Ingen vidare match. Den sköna känslan från i söndags är rätt mycket borta. Xhaka saknas rätt mycket, Torreria kommer nästan fel hela tiden i ett synkat mittfält. United är inte mycket bättre men har betydligt bättre bänk.
För han spelade med u21 igår och har haft en allvarlig skada. Dom skyndar långsamt antar jag, han ska ju inte bara vara hel utan också i nåt sorts skick att prestera. Hans övriga status har jag inte koll på
Jag skulle vilja byta in Lacazette och Elneny mot Iwobi och Guendouzi. Tråkigt med Holdings skada, både för att han kostar ett byte men främst pga att han varit riktigt bra i år
United mål.... Varför kastar sig inte Iwobi fram och vräker Herreras inlägg till hörna? Ser nästan ut som att han anstränger sig att stanna eller ser jag i syne och överanalyserar ju mer jag kollar på målet?
Du har helt rätt om Iwobi på målet. Han borde tom kunnat borja springa hemmåt så fort frisparken slåss. Men han gör inte det, om han gjort det skulle inte han fått vända upp och passa in bollen
Skulle hellre se AMN än Lichtsteiner. Detta går pt skogen
COYG
Fellaini lär komma.in och avgöra
Jävligt sybd med holdig. Har gjort en bra säsongs inledning annars hoppas inte det är något allvarligt!
han skadade ju sig i en match häromdagen igen. Vi måste värva en mb i januari
COYG
Där gick den matchen. Alltid oflyt mot United.
Inte långt från rött på rojo
Fan solklart rött på Rojo där!!!!
Falskt rykte angående Kos skada
Ok,om han hade gett rött men annars ska han fan inte blåsa av där,
Herregud mkt galna fällningar nu. Det här kan urarta
Liechtensteiner form är inte att leka med...
2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?
Hur kan domaren låta United tjata till sig det gula på Bellerin? Då ska Rojis vara svart.
Nu får United matchen precis dit de vill. Jävla grislag.
Vågar han byta Iwobi mot Laca i paus? Bara 2 byten kvar.
Nu blir alla skadade.
1 enda avslut på mål har vi
COYG
varför är han inte på bänken då?
COYG
2 skador inan halvlek....
Bellerin............
2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?
Ingen vidare match. Den sköna känslan från i söndags är rätt mycket borta. Xhaka saknas rätt mycket, Torreria kommer nästan fel hela tiden i ett synkat mittfält. United är inte mycket bättre men har betydligt bättre bänk.
För han spelade med u21 igår och har haft en allvarlig skada. Dom skyndar långsamt antar jag, han ska ju inte bara vara hel utan också i nåt sorts skick att prestera. Hans övriga status har jag inte koll på
Marriner är i Mike Dean-klass
Rörig halvlek. Skador och nära röda kort gör att det här känns väldigt öppet. Synd för vi spelar bra de få gånger matchen flyter på.
Life and Arsenal are miracles enough.
Jag skulle vilja byta in Lacazette och Elneny mot Iwobi och Guendouzi. Tråkigt med Holdings skada, både för att han kostar ett byte men främst pga att han varit riktigt bra i år
United mål.... Varför kastar sig inte Iwobi fram och vräker Herreras inlägg till hörna? Ser nästan ut som att han anstränger sig att stanna eller ser jag i syne och överanalyserar ju mer jag kollar på målet?
Fools ligger under o Chelski X just nu. Tänk om de resultaten står sig. Jäklar vilken chans vi har nu
COYG
Inte miki.... SMH!
Hur fan kan han ta in Miki istället för Laca???, cad har han emot en av våra bästa och viktigaste spelare??? Vi vinner inte utan Laca!!
COYG
Du har helt rätt om Iwobi på målet. Han borde tom kunnat borja springa hemmåt så fort frisparken slåss. Men han gör inte det, om han gjort det skulle inte han fått vända upp och passa in bollen
Skada på ramsey också inte bra
Miki in.. Han har redan börjat sin match med att ta väldigt lång tid på sig vid samtliga beslut han ska ta.
You win some, you draw some
Att det ska vara så svårt att göra ett inkast utan att tappa bollen
Inget av lagen är intresserade av att vinna. Kanske skulle gå o sova istälket?
COYG
Torreira också nere för räkning nu.
Kan bli en väääääldigt dyr match detta...
Sidor