha en utskällning, missat enkla pass & skitit i att passa fria spelare

Vi vill ha spelare med vinnarmentalitet och det är precis vad det är. Ställa höga krav både på sig själv och andra.

Precis

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Kul match,  vaknade lagom till andra halvlek 

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Snälla behåll Lacazette på planen ett tag nu och skippa det där förutbestämda Giroud-bytet. Vi måste fortsätta ha initiativet.. 

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Isak Selling wrote:

Snälla behåll Lacazette på planen ett tag nu och skippa det där förutbestämda Giroud-bytet. Vi måste fortsätta ha initiativet.. 

Nej. Wenger har ju redan bestämt sig. Det gjorde han förvisso redan i maj, så det går inte att ändra nu ;)

Supporter sedan 1983! 

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Sjuk statistik vi har på vissa saker dock

2 år sedan vi vände o vann en bortamatch 

Glenn
Bild för Glenn

Har du glömt att göra ditt minut 67 byte Wenger eller de gör vi bara när vi ligger under va?

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Isak Selling wrote:

Vet inte om de är så stor skillnadcpå dem. Lacazette gör ju inget stormatch idag iaf.

Glenn
Bild för Glenn

özil motm

COYG

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Everton har gett upp. 

Supporter sedan 1983! 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Haha men huvudsaken  han gör mål. Nu kan han byta.

Mackan
Bild för Mackan
Jimmy Roslund wrote:
Isak Selling wrote:

Vet inte om de är så stor skillnadcpå dem. Lacazette gör ju inget stormatch idag iaf.

Vad sa du sa du :) :) :) 

Twitter: @mackan_carlsson

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Sådär ja! Snyggt mål och säker seger!

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Klinisk avslutare :) sånt man gillar 

Jonas Eriksson
Bild för Jonas Eriksson

Gött. Men fan va bedrövlig Ramsey varit. 

Isak Selling
Bild för Isak Selling
Jimmy Roslund wrote:
Isak Selling wrote:

Nej han gör ingen supermatch (trots målet) men han är precis den spelartypen vi behöver och matchen kräver. Det är inte Giroud.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mickys wrote:

özil motm

Vem kunde tro han skulle gå in å visa vägen ! Bellerin mycket bra idag med!

Glenn
Bild för Glenn

Älskar att Kolasinac kommer varje gång det är tjafs och spänner blicken i motståndaren och ser lagom galen ut

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87

Men för helvete ge Lacazette 90.min när det finns dessa ytor. Låt han få chansen att göra fler mål så han kanske kommer igång ordentligt. 

Jonas S
Bild för Jonas S

Men kan inte Lacazette få spela 90min? Vill se mer mål ju.

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn

Kul att Wilshere får spela men att ta ut vår enda striker i 3-1 mot 10-man förstår jag ej. Är väl bara att trumma på

COYG

Vicious
Bild för Vicious

Åtminstone var det inte det sedvanliga bytet mot Giroud... Kul att Wilshere får lite minuter i ligan också. Borde starta mot Swansea.

#Championship

Glenn
Bild för Glenn
Robin Palmkvist wrote:

Men för helvete ge Lacazette 90.min när det finns dessa ytor. Låt han få chansen att göra fler mål så han kanske kommer igång ordentligt. 

blir alla dessa skitbyten jämt för att Ramsey aldrig får bytas ut

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Byter ut två off och tar in två mer def spelare. Komiskt

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Nu är det ju Alexis på topp så då kan vi nog få se ett mål till.

Be excited!

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Fast det gör väl ingenting att vi gör just dom här bytena när vi leder med 3-1 borta och det är 10 min kvar?

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Det är völ ändå rätt logiskt att försöka garantera 3 poängen vid 3-1 med defensiva byten även om vi vill se fler mål?

Jonas S
Bild för Jonas S
Isak Selling wrote:

Fast det gör väl ingenting att vi gör just dom här bytena när vi leder med 3-1 borta och det är 10 min kvar?

Nej det är väl helt normalt egentligen. Men jag vill se Laca sista tio någon gång.

Be excited!

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Håller med om att man vill se honom spela 90 min, men han såg rätt trött ut på slutet. Kul att få se Alexis göra några minuter på topp iaf!

Glenn
Bild för Glenn
Jimmy Roslund wrote:

Det är völ ändå rätt logiskt att försöka garantera 3 poängen vid 3-1 med defensiva byten även om vi vill se fler mål?

i en vanlig match men här är vi 11-10 och helt överlägsna. Behöver man säkra upp då? Vi behöver få in lite go i laget och en storseger hade kunnat hjälpa till. Laca har väl inte fått 90 min i någon match?

COYG

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Klinisk avslutare :) sånt man gillar 

Sidor