Medlemmar: 8258 st.
Visa menyn

Arsenal - Everton 3/2 18.30

169 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Vicious
Bild för Vicious

Sorgligt att vi har både Miki och Auba från start och ändå är Iwobi med? Hur många spelare ska vi behöva ta in för att slippa sopan?

#Championship

Jonas S
Bild för Jonas S
Vicious wrote:

Sorgligt att vi har både Miki och Auba från start och ändå är Iwobi med? Hur många spelare ska vi behöva ta in för att slippa sopan?

Wenger skulle spela honom som högerback om Bellerin drar på sig en skada. Skulle inte förvåna mig alls. Så länge han inte röker i duschen kommer han att starta :)

Be excited!

RoPa87
Bild för RoPa87

Kan inte fatta att Iwobi startar.... Wilshere kanske inte är riktigt 100 än efter sjukdomen därav ramsey .Men då hade jag hellre sett elneny och ramsey ån Xhaka. 

Mycket underligt, men det är ju Wenger. Sen hade jag nog inte petat Laca i dagens match för Auba. Hade nog hellre startat båda med Auba på kanten i ett tremanna anfall nu i början. Detta kan vara knäcken för Laca med. Men ganska tydligt att Wenger inte varit nöjd med anfallet sista tiden. Även om det inte bara är lacas fel. Tänk om han hade kunnat se och försökt göra samma förändringar med defensiven också.. 

B-G
Bild för B-G

Att Laca vilar kan ju bero på att han vilas. Men man hade ju önskat en 442 idag.

Twitter @grvdga

Jonas S
Bild för Jonas S
Robin Palmkvist wrote:

Kan inte fatta att Iwobi startar.... Wilshere kanske inte är riktigt 100 än efter sjukdomen därav ramsey .Men då hade jag hellre sett elneny och ramsey ån Xhaka. 

Mycket underligt, men det är ju Wenger. Sen hade jag nog inte petat Laca i dagens match för Auba. Hade nog hellre startat båda med Auba på kanten i ett tremanna anfall nu i början. Detta kan vara knäcken för Laca med. Men ganska tydligt att Wenger inte varit nöjd med anfallet sista tiden. Även om det inte bara är lacas fel. Tänk om han hade kunnat se och försökt göra samma förändringar med defensiven också.. 

Vi behöver värva för vänsterkanten i sommar. Iwobi är inte nog bra men vi har inte så många alternativ just nu. Jag tror att Wenger mest startar honom för att han orkar springa på vänsterkanten när Monreal nu är lite till åren. Men Monreal är vår enda försvarare som inte kastar in bollar i eget mål, bara ibland. Svårt läge. Det finns gigantiska luckor i den här truppen.

Be excited!

Tosse
Bild för Tosse

Men va f-n Mustafi! 

Glenn
Bild för Glenn

Arsenal det lag av ca 100 i de 5 största ligorna som släppt in flest mål på försvarsmisstag. Ändå gör vi ingenting åt det

COYG

B-G
Bild för B-G

Hoppas abbonemang säger till laget att han behöver bollen för att göra mål. #handboll

Twitter @grvdga

RoPa87
Bild för RoPa87

Är Auba höger eller vänsterfoten? Och vad är Miki?

Jonas S
Bild för Jonas S

Idag så spelar ju Iwobi på högerkanten så jag vette fan varför han spelar. Jag tycker Ramsey skulle kunna spela där lika gärna.

Be excited!

B-G
Bild för B-G
Jonas S wrote:
Robin Palmkvist wrote:

Vi behöver värva för vänsterkanten i sommar. Iwobi är inte nog bra men vi har inte så många alternativ just nu. Jag tror att Wenger mest startar honom för att han orkar springa på vänsterkanten när Monreal nu är lite till åren. Men Monreal är vår enda försvarare som inte kastar in bollar i eget mål, bara ibland. Svårt läge. Det finns gigantiska luckor i den här truppen.

vi har Abbonemang eller miki. Båda kan spela där. Lacazette på topp. Om vi nu ska köra med 1 anfallare. 

Twitter @grvdga

Jonas S
Bild för Jonas S
Robin Palmkvist wrote:

Är Auba höger eller vänsterfoten? Och vad är Miki?

Auba är högerfotad i alla fall.

Be excited!

RoPa87
Bild för RoPa87

Özil, Auba och miki direkt!! Gött!!! Bra avslut av ramsey med!!

Jonas S
Bild för Jonas S

Tjusigt!

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Skaplig kvalitet på Auba och Micke i den situationen.

Be excited!

Tosse
Bild för Tosse

Perfekt start 

RoPa87
Bild för RoPa87

King kos!

Synd han inte släpper den så Auba får slå in den .Men skit samma. Mål som mål :)

Tosse
Bild för Tosse

Mycket bra 

Glenn
Bild för Glenn

Av det lilla jag sett än gillar jag Miki och Auba riktigt mkt. Kan bli en kul avslutning av säsongen

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Fotbollsklubbar sponsrade av Angry Birds går ju inte att ta på allvar :)

Känns som vi mosar Everton dubbelt upp den här säsongen. Gött! 

Be excited!

B-G
Bild för B-G

Det här blir en kort matchtråd. Det ser ju jag det :)0

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G

Ett anfall bestående av Justice League. Bra mkt bättre än angry birds:)

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn
B-G wrote:

Det här blir en kort matchtråd. Det ser ju jag det :)0

redan längre än de 10 senaste väl? Sluta klanka ner på klubbens supportrar och var lite glad istället

COYG

Anton Wester
Bild för Anton Wester

Perfekt start!

Jonas S
Bild för Jonas S
B-G wrote:

Ett anfall bestående av Justice League. Bra mkt bättre än angry birds:)

:)

Be excited!

RoPa87
Bild för RoPa87

Va fan skulle vi slösa pengar på Auba och miki för? Är ju våra gamla trotjänare son gör målen istället. ;-)

Jonas S
Bild för Jonas S

Åhh!! Idag är det lördag :)

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn

Ramsey verkar också hittat form. Kul! Nu har vi  verkligen bredd framåt. Laca, Wilshere, Welbz utanför startelvan

COYG

Tosse
Bild för Tosse

Xhaka ska vara otroligt glad att han klarar sig från kort för den sulan på Walcott. 

Det rullar på bra nu! 

Seablomman
Bild för Seablomman

Jävlar vad det går! Förstår jag att Everton hade 10 ggr pengarna :)

Sidor