Arsenal - Westham 22/4
sön 22 apr 2018 kl 10:33
Jonas S
Arsenal - Westham 22/4
Säsongen fick sig en rejäl twist i fredags. Helt plötsligt har intresset för de kvarvarande ligamatcherna gått från nästan noll till nästan hundra. I alla fall för mig.
På samma sätt som att publiken nu enats hoppas jag att laget kan få ihop det inför de så viktiga matcherna mot Atletico. Detta är Wengers sista veckor som Arsenal-tränare. Förhoppningsvis kommer vi få se en enad publik, en motiverat lag och att den här tiden blir speciell. Om det räcker för att bärga EL-titeln låter jag vara osagt. Men jag tror att våra chanser är större nu än de var för några dagar sedan.
Idag spöar vi Westham.
Be excited!
You think? :D
Twitter @grvdga
West Ham är ett riktigt skitlag. Och David Moyes på det. Ett mirakel om de ens hittar hela vägen till Emirates så snurrigt som dom spelar :)
Be excited!
Be excited!
Be excited!
Det mest intressanta med dagens match är väl hur spelarna tagit nyheten om att Wenger gör sin sista säsong. Kommer de att göra sitt bästa för att visa sig från sin bästa sida inför nye tränaren ?
Hoppas verkligen att de nu vill avsluta säsongen starkt inför nystarten nästa säsong.
Förstår inte tanken med att starta Lacazette idag när han är given från start på torsdag? Måste väl vara bättre att vila honom idag. Eller vill man få igång honom? Tycker ändå han sett rätt bra ut sen han kom tillbaks från skadan.
#Championship
Det måste ju vara att han skall ges mer speltid innan EL för att komma in i fullt matchtempo efter frånvaron. Lär väl spela 65min idag.
Men risken är ju att han drar på sig en skada såklart. Viktig spelare just nu minst sagt.
Be excited!
Tror som du att han kommer få 60-65 minuter för att få matchtempo. Tycker det är rätt trots att det är lite chansning med tanke på skador osv.
Kul att se Ramsey igen. Men vart fan är Auba?
Twitter @grvdga
Hur kan vi INTE spela Auba? #wengerout #enoughisenough
Twitter @grvdga
Helt obegripligt att Auba sitter o Laca spelar. Ska bli skönt att få lite logik på bänken nästa säsong
COYG
Auba är småskadad. Har känningar, därför vilas han.
Supporter sedan 1983!
det tog inte lång tid att anpassa sig till Arsenal
COYG
Wengers ersättare är på plats idag, håll koll på läktaren.
Vart läste du det? Han sitter på bänken.
Twitter @grvdga
typiskt. Jag visste det. Nya tränaren gillar inte Auba och har satt Auba på bänken. Fan!!
Twitter @grvdga
Usch vilket vidrigt försvarsspel. I varenda match också.
Ingen höjdarmatch så här långt. Stelt och tempolöst.
Be excited!
Om Auba har känningar. Är det ju bra att inte spela honom i onödan. Bra att han ör med på bänken om det skulle behövas
Dom sa det på tvn. Litar alltid på allt som sägs på tv ;)
Supporter sedan 1983!
Rykte eller skämt??
Supporter sedan 1983!
Ranieri?
Be excited!
Det får vi inte hoppas på.
Supporter sedan 1983!
Vilket sömnigt tempo idag
Drällbeck is bacK! Vad dålig han ÄR!!
Twitter @grvdga
Iwobi är likt sig........
Jävel va dålig...
I med-och motgång!
Iwobi är sämre än vanligt, hur det nu går.
Supporter sedan 1983!
Såg ut som ett benbrott på Eleney.
Supporter sedan 1983!
Detta är ju hans nivå. Extremt dålig med bollen i nästan varje situation.
Be excited!
Spelarna måste tycka Wenger är skit så dåligt som de presterar i en av hans sista matcher.
Hur ska detta lag ha någon chans mot Atletico?
COYG
Sömning halvlek. Inget av laget verkar vilja ge speciellt många knop.
Hoppas det blir lite mer fotboll i andra.
Be excited!
Sidor