Har ni märkt hur tyst det är kring matchen i svensk media? All hype dog visst kring poplaget.
Om man inte bor i Östersund då förstås.. här skrivs det så klart i lokalpressen och mitt fb flöde domineras starkt nu av delar av de 5000 ÖFK fans som är i London för att se matchen. Resten av mediasverige fokuserar (med viss rätt) mycket på bra prestationer i det OS som råkar pågå samtidigt :).
Har ni märkt hur tyst det är kring matchen i svensk media? All hype dog visst kring poplaget.
#Championship
Om man inte bor i Östersund då förstås.. här skrivs det så klart i lokalpressen och mitt fb flöde domineras starkt nu av delar av de 5000 ÖFK fans som är i London för att se matchen. Resten av mediasverige fokuserar (med viss rätt) mycket på bra prestationer i det OS som råkar pågå samtidigt :).
Twitter: @mackan_carlsson
Hoppas verkligen få se Mavropanos spela i kväll. Är han så lovande/bra som det sägs så bör han nog fixa en hemmamatch mot ÖFK.
Visas matchen på någon legal kanal eller ska man behöva söka sig ut i de mer skumma delarna av streamingträsket igen?
Life and Arsenal are miracles enough.
tvmatchen.nu
Där ser det ut att vara nian och eurosport player som gäller.
Så med andra ord så är det en fulstream som gäller... Livefootballol.tv brukar kunna leverera till nästan alla matcher.
You win some, you draw some
Kanal 9 är väl inte superovanlig direkt :)
Bara att fortsätta tittandet på kanal 5 efter OS sändningen.
Arsenalsupporter sen 1971 då Arsenal vann The Double.
Ljusshow innan match, kan inte minnas jag sett det på Emirates tidigare?
If it's too strong, then you're too weak!
Varför spelar vi i blått hemma???
If it's too strong, then you're too weak!
Är det bara jag som har lite halvkass bild på 9an? Men kanske är bara att man är van med hd o detta kanske inte är det?
Lika usla i försvaret som vanligt och lika omständliga i anfallet. Ös på istället och gör ett mål så är matchen helt död
Bubblan
Kolasinac är ju helt lost
Han va bra när han kom, sen blev han Wengerized.. :o)
Man skäms. Man vill inte vara Arsenalsupporter. Man skäms.
2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?
Haha. Goo Östersund
Nä men nu måste vi ju för Fan skärpa oss. Denna match ska ju sluta med stor vinst för oss ju.
För helvete!!!
Det blir nervöst idag. In med monreal
Bubblan
Hahahahahaha .jävla sopor. Nä detta är så pinsamt så det finns inte. Jävla uselt alltså!!!!
Ja, detta ver vi ju hur det blir. Vad fan är det för fel på dessa värdelösa divor?
#Championship
Va fan är det för försvar vi ställer upp med.......
Underskattning delux
twitter: @MikeBergkamp
Lata bort skämda divor med en värdelös tränare. Vi gör allt i slowmotion
Bubblan
Bedrövlig inställning.
Hur fan kan vi spela i blått. vi har inte vunnit ett skit i blått i år...(Ja, vi spelar lite illa också.. ;o) )
Öka tempot
Bubblan
Jävla sopor. Avgå hela högen.
You win some, you draw some
Vad håller vi på med?!
Life and Arsenal are miracles enough.
Vi fysiskt underlägsna.
Bubblan
Inget pass som sitter.
Sidor