Medlemmar: 8744 st.
Visa menyn

Burnley och huddersfield

130 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Pelle
Bild för Pelle
Jonas S wrote:
Johan Pedersen wrote:
Jonas S wrote:
Elias Bard wrote:
Jonas S wrote:
Elias Bard wrote:
Fredde wrote:

http://livefootballol.me/

I vanlig ordning. Om du har Ace player så får du en bra kvalité och med spanska/engelsk språkiga (USA) kommentatorer.

Funkar det på ipad?

Du behöver länkar till streamar. Tror det fanns någon länk tidigare i tråden.

Aceplayer finns på appstore:

https://itunes.apple.com/us/app/aceplayer-good-media-player/id480881925?...

har hämtat hem den nu.hur gör man sen?

går man via aceplayer eller kopierar länk??

Du lägger till länkar till streams. Jag har aldrig använt appen så jag vet inte vart men det skall väl gå att klura ut.

acestream://0237d8ae99a2fc5af5b58e3511679211c5ec93c1

Denna är på ryska men i perfekt kvalitet 1080p.

är streamen igång alltså? För det händer inget i aceplayer när jag lagt in adressen och klickar på länken som skapats... Aldrig gjort detta förr...

Jag har som sagt aldrig använt appen och jag vet inte hur bra det fungerar på ipad. Men jag testade just den streamen nu och den ser helt perfekt ut på min mac.

Med du klistrar in hela str-ngen som url, dvs inkl acestream: (flr när man surfar behöver du ju inte skriva in http:)

If it's too strong, then you're too weak!

Jonas S
Bild för Jonas S

Yeees! 1-0 Laca efter 3min. Snyggt!

Be excited!

Anders Jönsson 2
Bild för Anders Jönsson 2

Jag ger upp.. får inte den där appen att fungera.. sjukt trött på att man aldrig får se arsenal längre på viasat och fulstreams får jag aldrig att funka på min ipad..

Jonas S
Bild för Jonas S
El Sueco wrote:

Jag ger upp.. får inte den där appen att fungera.. sjukt trött på att man aldrig får se arsenal längre på viasat och fulstreams får jag aldrig att funka på min ipad..

Skaffa en laptop.

Be excited!

Anders Jönsson 2
Bild för Anders Jönsson 2

Har en laptop.. längst in i en garderob i ett rum som håller på att renoveras så den kommer jag inte åt..

Jonas S
Bild för Jonas S

Bra anfallsspel idag. Lite lekstuga.

Men vissa spelare kan ju inte avsluta. Lacazette är dock en sjukt vass avslutare. Håll på att lobba in bollen från kortlinjen. Synd att målvakten fick till en räddning.

Be excited!

Niklas G
Bild för Niklas G

hesgoal.com

Jonas S
Bild för Jonas S

En lite galen halvlek. Fröjdigt anfallsspel blandas med en del genomkorkat spel framför egent mål. Kos klackar i eget straffområde och en del idiotgrejer från Xhaka. Men annars en del hyfsat anfallsspel. Men överdrivet avancerat ibland.

Förmodligen något av det bättre jag sett av Lacazette i Arsenal. Väldigt delaktig. Skönt att Özil är tillbaka. Vi är så mkt bättre med Özil i laget.

Be excited!

Dag Torgersen
Bild för Dag Torgersen

Iptv funker bra.

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

ripple.is/football/1061-arsenal-vs-huddersfield-town

I webbläsare, funkar utmärkt (på PC)

Avbryts dock då och då för en kort reklam, men inga pop-ups 

Jonas S
Bild för Jonas S

Giroud kommer in direkt i andra för Laca.

Be excited!

Vicious
Bild för Vicious

Giroud gör en Torres.

#Championship

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

Klapp klapp a la CCCP

Jonas S
Bild för Jonas S

Äntligen sitter den. Özil > Giroud > Mål!

Snyggt!

Be excited!

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

Å lite ketchupeffekt på det! 

