Nån som ska på matchen och känner för lite uppladdning innan ?
Någon som ska se matchen i Lund?
King Henry #14
Då var det dags igen.
Vet vi vilken kanal som sänder matchen?
vad tror vi om våra chanser idag? Noll mål i baken vore drömmen.
Supporter sedan 1983!
Patric Johansson wrote: Då var det dags igen. Vet vi vilken kanal som sänder matchen? vad tror vi om våra chanser idag? Noll mål i baken vore drömmen.
9an. Kolla på forumets förstasida så står de oftast där under nästa match.
Eurosport player kör den, tror jag pröjsar 99:- då kan man säga upp det när man vill, annars 89:- för ett års abonnemang
I'll answer to nobody !!
appen tvmatchen är grym med. Finns säkert fler...men 9:an som sagt var.
COYG
Cech, Bellerin, Mustafi, Koscielny, Monreal, Xhaka, Wilshere, Ramsey, Ozil, Mkhitaryan, Lacazette
If it's too strong, then you're too weak!
Pelle wrote: Cech, Bellerin, Mustafi, Koscielny, Monreal, Xhaka, Wilshere, Ramsey, Ozil, Mkhitaryan, Lacazette
Macey, Holding, Chambers, Kolasinac, Elneny, Iwobi och Welbeck på bänken
Pelle wrote: Pelle wrote: Cech, Bellerin, Mustafi, Koscielny, Monreal, Xhaka, Wilshere, Ramsey, Ozil, Mkhitaryan, Lacazette Macey, Holding, Chambers, Kolasinac, Elneny, Iwobi och Welbeck på bänken
Helt ok 11a. Jag gissar... 2-0
Twitter @grvdga
Väntad elva. Var inte Cech skadad i helgen? Och nu är Ospina skadad? Märkligt hur bra det där hängde ihop.
Be excited!
Jobbigt med Wernblom på topp. Är säker på att Cska kommer att sätta press på våra felpassande backlinje. Känner en oro när vi möter bättre lag att det strulas och släpper in ett mål
Wernblom spelar verkligen på alla positioner.
bra elva. Så Ospina är skadad nu? Inte sjukdom?
B-G wrote: Pelle wrote: Pelle wrote: Cech, Bellerin, Mustafi, Koscielny, Monreal, Xhaka, Wilshere, Ramsey, Ozil, Mkhitaryan, Lacazette Macey, Holding, Chambers, Kolasinac, Elneny, Iwobi och Welbeck på bänken Helt ok 11a. Jag gissar... 2-0
Är du i Sverige eller tankar du Redbull?
Vafan. De ser ju ut att vi mindre folk än mot Stoke!?
Jimmy Roslund wrote: B-G wrote: Pelle wrote: Pelle wrote: Cech, Bellerin, Mustafi, Koscielny, Monreal, Xhaka, Wilshere, Ramsey, Ozil, Mkhitaryan, Lacazette Macey, Holding, Chambers, Kolasinac, Elneny, Iwobi och Welbeck på bänken Helt ok 11a. Jag gissar... 2-0 Är du i Sverige eller tankar du Redbull?
Kollar ALLTID tidiga 02.00 matcher. Oavsett jobb eller land. Som tur är så kör vi Thai Public holiday imorgon. :)
Nära där. Varför ska mustafi rusa upp på den bollen när kos är där
B-G wrote: Jimmy Roslund wrote: B-G wrote: Pelle wrote: Pelle wrote: Cech, Bellerin, Mustafi, Koscielny, Monreal, Xhaka, Wilshere, Ramsey, Ozil, Mkhitaryan, Lacazette Macey, Holding, Chambers, Kolasinac, Elneny, Iwobi och Welbeck på bänken Helt ok 11a. Jag gissar... 2-0 Är du i Sverige eller tankar du Redbull? Kollar ALLTID tidiga 02.00 matcher. Oavsett jobb eller land. Som tur är så kör vi Thai Public holiday imorgon. :)
Respekt!
Såja. Skönt med.ett tidigt mål. Två snygga mål vi gjort nu. Tur ett av dem räknas iaf :)
Yess.
Riktigt bra pass av Bellerin. Snyggt mål
Snyggt! Trodde nästan det skulle komma avslut istället för pass ut till Bellerin. Fast vi är ju iofs Arsenal och passar oss hellre fram ;)
#Championship
Robin Palmkvist wrote: Såja. Skönt med.ett tidigt mål. Två snygga mål vi gjort nu. Tur ett av dem räknas iaf :)
kan bli en kort matchtråd detta. OM vi ligger på.
