Bromshit-Arsenal Nyårsafton 17.30
sön 31 dec 2017 kl 08:52
Elias Bard
Bromshit-Arsenal Nyårsafton 17.30
Lär bli samma lag som senast,eventuellt Chambers utgår och flytta ner kolasinac och plocka in Niles.
Se till att ”nya stoke” gänget får så få fasta situationer som vanligt där dom är vidriga på hemmaplan.
Vi skulle behöva 3 poäng för att hänga på CL tåget tror vi får med oss ett kryss hem,1-1!
AFC
Blir till att spela in matchen. Förra bortamatchen gick ju bra, hoppas på en ny seger givetvis. Är Holding skadad eft Chambers lirade sist ?
Det var ett satans tjat och ältande i denna matchtråd, drygt 2 timmar innan match...
Har ryggskott med tillhörande ischias i höger ben. Börjar jag är jag nog bara bitter :-P Jag tror de visar vilja ikväll. Är ju kanske sista natten (matchen) med gänget för några.
Blir tufft att se matchen idag. Jävla tid att lägga en fotbollsmatch på. Eller firar britterna Nyår en dag efter som de gör med jul? :-)
shitty klarade sin förlustfria rad men verkar ha fått allvarliga skador på Jesus och KdB. Blir det raset för dem? Då tar Chelski det i så fall.
COYG
Kanske kan bero på att man har fullt upp att förbereda nyårsfesterna?
If it's too strong, then you're too weak!
Vad ? Amatörernas afton ! ;)
Ingen Özil i startelvan, sjuk ?
Gott nytt år på dig Pelle.
Ingen Özil i dag alltså.... Skadad? Vila? Lämnar?
Twitter: @mackan_carlsson
Enligt The Guardian, minor knee injury, might be out for the Chelsea game as well...
Bosse
Känns som att det är några gånger per säsong som Özil plötsligt är helt utanför truppen utan någon som helst information från något håll...
#Championship
Hmm Iwobi, hade nog gärna sett Maitland-Niles istället eller egentligen vem som helst - är oerhört less på honom.
Tror det blir tufft idag.
Cech bör nog bytas ut.
#Championship
Hur ser det ut? Ni som kan se matchen
COYG
Tycker vi såg ganska bra ut första 20 typ, men nu har vi tappat intensiteten.
#Championship
Lika långsamt och intetsägande som vanligt...
0-0 och vad gör gubben: byter in Mertesacker. Mertesacker?! Haha, fyfan.
#Championship
Vi är inte bra.
Jag offrade att komma i tid till nyårsfesten för detta.
Det var det värt ;)
#Championship
Mike Dean din dumme jävel!
Avrätta Mike Dean!! HUR FAN KAN HAN FÅ DÖMA OSS!!!
Ständigt denne Mike Dean...
#Championship
Vad händer?
Hoppas vi åker ur PL!!! Haha!
2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?
Och nu ska han väl skicka upp Wenger med, för att visa vem som bestämmer.
#inwengerwetrust
Vidrigt dålig straff
så jävla dålig är han nästan sämre än vi!!!
AFC
Bedrövlig match. Alltså i har gmällt på Özils kroppsspråk tidigare men undra om inte Lacaz är ännu värre. Karl ser ju ut som om han ska avrättas eller nått. I staff område sista minutrarna håller man händerna bakom ryggen om Mike Dean dömmer. Skitmatch med ett rättvist resultat. Vi blir 6a iår
Ja vad ska man säga. Nu har jag inte sett matchen alls men känns bara som vi blir sämre o sämre förut kunde vi ju iaf föra matcher o få med oss poäng mot de sämre lagen men hade svårt mot de bättre. Nu känns det som vi riktigt är under isen och det känns som vi kommer vara ett mittenlag snart om det inte händer nåt drastiskt. Vi måste ha in nån bra spelare nu under januarifönstret för att vi ska få lite tro. Annars blir det nog en tung vår. Känns bara jäkligt tungt just nu. Kan vara bakfyllan som talar också.
Känns enda rätt bra på ett sätt att vi är sämst. Det är kanske den enda chansen att vi blir bättre. Att Wenger blir tvungen att flytta på sig.
Vi är väl för fan bra långt ifrån sämst??? Jävla domedagsprofeter här inne..
Twitter: @mackan_carlsson
Sidor