Medlemmar: 8465 st.
Visa menyn

Man City - Arsenal 5/11 15.15

165 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Vicious
Bild för Vicious

Nu kommer City låta oss hålla i bollen och vänta på våra misstag, som kommer att komma.

#Championship

Glenn
Bild för Glenn

lacazette på väg in. 56 min för sent bara. Haha Iwobi får fortsätta. Grymt bra parodi det här

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Såja, ut med den enda som vunnit boll.

Jajo67
Bild för Jajo67
Pelle wrote:

Vi måste se olika match, vi slarvar massor och City imponerar men jag ser Coq som en av våra bättre idag, vinner många bollar även om han självklart slått bort några med.

Klasskillnad, framförallt i att passa i trängda lägen, se hur City spelar sig ur våra anfall till farliga kontringar!

trots det har vi bara ett mål i baken och lyckas stressa deras backlinje ofta så vi har fortfarande chansen! Tror på poäng...

Spelar ingen roll att han vunnit bollar - det är hela uppsättningen av laget som är åt helvete inte att Coq varit usel.

Woodie
Bild för Woodie

Oavsett vad vi gör fel är straffen precis lika fel. 

Glenn
Bild för Glenn
Vicious wrote:

Nu kommer City låta oss hålla i bollen och vänta på våra misstag, som kommer att komma.

det har de gjort hela matchen. Alla deras chanser kommer från våra misstag. Iwobi har väl fixat 3-4 chanser åt dem

COYG

Fredde
Bild för Fredde

Alla kroppskontakter är inte straff. Går in och trycker undan en vek Sterling från bollen. Visst är det klasskillnad men straffen blir inte mer rätt för det. Och jaa vi är för snälla, tycker vi straffen är fel (eller ens tveksam) så skäll ut dom.

You win some, you draw some

Jonas S
Bild för Jonas S

Skön match för City efter CL-veckan. De kan lunka runt och spela hem 3p utan att bli alltför svettiga.

Vi har ju noll beslutsamhet när vi får lägen. Värdelöst anfallsspel som vanligt.

Be excited!

Sven-Erik Eriksson
Bild för Sven-Erik Eriksson

Är säker på att iwobi tvättar Wenger bil å klipper hans gräsmatta...

I med-och motgång!

Morgan Karlsson
Bild för Morgan Karlsson

När ska han plocka ut Iwobi.

Så jävla kass han är.

Glenn
Bild för Glenn

Som vanligt när matchen är körd så vaknar Arsenal och börjar kämpa o spela

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Kom just på varför Iwobi spelar. För vi ska glömma att Ramsey får 90 minuter så klart.

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Ut medözil också 

Bubblan

Glenn
Bild för Glenn
Fredde wrote:

Alla kroppskontakter är inte straff. Går in och trycker undan en vek Sterling från bollen. Visst är det klasskillnad men straffen blir inte mer rätt för det. Och jaa vi är för snälla, tycker vi straffen är fel (eller ens tveksam) så skäll ut dom.

wenger kommer såklart att skylla hela resultatet på den.

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Jahaja. Synd vi inte starta så här

Glenn
Bild för Glenn

Wenger gav bort 2-0 och 57 min med helt fel uppställning igen. Hur fan kan vi betala honom pengar för att grovt missköta sitt jobb varje dag?

COYG

Pelle
Bild för Pelle
Jimmy Roslund wrote:

Kom just på varför Iwobi spelar. För vi ska glömma att Ramsey får 90 minuter så klart.

Du menar så vi fick ett mål tack vare hans assist?

Snyggt jinxat av dig.

If it's too strong, then you're too weak!

Jonas S
Bild för Jonas S

Där kom den.

Lite märklig match ändå. Lite slött från City nu på slutet. Kanske för att vi varit så bleka. Nu gäller det att vi kan koppla på och spela bra.

Be excited!

Pelle
Bild för Pelle
Jajo67 wrote:
Pelle wrote:

Vi måste se olika match, vi slarvar massor och City imponerar men jag ser Coq som en av våra bättre idag, vinner många bollar även om han självklart slått bort några med.

Klasskillnad, framförallt i att passa i trängda lägen, se hur City spelar sig ur våra anfall till farliga kontringar!

trots det har vi bara ett mål i baken och lyckas stressa deras backlinje ofta så vi har fortfarande chansen! Tror på poäng...

Spelar ingen roll att han vunnit bollar - det är hela uppsättningen av laget som är åt helvete inte att Coq varit usel.

Förklarar inte för en sekund varför ”alla” här gnäller på just Coq, se helheten kan vara bra som omväxling.

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Du menar så vi fick ett mål tack vare hans assist?

Snyggt jinxat av dig.

Jimmy kan! Menade iofs inte att Ramsey varit så dålig idag utan mer att det brukas gnällas på honom. Iwobi gör ju dock prestationen vid målet dessutom så dubbeljinx av mig!

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Vi gör oss av med 5-backslinjen och kan helt plötsligt spela offensiv fotboll och slå några passningar till rätt adress. På tiden..

Lacazette skulle startat. Bra spelare gör skillnad, och när bra spelare spelar med likasinnade gör det ännu mer skillnad.

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

In med JW nu ut med özil

Bubblan

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Åsså tapp a vi allt igen. In med fart nudå!

Fredde
Bild för Fredde

Är inte det offside så kan vi ta bort den regeln HELT.

You win some, you draw some

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Sådär ja, klarar Wenger sig utan att ifrågasättas. 

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Även om det är offside får vi inte sluta spela. Herregud..

Glenn
Bild för Glenn

Domarjävel! Men för 1 milj kr i veckan kan man väl förvänta sig att spelarna lärt sig spela till domaren blåser

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Jag tröstar mig med att jag har Jesus som kapten i mitt fantasylag.

Vi står ju stilla i backlinje. Spela efter domarens pipa.

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn

77 fullkomligt bortkastade minuters med Iwobi tar äntligen slut

COYG

Elias Johansson
Bild för Elias Johansson

M vad i helvete, hur fan ska man vinna med sådana domare!!?? först straffen o nu detta?? vilket jävla skämt till domarteam

Sidor