Men Mickys lovade sitta med mobilen i högsta hugg. Så vi får se ;)
Mustafi har inte börjat bra. 2 dåliga beslut under första 15 minutetna. Det här målet får han ta på sig med en bedrövlig rensning
Vad fan blåser han frispark för? Xhakas idiotrensning som så ofta
Mustafi idiotisk rensning mitt i slottet o Kos idiotisk tackling.
sen vilken frispark - hatten av!
B-G wrote: Robin Palmkvist wrote: Såja. Skönt med.ett tidigt mål. Två snygga mål vi gjort nu. Tur ett av dem räknas iaf :) kan bli en kort matchtråd detta. OM vi ligger på. Men Mickys lovade sitta med mobilen i högsta hugg. Så vi får se ;)
spelar ju golf på den :-)
Spyr verkligen på vårt värdelösa pissförsvar. Patetiskt.
Anders Svensson håller på Moskva va?
Mickys wrote: Vad fan blåser han frispark för? Xhakas idiotrensning som så ofta
tycker mustafis rensning är värre. Helt idiotisk rakt in mot straffområdet .
Kos är totalt hjärndöd som går in så hårt i den situationen.
Fitta också, vi skulle ju inte släppa in bollar hemma.
Någon som ska se matchen i Lund?
King Henry #14
Då var det dags igen.
Vet vi vilken kanal som sänder matchen?
vad tror vi om våra chanser idag? Noll mål i baken vore drömmen.
Supporter sedan 1983!
9an. Kolla på forumets förstasida så står de oftast där under nästa match.
Eurosport player kör den, tror jag pröjsar 99:- då kan man säga upp det när man vill, annars 89:- för ett års abonnemang
I'll answer to nobody !!
appen tvmatchen är grym med. Finns säkert fler...men 9:an som sagt var.
COYG
Cech, Bellerin, Mustafi, Koscielny, Monreal, Xhaka, Wilshere, Ramsey, Ozil, Mkhitaryan, Lacazette
Macey, Holding, Chambers, Kolasinac, Elneny, Iwobi och Welbeck på bänken
Helt ok 11a.
Jag gissar... 2-0
Twitter @grvdga
Väntad elva. Var inte Cech skadad i helgen? Och nu är Ospina skadad? Märkligt hur bra det där hängde ihop.
Be excited!
Jobbigt med Wernblom på topp. Är säker på att Cska kommer att sätta press på våra felpassande backlinje. Känner en oro när vi möter bättre lag att det strulas och släpper in ett mål
Wernblom spelar verkligen på alla positioner.
bra elva. Så Ospina är skadad nu? Inte sjukdom?
COYG
Är du i Sverige eller tankar du Redbull?
Vafan. De ser ju ut att vi mindre folk än mot Stoke!?
Kollar ALLTID tidiga 02.00 matcher. Oavsett jobb eller land.
Som tur är så kör vi Thai Public holiday imorgon. :)
Twitter @grvdga
Nära där. Varför ska mustafi rusa upp på den bollen när kos är där
Respekt!
Såja. Skönt med.ett tidigt mål. Två snygga mål vi gjort nu. Tur ett av dem räknas iaf :)
Yess.
Riktigt bra pass av Bellerin. Snyggt mål
COYG
Snyggt! Trodde nästan det skulle komma avslut istället för pass ut till Bellerin. Fast vi är ju iofs Arsenal och passar oss hellre fram ;)
#Championship
kan bli en kort matchtråd detta. OM vi ligger på.
Men Mickys lovade sitta med mobilen i högsta hugg. Så vi får se ;)
Twitter @grvdga
Mustafi har inte börjat bra. 2 dåliga beslut under första 15 minutetna. Det här målet får han ta på sig med en bedrövlig rensning
Vad fan blåser han frispark för? Xhakas idiotrensning som så ofta
COYG
Mustafi idiotisk rensning mitt i slottet o Kos idiotisk tackling.
sen vilken frispark - hatten av!
spelar ju golf på den :-)
COYG
Spyr verkligen på vårt värdelösa pissförsvar. Patetiskt.
#Championship
Anders Svensson håller på Moskva va?
tycker mustafis rensning är värre. Helt idiotisk rakt in mot straffområdet .
Kos är totalt hjärndöd som går in så hårt i den situationen.
Fitta också, vi skulle ju inte släppa in bollar hemma.
Sidor