Arsenal - Röda Stjärnan
tor 2 nov 2017 kl 18:01
Fredde
Arsenal - Röda Stjärnan
Hemmamatch ikväll. EL-gruppspelet är tacksamt för yngre spelare att spela i. Ligacupen i all ära men där är de sämre PL-lagen och till stor del championship-lagen för bra.
Får Nkethia spela mer idag? Får Walcott fortsätta spela 90 minuter trots att han är annonym?
You win some, you draw some
Kotten får 90 minuter. Men bara eftersom han är lagkapten ;)
Hoppas giroud hänger några baljor ikväll.
Supporter sedan 1983!
Macey M. Debuchy Elneny Holding Nelson Coquelin Willock Maitland-Niles Walcott Wilshere Giroud
Konstigt att Iwobi inte är inblandad alls i den här matchen.
Någon som kollar via Eurosport player? Använder den i apple tv och bilden hackar rätt ordentligt
COYG
Samma upplägg här, men hackar inte alls.
Twitter: @mackan_carlsson
Sa upp skiten, har inte kunnat se en match där! Laggar o hackar heeela tiden!
Nån som har en fulstream?
Hittade en bra stream på livefootballol.tv HD och kommantatorer från USA. Aceplayer behövs dock.
vad fan. Jag har 100 mbit o kan se netflix i 4k utan minsta hack men skit Eurosport player hackar som fan
COYG
Jag har 30mbit vdsl och sjukt svag wifisignal :)
Twitter: @mackan_carlsson
http://www.totalsportek.com/category/football/
Jag kör med tråd. Vetifan som är fel
COYG
Eurosport funkar jättebra på min iPad.
Enda nackdelen är kommentatorn. Han har sagt 10 ord sedan matchen började. Måste vara praktikant.
Supporter sedan 1983!
Säger upp Eurosport för alltid nu. Jävla skitprodukt. Blir lite assassins creed istället. Blev ju åksjuk av allt hackande
COYG
Det är synd att säga att det är en bra match. Väldigt många misstag från bägge lagen och inget skönspel. Tydligen populärt att klacka bollen idag. Måste vara mode.
Supporter sedan 1983!
Tuffa spelare i Röda stjärnan. Dom har mer ont än vad dom orkar spela. Måste snart vara 20 min tilläggsminuter i första halvlek.
Supporter sedan 1983!
Röda stjärnan ligger närmast ett mål. Arsenal spelar väldigt nonchalant idag. Främst dom yngre spelarna verkar ointresserade.
Supporter sedan 1983!
Walcott måste in i matchen. Inte i närheten så delaktig som krävs. Och man måste ta tag i matchen igen!
Gud vad jag skäms. Giroud är den enda spelaren som kämpar och vill framåt. Resten verkar bara vara nöjda att vara med på planen. Felpassensdag och inställningen hos flera som måste skämmas imorgon. Man kan inte öka tempot sista fem minuter och tro att bollen rullar in i mål.
Supporter sedan 1983!
Poäng är väl okej ändå med tanke på att vi ställer en försäsongselva på planen. Räcker med en pinne mot Köln i nästa omgång för att säkra gruppsegern. Dock kan man ändå tycka att det är lite synd att inte spelare som slåss om speltid i ligamatcher tar chansen att visa upp sig från sin bästa sida en sån här match. Inte många här som visade att de förtjänar mer speltid om man säger så...
#Championship
Vi är väl redan klara för slutspel efter den här "matchen"?
Kan tycka att Wilshere och Debuchy var de enda som visade att de ville spela PL-fotboll.
Ja, vi är klara för avancemang,
Rylle
Gjorde rätt som stängde av. Synd om de stackarna som löst entré. Finns ingen vilja alls att kämpa för dem som betalar era löner. Dagens fotbollsspelare är patetiska
COYG
EL vill jag aldrig att Arsenal är med i igen. Se till att vinn skiten enda gång vi är med!
COYG
Skräpmatch.
Men vi är vidare från gruppen (och har näst intill säkrat gruppseger också) och det med minimal påverkan på våra startspelare samtidigt som flera ynglingar får värdefull speltid. Precis vad jag ville ha, så jag tänker inte gnälla alltför mycket på det här.
Sekreterare Arsenal Sweden
Exakt!