Jag tycker Debuchy bör få spela nu. Som jag förstått det har han varit bra i EL? Jack är ju en annan som bör få speltid men Ramsey är nog snäppet bättre just nu och Graniten rör nog inte Wenger. Ska bli spännande att se elvan!
just det här har man sätt för många gånger. Matchen startar, vi tror vi ska tiki taka oss förbi utan löpningar och passningstempo. blir förmodligen 0-2 i halvlek vi vaknar i andra och får in en tvivelaktig kvittering i slutminuten
Galen straff på lacazette, hade det där varit en högerback som rensat upp på läktaren och xhaka kapar honom så där sent så hade det varit frispark och rött. Men domaren tyckte han fick avsluta? Märkliga regler
Galen straff på lacazette, hade det där varit en högerback som rensat upp på läktaren och xhaka kapar honom så där sent så hade det varit frispark och rött. Men domaren tyckte han fick avsluta? Märkliga regler
Ok att han får avsluta å ingen straff men ett rött ska han ha oavsett.
Bedrövligt spel i första halvlek. Skäms över deras dåliga inställning, missade pass och förlorade närkamper. För fan Wenger måste skälla ut dem nu och inte vänta ör länge med ev. byten.
Arsenalsupporter sen 1971 då Arsenal vann The Double.
verkar inte finnas mkt intresse för Arsenal här inne i år jämfört med tidigare. Vet ej vad det beror på.
svår bortamatch igen men gäller att börja vinna dessa om vi ska haka på topp4 racet.
4-4-2 eller 4-3-3 idag? En 3 backslinje med Kos, BFG och Monreal könns sådär
COYG
4-2-3-1 kör vi idag när Mustafi inte är med.
Vi laddar för fullt här hemma, står mitt i julgodisbaket, fullt upp nu så då prioriterar man inte alltid att skriva i forumet innan match.
"Why fly if you could walk on water?"
Jag tycker Debuchy bör få spela nu. Som jag förstått det har han varit bra i EL? Jack är ju en annan som bör få speltid men Ramsey är nog snäppet bättre just nu och Graniten rör nog inte Wenger. Ska bli spännande att se elvan!
Gillar inte 11.an. Vill ha in Jack från start. Dax att bänka Xhaka. Men nu är det bara å köra.
Blev 3 backslinjen som jag inte ville se. Blir nog några insläppta idag.
vi måste ha 3p. Får vara slut med pinsamma poängtapp på bortaplan
COYG
Det här kmr bli jobbigt,ingen bra känsla alls!
AFC
positiv nu. Tror på 3-1 seger.
Mertesacker..
Vi fortsätter att ge bort mål. :(
Men Bfg.... va gör han hemsk försvarsmisstag
2 min höll det. Så jävla puckad laguppställning. Vad fan betalar vi Wenger för? Aldrig anpassa laget efter de spelarna vi har eller motstånd.
COYG
Nära nr 2 misstag av Mertesacker...
Sätta långsamnaste backen i mitten där det är störst chans att göra mål är så dumt att alla måste förstå bättre
COYG
Grym start! Försvarsspelet håller knappt i allsvenskan.
Helt otroligt att man anser att Mertesacker håller för att spela i PL.
Denns match gäller anfall är bästa försvar
Mörka mörka första 8 min. Det här måste vända snart. annars så blir vi förnedrade.
just det här har man sätt för många gånger. Matchen startar, vi tror vi ska tiki taka oss förbi utan löpningar och passningstempo. blir förmodligen 0-2 i halvlek vi vaknar i andra och får in en tvivelaktig kvittering i slutminuten
Så sjukt naivt att spela tre-backslinje. Kunde med otur stått 3-0 redan.
Haha alltså vårt passningsspel på defensiv planhalva är chockerande uselt
sååååpp dååååligt detttttt är dåååå!!!
aaaahhhhhh!!!!
AFC
Slarviga i offendiva delen med. Värdelösa mottagningar och bedrövliga pass. Borde testa nått annat än Bellerin nu.
Skillnaden är kämpaglöd, så fort nån av våra tappar boll så joggas det. Sotonspelarna jagar ikapp så gott det går och vi blir stressade.....
twitter: @MikeBergkamp
Lacazette, nya Giroud men betydligt dyrare.
Håller med om Bellerin. Dålig kvalité på passen och för att vara så snabb. Kommer han runt väldigt sällan
Ok att han får avsluta å ingen straff men ett rött ska han ha oavsett.
Bellerin förnedrad av Bertrand. Ingen kämpaglöd som vanligt.
COYG
En bedrövlig 1a halvlek. Monreal och Mertesacker borde skämmas. Xhaka har varit helt ok
Bedrövligt spel i första halvlek. Skäms över deras dåliga inställning, missade pass och förlorade närkamper. För fan Wenger måste skälla ut dem nu och inte vänta ör länge med ev. byten.
Arsenalsupporter sen 1971 då Arsenal vann The Double.
Sidor