Arsenal - Crystal Palace 20/1 16:00
fre 19 jan 2018 kl 13:57
Mackan
Arsenal - Crystal Palace 20/1 16:00
Matchdags igen och i all denna transferiver har man ju ändå förberett sig på att se match i morgon... Men nog fan är det precis som vanligt att den inte visas på Viasat. Så jävla kräktrött på att det inte går att se matcherna och fulstreamar brukar generellt hinna ge mig både magsår och hjärtinfarkt innan man får det att funka....
Hoppas på vinst i alla fall även om det kommer bli tufft och tight gissningsvis... Låt säga 2-1.
Twitter: @mackan_carlsson
bara hoppas hesgoal funkar imorn annars får det väl bli grillchips,norrlands guld och Text tv!
Parodi på skiten!!
AFC
Och som vanligt när inte vår match visas så är det United som går före. Vad tycker alla andra lags svenska supportrar om V(NL)iaZat?
Så viaplay runt 20:30 och total isolering från omvärlden eller fulstream som jag betalar 470 kr för i månaden. Känns som en bra investering. Känner iaf lite pep inför match igen och kommer drömma om att det inte är Snubbelbeck och träbensIwobi som jag ser springa runt på plan.
Tror det lossnar för Lacazette om han får spela. 3-0 och Laca gör 2.
COYG
Welbeck verkar skadad så honom slipper du nog iaf. Också sugen på match men så jävla surt att inte kunna se den live. Smutsiga tv-bolag....
Spelar Alexis? Miki o Auba lämnades utanför. Gör vi samma med Sanchez?
COYG
Galet twitter säger att han kanske spelar... Tvivlar dock.. Jag vill iaf inte se honom på bänken ens. lirar hellre reiss eller nkethia eller nån annan u23
Även twitterrapporter om att han lämnade truppen i går kväll... Cirkus :)
Twitter: @mackan_carlsson
Vi behöver vinna och få in lite självförtroende och harmoni i laget nu. Vi får väl tillbaka några viktiga spelare till denna match, hoppas det ger en positiv injektion till hela laget.Hoppas det lossnar för Laca och att han får hänga ett par påsar samt får spela hela matchen.
Ja, jag läste också att han tydligen lämnat spelarhotellet vid midnatt.
"Why fly if you could walk on water?"
Om detta hade varit en bortamatch hade jag nästan förväntat mig en förlust. Crystal Palace ser ut att ha fått till det hyfsat under Roy Hodgson. Och Zaha är en typisk spelar som kan sänka oss nästan på egen hand på sin dag.
Men som tur är har vi hemmaplan och då brukar vi ju kunna lägga manken till. Och om Koscielny, Özil och Montreal är tillbaka kan vi ställa ett på papperet hyfsat starkt lag på plan igen. Men jag förväntar mig verkligen ingen enkel seger. Jag förväntar mig ingenting egentligen.
Be excited!
är det fulstream hesgoal som går att lita mest på?
AFC
Skräpelva som vanligt. Elneny och Iwobi? Man kan gråta för mindre.
#Championship
Engelsk kommentator o bra bild någonstans? Just nu kass bild o holländska
COYG
Så ja!
Be excited!
Det är så trevligt med ytterbackar som faktiskt är ytterbackar :)
Be excited!
Sa ju att vi skulle vinna lätt. Missade Monreals mål. Jävla fulstream.
ligger fler minuter efter med
COYG
Väldigt bra inledning av oss. 2-0 och Iwobi ser ju rätt bra ut för en gång skull.
Be excited!
Så sprang man ut i köket och sedan står det 3-0. Detta blir ju kross. Fint!
Be excited!
Så går det när man inte spelar spelare som inte vill spela gör vår klubb. Alla går ihop och spelar som ett lag
OBS! Ganska hög sarkasm i det inlägget...
Missade 3-0 med. Jävla viasat
COYG
3-0 efter 13 känns ju bra, vi behöver en urladdning & lyfta självförtroendet!
Ja jävla skit att man ska vara inblandad k matlagningen idag!
Monreal 1+2 efter 13
Monreal 1 mål o 2 ass. Det är han vi har saknat alltså
COYG
Matlagning är ett starkt ord. Hämtade en bärs :)
Och då blev det 4-0. Gött!
Be excited!
Va fan. Ingen som hat en bättre stream?
Bästa försvararen vi har tycker jag.
Be excited!
Fy fan vad snyggt. Fotbollsporr!
skönt att ha blivit av med sopan Sanchez
COYG
Snyggt & skönt för Laca
Betala Özil vad han vill ha!
Tror detta blir vändningen och så kommer Miki o Auba med. Synd vi inte sålde Sanchez i somras bara
COYG
Sidor