Väldigt bra start idag, vår vänsterkant ser grym ut från Kolasinac och framåt! Jag är.dock rädd att en flängig och fartfylld matchbild gynnar Liverpool mer
Men hur kan Salah få bollen fri varje gång. Tycker det är extremt dåligt. Enda gången Pool är farliga är när han för bollen. Punktmarkera han. Stå inte 3-4 meter ifrån.
Vår klart bästa halvlek den här säsong. Stabilt bakåt så när som på Lenos galna utboxning mot slutet. Framåt har vi varit brillanta. Väldigt kreativt och giftigt anfallsspel. Kanske att vi har haft det bästa spelet men Liverpool har varit löjligt nära att näta. Väldigt jämnt.
Känns som detta kan sluta exakt hur som helst. Bra match.
Första gången på flera år som pulsen är lite för hög här hemma. Känns underbart. Ge oss en seger nu så man får www.äkta Gunde Svansk ståpäls så är den här lördagen fullkomlig.
Tror tyvärr vi får storstryk idag. Liverpool är ett bättre lag och kommer vara helt orädda och vilja sätta dit oss ordentligt.
Hoppas på minst 1 poäng. Allt annat vore magiskt.
2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?
Kom igen nu Gunners och visa att vi är på gång!
Arsenalsupporter sen 1971 då Arsenal vann The Double.
B-G???
Får vi några kassaskåps säkra tips?
Supporter sedan 1983!
Väldigt bra start idag, vår vänsterkant ser grym ut från Kolasinac och framåt! Jag är.dock rädd att en flängig och fartfylld matchbild gynnar Liverpool mer
En bra inledning av Arsenal. Positiv start. Håll detta uppe nu.
Supporter sedan 1983!
Liverpools mittfält är ju inte alls med. Tappar boll hela tiden
Auba har varit helt magiskt så här långt. Kola imponerar i defensiven. Orolig inför att se honom försvara mot Salah.
Bästa matchinledningen på hela säsongen. Utan tvekan.
Be excited!
Oj oj det blir en jobbig kväll. Men vilken start på matchen riktigt roligt att se. Kämpa Arsenal
Offside. Turen på vår sida igen.
Supporter sedan 1983!
Är det offside där? Han är väl bakom Firminio när han skjuter?
Har den bedrövliga domaren svalt pipan?
COYG
Måste punkt-markera Salah
Jag säger bara LENO!!!!!
Supporter sedan 1983!
Haha, herregud.
#Championship
Ska vara glada att det inte står 0-2. Herregud vad dåliga vi är bakåt. Kommer behöva 3-4 klassvärvningar bakåt.
Hej Leno....:-)
twitter: @MikeBergkamp
Oddset för straff för Salah mot Kola är 0,99
COYG
Men hur kan Salah få bollen fri varje gång. Tycker det är extremt dåligt. Enda gången Pool är farliga är när han för bollen. Punktmarkera han. Stå inte 3-4 meter ifrån.
Tänk om vi hade haft en Van Dijk och en Salah el Mané. Jäkligt bra lag vi hade haft då
COYG
Underbart, man är ju svettig på tårna. Jobbigt men fantastiskt fotboll. Kämpa kämpa Arsenal
Laca behöver få göra mål. Känns frustrerad
COYG
Tänk om kunde vara liiite mer kliniska. Hade kunnat haft åtminstonde 2.
Twitter @grvdga
Hårfin onödig offside på Musse. Fan vad nervöst
COYG
För helvete Leno
COYG
Åh mitt stackars hjärta...
Vår klart bästa halvlek den här säsong. Stabilt bakåt så när som på Lenos galna utboxning mot slutet. Framåt har vi varit brillanta. Väldigt kreativt och giftigt anfallsspel. Kanske att vi har haft det bästa spelet men Liverpool har varit löjligt nära att näta. Väldigt jämnt.
Känns som detta kan sluta exakt hur som helst. Bra match.
Be excited!
Nivas ska bara hålla truten! Han påverkar ju spelet alla ggr.
Första gången på flera år som pulsen är lite för hög här hemma. Känns underbart. Ge oss en seger nu så man får www.äkta Gunde Svansk ståpäls så är den här lördagen fullkomlig.
Life and Arsenal are miracles enough.
Proud to be part of the Arsenal family!!!!
Skulle vi vinna denna match så börjar jag nästan gråta. Det skulle betyda så mkt.
+1 För första gången är jag helt enig med dig, Kenny. Rock on, som någon skulle ha sagt.
Life and Arsenal are miracles enough.
Sidor