Man skäms för att vara Arsenal-supporter när det är så här. Hur kan de vara så jävla tröttna, när alla andra ”topplagen” krigat, kämpat, och vunnit sina matcher i helgen, gå ut och bete sig så här på plan. Det är är riktigt äckligt.
En enorm höjning av intensitet och löpningar både med och utan boll de sista 10-15 min. Synd vi inte startar så. Men bättre sen ön aldrig. Hoppas bara vi kommer ut i andra halvlek med samma intensitet som vi slutade första med
Och riktigt snyggt anfall med riktigt snyggt avslut av Özil..
Man skäms för att vara Arsenal-supporter när det är så här. Hur kan de vara så jävla tröttna, när alla andra ”topplagen” krigat, kämpat, och vunnit sina matcher i helgen, gå ut och bete sig så här på plan. Det är är riktigt äckligt.
Ett mycket vackert kvitteringsmål. Vi ska nog vara mest nöjda med att det är oavgjort i halvtid även om det tog sig sista 10. Torreira och Leno bäst hittills. Nu gasar vi på direkt i andra, in med Auba direkt och ut med Iwobi.
Fimpar nog första halvlek i fortsättningen.
Bellerin är ett stort misslyckande. Går bara bakåt för varje säsong. Sälj till Barca.
#Championship
Fan. Men inte orättvist tyvärr
Har Emery förbjudit laget att spela första halvlekar? Fy helvete vad dåliga de har varit hela säsongen. Detta blir svårt att vända
COYG
Vad FN krävs för att vi ska spela som ett lag?
Ta Özil och släng åt Skogen, jävla surkuk.
2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?
För tre år sen tyckte jag att Bellerin var en av de allra bästa högerbackarna i ligan,,, vad har hänt?
Bosse
Hörnor har vi varit giftiga på i år. Varför slösa bort det på nån menlös kort variant ingen fattar något av?
COYG
Ge dig Kenny. Lämna forumet om det inte passar dig. Har aldrig hört ett enda positivt ord från dig.
Supporter sedan 1983!
Nu plötsligt vaknade vi ju lite
COYG
Skriver massa positivt. lämna forumet du istället. Sluta vara rädd för verkligheten.
Jävla gnäll här så fort man ”gnäller lite” man mådet få vädra lite.
2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?
Är det inte bättre att spela Welbz istället för Miki. Han har verkligen inte varit bra i år
COYG
Nu får vi verkligen hoppas Emry vågar göra byten i halvtid. Pinsamt dålig domare som varnar Arsenal men släpper korten för Leicester.
Det är iaf något han inte varit rädd för tidigare. Med Wenger hade det varit standardbyte i 70:e som vanligt.
#Championship
Nu vill jag se Auba och Ramsey,,,
Bosse
En ordentlig hörna och genast vart det farligt.
Supporter sedan 1983!
Bra anfall,,,
Bosse
Snyggt pojkar!
Bosse
Özil
twitter: @MikeBergkamp
Lyssnade anfall.....mer av det vill vi se
Vårt anfallsspel är ju så jävla vackert!
Be excited!
:) Psykologiskt. Helt okej spel sista 10 ändå.
#Championship
Sjukt snyggt!
Sa ju att Özil var på spelhumör. Syns så tidigt på honom om han är intresserad av att spela.
Psykologiskt viktigt!!
COYG
Fan så vackert när vi spelar rakt och snabbt.
Bosse
Synd vi ska behöva en i baken för att vakna men fortsätter vi så här blir de bra. Men vi måste ha en bättre vänsterback.
En enorm höjning av intensitet och löpningar både med och utan boll de sista 10-15 min. Synd vi inte startar så. Men bättre sen ön aldrig. Hoppas bara vi kommer ut i andra halvlek med samma intensitet som vi slutade första med
Och riktigt snyggt anfall med riktigt snyggt avslut av Özil..
Om jag säger att Torreira varit bäst i första, vad säger ni andra?
Bosse
Härligt, snygga mål gillar vi. Hoppas på en vanlig 2a halvlek då, Haha.
Heja Arsenal
Word!
Twitter @grvdga
Även en bättre högerback
Tur att han inte blev slängd åt Skogen :)
Ett mycket vackert kvitteringsmål. Vi ska nog vara mest nöjda med att det är oavgjort i halvtid även om det tog sig sista 10. Torreira och Leno bäst hittills. Nu gasar vi på direkt i andra, in med Auba direkt och ut med Iwobi.
Sidor