Arsenal - Stoke 1/4
sön 1 apr 2018 kl 13:41
Segerhammar
Arsenal - Stoke 1/4
Är det en roterad elva vi ser idag? Inför EL.
Arsenal XI: David Ospina, Monreal, Mustafi, Chambers, Bellerín, Ramsey, J.Wilshere, Özil, M.Elneny, Aubameyang, Welbeck
Subs: Matt Macey, Koscielny, Kolasinac, Mkhitaryan, Iwobi, G.Xhaka, Lacazette
"Why fly if you could walk on water?"
Förutom Welbeck tycker jag det är en bra elva och jäklar en sån bänk :) Nu kör vi! COYG!!!
Twitter: @mackan_carlsson
blev lite förvånad men har vi EL i veckan så är det väl vettigt. Har inte ens koll på det :-)
COYG
Herregud vilken usel start!
Hade ju vela se om sammarbete senast mellan nyförvärven var en slump men visst, kan ju va vettigt spara på krutet.
Utspelade av 19:e placerade Stoke på hemmaplan. Sen tycker folk det är konstigt att det är halvtomt på läktaren
COYG
Bedrövligt passningsspel första 10.
Mustafi har slagit bort 3 uppspel nu
Har vi tappat allt fotbollskunnande över uppehållet? Inte en 2 meters passning klarar vi av.
COYG
Spelarna är ringrostiga, ha lite överseende. Vi kommer igång i andra halvlek ;)
Supporter sedan 1983!
Är det här på riktigt?
2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?
Bra av Ramsey men Wilshere är helt under isen. Jävelusiskt dålig
COYG
Kvaliteten på fotbollen i PL är inte alltid så hög. Men detta är ju typ championship. Plågsamt att titta på.
Be excited!
Nu börjar de hitta lite spel iaf. Men herregud vad de e tomt på läktaren.
Någonstans har jag förståelse för att det ser skit ut idag. Vi har ju helt gett upp ligan och Stoke är i stort poängbehov. Hade förväntat mig en skitmatch.
#Championship
Skräplag. Får bli Allsvenskan istället.
2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?
Ramsey är inte bra när han ska hämta boll hela tiden. Finns ju ingen på mittfältet som ökar tempot. Samma lunk hela tiden
Chambers imponerar.
Supporter sedan 1983!
Så här låg lägsta nivå som vi har denna säsongen, och som vi ser idag, har jag inte sett på minst 20 år. Chambers och Mustafi kan inte slå ett pass på 10 meter rätt. Bedrövligt.
Arsenalsupporter sen 1971 då Arsenal vann The Double.
Tre byten i halvtid hade inte varit fel.
Två kanon frisparkar av Özil men tyvärr går de till Chambers.
Detta hade ju knappt styrfart. Skall man orka titta på en halvlek till av det där?
Segt att sitta i en tvstudio och försöka säga något om detta. Två skitlag som spelar skit. Suck.
Be excited!
Åh herregud vad är detta. Att vi kommer undan med 0-0 är ju nästan lite knäppt
Sen det här med läktarna.. Nu har man ju börjar bli van vid att se kanonen på långsidan tydligt men det känns ju bara så fruktansvärt tragiskt. Det är ju inte bara här på "forat" intresset för arsenal är lågt. Kompisarna som håller på andra lag har också tappat intresset av att pika en för dåliga resultat och ännu sämre spel
Tänkte jag skulle undvika aprilskämt idag. Skulle då inte satt på Arsenalmatchen. Helvete vad jävla uselt. Något jävla ansvar kan man väl kräva av spelare som tjänar mer än 1 miljon kr i veckan? Att göra en så här usel match innan superviktiga EL matchen på torsdag kommer inte vara positivt någonstans. Ser ut som vi ställt ut 11 spelare som aldrig har spelat ihop, vissa ser ut att aldrig ha spelat fotboll alls!
COYG
Vi är så sönderlästa att alla lag vi möter får självförtroende och kommer till Emirates och tror att de kan vinna. Gäller bara att pressa oss högt upp. Behöver inte vara rädda för kontring då Auba aldrig är där uppe och passningarna aldrig komner till rätt adress.
COYG
Kan ju tycka de som inte är givna i El borde kämpa lite extra för få plats men icke. Kanske inte ens är lockande att spela El om de inte är final iofs.
Fattar inte varför Wenger roterar så jävla mycket. Det är inte så att vi har något omänskligt spelschema direkt. Se till att spela ihop ett lag som fungerar något så när istället.
Be excited!
så har jag tänkt länge gällande de spelarna som är precis utanför men aldrig att de ger något extra. Är det för att det är meningslöst? Får de ej glänsa över startspelarna eller är de bara på tok för dåliga? Inte många platser vi har riktig konkurrens
COYG
Varför kan aldrig kontringarna gå rakt? Vi ska tydligen vända hem varenda gång. 2 steg fram och ett tillbaka...
Byt ut Drällbeck nu då...
Bättre fart i spelet nu.
Sidor