Glad att jag inte ser skiten. Ska se blivande svenska mästarna i hockey köra över HV om ca 1,5 timme istället. Blir nog lite roligare det.
Klart som fan det ser skit ut om man som tränare medvetet skjuter sig själv i foten genom att inte spela med rätt lag. Räknar med att vi byter in Torreira i andra och att spelet mirakulöst förbättras.
Hujja vilken dålig match, ofokuserat och hög felprocent i allt, från båda håll, trots det låga tempot.
Enda ljusglimten Guendouzi så här långt. Och då har han också slarvat en del.
Auba och Özil ser sjuka ut, stackrarna.
Özil och Ramsey just waste of space. Så jäkla dåliga. Helt laget ser ut som de går på trippeldos Valium och ska göra det tråkigaste de vet i livet
Very much valium. Anmärkningsvärt att se så sega beslut på de flesta spelarna. Man liksom traskar på med bollen i lågt tempo och märker inte motståndaren som kommer bakom och snor bollen. Ingen verkar varna sina medspelare om detta heller. Dåliga/inga beslut som en följd av dålig kommunikation.
Sokratis har skickligt räddat oss ett par gånger defensivt, men varit rätt bedrövlig med bollen istället.
Det blir mycket lugnare med Torreira på plan. Han är på rätt ställe, gör rätt saker. Om inte Torreira startar nästa helg, så vete fan vad Emery tänker om fotboll,,,
Äntligen match. Jag hatar landslagsuppehåll.
COYG!
Be excited!
Cech gör bort sig varje match men får ändå spela varje match. Emery blind? Leno helt urusel på träningarna?
Vårt spel är långsamt, utan finess och bara skittråkigt att titta på.
COYG
Nu får det börja hända något. Urusel inledning. Ofokuserat!
Bosse
Femton usla minuter. Snart börjar vi nog att spela.
Life and Arsenal are miracles enough.
Något att glädja sig åt, Cardiff 1-0 mot Chelski,,,
Bosse
Har Auba vunnit en enda löpduell denna säsong som lett till en målchans?
COYG
30 minuter,,, inte bra,,,,
Bosse
Fast nu har vi gått från uselt till medelmåttigt. Maskinen kanske är på gång.
Vad är detta för något
Ser vi inte samma match? Medelmåttig???
Hujja vilken dålig match, ofokuserat och hög felprocent i allt, från båda håll, trots det låga tempot.
Enda ljusglimten Guendouzi så här långt. Och då har han också slarvat en del.
Auba och Özil ser sjuka ut, stackrarna.
Glad att jag inte ser skiten. Ska se blivande svenska mästarna i hockey köra över HV om ca 1,5 timme istället. Blir nog lite roligare det.
Klart som fan det ser skit ut om man som tränare medvetet skjuter sig själv i foten genom att inte spela med rätt lag. Räknar med att vi byter in Torreira i andra och att spelet mirakulöst förbättras.
#Championship
Özil och Ramsey just waste of space. Så jäkla dåliga. Helt laget ser ut som de går på trippeldos Valium och ska göra det tråkigaste de vet i livet
COYG
Hur fan kan vi göra så här usla insatser?
Sokratis överlägset minst dålig!
Enda positiva är att jag har Hazard som trippelkapt på Fantasy league
COYG
Värsta sömnpillret. Herregud en sån skillnad jämfört med Spurs-Fools,,,
Bosse
Som en Lars Norénpjäs; inget händer men det ligger en känsla av ångest i bakgrunden hela tiden. Sämsta halvleken hittills med Emery.
Ne vafan va de gnälls. Allt enligt plan eftersom vi håller nollan, nu växlar vi upp!
Synnerligen träffande beskrivning :)
Twitter: @mackan_carlsson
Very much valium. Anmärkningsvärt att se så sega beslut på de flesta spelarna. Man liksom traskar på med bollen i lågt tempo och märker inte motståndaren som kommer bakom och snor bollen. Ingen verkar varna sina medspelare om detta heller. Dåliga/inga beslut som en följd av dålig kommunikation.
Sokratis har skickligt räddat oss ett par gånger defensivt, men varit rätt bedrövlig med bollen istället.
Offra ett byte i varje match för att Emery är helt oduglig på att ta ut rätt lag från start
COYG
Dozan fick troligen en smäll för mycket i första, därav bytet direkt. Nästa match spelar Torreira från start
Bra frispark men den bör väl målis ta. 1 skott på mål och 1 mål. Effektiva är vi iaf.
COYG
Snyggt! Och Torreiras förtjänst att vi fick frispark.
Håller alla tummar jag har på att han lyssnar på dig. Torreira in från start.
jag såg ingen smäll? Det bytet har han gjort förut!
COYG
Jodå, han låg tom kvar men vi fick fördel. Tror dock inte bytet gjordes därför.
Byt gärna Özil mot Welbz eller Miki. Nu spelar vi med 10 man. Känns onödigt
COYG
ok. Men var nog för att Torreira måste in och ingen skada
COYG
Helt klart Emrys match. Han vet hur de ska se ut första halvlek å koncentrerar på hålla tätt en halvlek å växlar sedan upp...
Det blir mycket lugnare med Torreira på plan. Han är på rätt ställe, gör rätt saker. Om inte Torreira startar nästa helg, så vete fan vad Emery tänker om fotboll,,,
Bosse
Sidor