Jonas S
Bild för Jonas S

Haha! Det kändes som det här skulle kunna bli proppen ur.

Härligt!

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Skaplig match av Özil.

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

2 ass och ett mål. Özil MOTM.

Be excited!

MickeLi
Bild för MickeLi

Proppen ur...ÖKA :-)

twitter: @MikeBergkamp

Vicious
Bild för Vicious

Vi skulle ha vilat Özil sa jag ju!

#Championship

MickeLi
Bild för MickeLi

Hade varit kul att vara på Tollington efter denna match..;-)

Jonas S
Bild för Jonas S
Vicious wrote:

Nu har han värmt upp inför United.

Be excited!

Vicious
Bild för Vicious
Jonas S wrote:
Vicious wrote:

Nu har han värmt upp inför United.

Det var det jag menade egentligen :)

Bra att vi bättrar på målskillnaden lite som är ganska usel i jämförelse med övriga toppkonkurrenter.

#Championship

MickeLi
Bild för MickeLi

Bra...:-)

Jonas S
Bild för Jonas S

Mycket vackert. Detta var ju säsongens roligaste match.

Özil show. Men ett riktigt bra inhopp från Giroud också.

Be excited!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Varför gick lacazette av efter första??

Supporter sedan 1983! 

Vicious
Bild för Vicious
Jonas S wrote:

Mycket vackert. Detta var ju säsongens roligaste match.

Özil show. Men ett riktigt bra inhopp från Giroud också.

Japp, riktigt härlig veckomatch! Vi får dock inte glömma att ända tills 2-0 kom så var Huddersfield nära kvittering flera gånger om. Hade de fått in en boll hade detta kunna bli helt annorlunda. Små marginaler ibland. Men nu ska vi inte älta sånt som kunde ha blivit. Dagens match visar ändå på fin offensiv bredd där Lacazette är riktigt het i första och kunde gjort något mål till med lite flyt. Sen kommer Giroud in efter paus och gör det riktigt bra också. Det känns som att vi börjar bygga upp något riktigt bra inför det hektiska decemberschemat.

Icke att förglömma: Vi är obesegrade i det så förhatliga november! Hoppas Soton kan hålla undan nu och göra onsdagen riktigt skön.

#Championship

Jonas S
Bild för Jonas S

Det är många som är bra idag. Özil framför allt, sjukt bra. Men också Ramsey, Kola och Xhaka. Lacazette tycker jag var väldigt bra under första halvan av första halvlek. Hoppas han bara blev vilad i andra och att det inte var en skada. Bra inhopp av Giroud.

Jag tycker inte Kos gjorde någon fantastisk match. Tog lite märkliga beslut ibland. Men det spelade inte roll idag.

Skönt med en rejäl överskörning. Vi har varit fantastiska på hemmaplan den här säsong. Synd att vi varit så bleka i bortamatcherna.

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S
Vicious][quote=Jonas S wrote:

Icke att förglömma: Vi är obesegrade i det så förhatliga november! Hoppas Soton kan hålla undan nu och göra onsdagen riktigt skön.

Ja det är märkligt. Nyckelspelarna har ju sluppit en del matcher i och med att vi kunnat rotera allt i EL. Och kanske att vi fått lite styrsel på skadohelvetet en gång för alla.

Be excited!

Vicious
Bild för Vicious
Jonas S][quote=Vicious wrote:
Jonas S wrote:

Ja det är märkligt. Nyckelspelarna har ju sluppit en del matcher i och med att vi kunnat rotera allt i EL. Och kanske att vi fått lite styrsel på skadohelvetet en gång för alla.

Glömde att Citymatchen också var i november. Känns så jävla längesen den matchen. Lång jävla skitmånad! Men oavsett en bra månad detta. Att vi kunnat rotera i EL som vi har gjort tror jag kommer gynna oss rejält under jul och nyår. Jämför med City som gått stenhårt på Silva, De Bruyne osv.

Äsch, ge City titeln bara. Fyfan vilket jävla flyt.

#Championship

Sidor