Rätt förstaelva då Ceballos är ny i England och ännu inte har den fysiska styrkan och erfarenheten som behövs i North London Derby. Come om Gunners och ta tre poäng och gör samma sak som jag såg live i december nämligen krossa Spurs!!
Arsenalsupporter sen 1971 då Arsenal vann The Double.
Tycker vi känns Liiite stirriga när vi sätter pressen. Bra att sätta snabb och hård press men vi känns som vi rusar lite för mycket rakt mot nu i början. Lite mer tanke bakom pressen så kan det blir riktigt bra.
Guendo spelar istället för Ceballos. Men ok.
Vi har Auba, Laca , Pepe från start. Torreira med Xhaka.
Twitter @grvdga
Vilket e bästa laget
ARSENAL TILL JAG DÖR
Bra med ALP trion men vem ska lägga fram passningarna av Xhaka, Guendouzi och Torreira? Özil el Ceballos borde spela
COYG
Leno, Maitland-Niles, Luiz, Sokratis, Kolasinac, Torreira, Xhaka, Guendouzi, Pepe, Lacazette och Aubameyang.
Twitter @grvdga
Håller med. Men Ceballos var inte grym sist. Hugget som stucket. Detta KAN vara bästa elvan. COYG!!
Twitter @grvdga
Fan va gött giftigt anfall nu jävla kör vi upp med tummen för arsenal.
ARSENAL TILL JAG DÖR
Eriksen och Verthongen går in. De spelar Alderwerilde stavning på hb
COYG
Förstod man ju att Eriksen helt plötsligt är förlåten nu. Fyfan vad taggad jag är.
Twitter @grvdga
Rätt förstaelva då Ceballos är ny i England och ännu inte har den fysiska styrkan och erfarenheten som behövs i North London Derby. Come om Gunners och ta tre poäng och gör samma sak som jag såg live i december nämligen krossa Spurs!!
Arsenalsupporter sen 1971 då Arsenal vann The Double.
gillar inte kean son och Eriksen de e e hot mot alla lag
ARSENAL TILL JAG DÖR
Spurs har ju bästa elvan de startat med i år, blir tufft de här med killarna med kalufserna på plan. Anfall är bästa försvar!
Luiz. :)
If it's too strong, then you're too weak!
Vad tror vi? En straff till kane och en till son idag? Eller kan vi ha VAR på vår sida idag?
COYG!!! Så jäkla taggad nu!
Nu kör vi
ARSENAL TILL JAG DÖR
Ser bra ut. Känns bra också
Tycker vi känns Liiite stirriga när vi sätter pressen. Bra att sätta snabb och hård press men vi känns som vi rusar lite för mycket rakt mot nu i början. Lite mer tanke bakom pressen så kan det blir riktigt bra.
För helvete Leno det är en bakåtpassning. Hur jävla värdelös är du? Fel att två Arsenalspelare gick på samma höjdboll längre upp i plan
COYG
Leno för i hela helvete!!!!
Sånt jävla bajsmål!!
Jag orkar inte. Vi pressar ner dom ordentligt första 10 och så händer det där. Orkar bara inte.
#Championship
Vilken megatavla. Leno..
Be excited!
Bara vi som lyckas med sånt här. Fan Leno.
Torreira inga dobbar? Halkar hela tiden
COYG
Lugn bara lugn, vi tar detta......
twitter: @MikeBergkamp
Sokratis måste tänka lite.. Vad ska han upp i den duellen att göra?
You win some, you draw some
Hela laget haft fest eller? Helt galna missar åt båda hållen.
4 olyckliga ingripande ger dom ett gratis mål. Men det ser bra ut annars. Fortsätt nu!!
Kanis
Sokratis går upp 5 m på deras planhalva och hindrar Xhaka från att nicka undan. Beter sig som ett p9 lag. Fy fan vad uselt
COYG
Vi måste bli effektivare. De kontrar sönder oss annars.
Känns inte som vi ska kunna vända detta. Tottenham har fått tillbaka sin äckliga jävla tur och kan ligga på kontringar. 0-3 känns det som :-(
COYG
Ligger vi på Sanchez deras högerback för dagen så lär han få minst 2 gula idag. Han spelar på gränsen hela tiden.
Kanis
Sidor