Bara att acceptera att Emery är dum i huvudet och göra det bästa av situationen antar jag.
Tre fel och ett rätt har han idag. Fel mittbackspar. Fel att spela Kolasinac när Tierney uppenbarligen är redo. XHAKA före Torreira. Sen har vi ett rätt när han ger Martinelli chansen att vara med på bänken efter att ha imponerat.
Bara att acceptera att Emery är dum i huvudet och göra det bästa av situationen antar jag.
Tre fel och ett rätt har han idag. Fel mittbackspar. Fel att spela Kolasinac när Tierney uppenbarligen är redo. XHAKA före Torreira. Sen har vi ett rätt när han ger Martinelli chansen att vara med på bänken efter att ha imponerat.
Tierny o Holding är uppenbarligen redo att spela typ 90 minuter, det innebär inte att dom är redo att spela 180 minuter på 4 dygn.
Jag tycker det är vettigt att vara försiktig med Tierney och Holding, så att ingen av de startar ser jag inte som något problem. Att Xhaka kommer starta får vi acceptera, och även om jag hellre sett Torreira bredvid honom är jag trött på hackkycklingmentaliteten som alltid kommer fram. Tillhör Xhaka framtiden? Njae, kanske inte, men just nu är han vår kapten och en spelare vi får se mycket av. Att gnälla och bua ut honom leder inte till någonting bra. Emery? Jag tycker inte heller att han är vår manager på lång sikt, men jag håller inte med om att han bara är fel och dum i huvudet. Lite nyans måste få finnas.
Är lite besviken på Pepe, måste vara den dyraste vänsterfoten något lag köpt in. Dessutom stoppar han upp anfallen lite för ofta. Frågan är om han skall vara på andra sidan så kanske han får lite flyt i inläggen i alla fall. Sen visar han lite för mycket Özil stil genom att inte jobba ordentligt för laget. Många gånger är håret högre upp och gör hans jobb och likadant så jobbar håret hem snabbare än han i alla fall. Sedan tycker jag att Chambers är mycket bra och jobbar åt båda hållen hela tiden. Är dessutom en riktig kämpe numera. Härligt att se vad en utlåning kan göra.
Nån som vet när Gunners Pub öppnar idag? Står 12 men gäller det även matchdag?
AFC
någon som vet var man kan se matchen idag. visars inte på viasat
ARSENAL TILL JAG DÖR
Hesgoal.com brukar funka.
Supporter sedan 1983!
BG, du som brukar kunna få fram, vilka kanaler visar matchen idag? :)
Om man undrar vilka kanaler som en match visas på så är det här den källa man ska gå till:
https://liveonsat.com/uk-england-all-football.php
Sekreterare Arsenal Sweden
den brukar jag kolla. Men de kanalerna finns inte i min iptv lista och BG brukar alltid ha med en massa andra kanaler som inte listas där.. :)
Sport 1 Israel funkade sist för mig
någon som har nån annan kanal så skriv gärna
Sport 1 israel
bein sport 7 qatar
Nån amerikansk kanal måste väl visa den? De får väl visa alla pl matcher precis som kina?
#Championship
Tierny o Holding är uppenbarligen redo att spela typ 90 minuter, det innebär inte att dom är redo att spela 180 minuter på 4 dygn.
If it's too strong, then you're too weak!
Jag tycker det är vettigt att vara försiktig med Tierney och Holding, så att ingen av de startar ser jag inte som något problem. Att Xhaka kommer starta får vi acceptera, och även om jag hellre sett Torreira bredvid honom är jag trött på hackkycklingmentaliteten som alltid kommer fram. Tillhör Xhaka framtiden? Njae, kanske inte, men just nu är han vår kapten och en spelare vi får se mycket av. Att gnälla och bua ut honom leder inte till någonting bra. Emery? Jag tycker inte heller att han är vår manager på lång sikt, men jag håller inte med om att han bara är fel och dum i huvudet. Lite nyans måste få finnas.
Härligt med ett tidigt mål och bra gjort av Luiz.
Tycker vi börjar ganska bra med en hel del löpningar och snabba bollsläpp mellan oss.
vart ser du matchen?
BeIN sport 7 med arabiska kommentatorer....
Hesgoal.com
Jag ser matchen på hesgoal med japanska kommentatorer. :)
Supporter sedan 1983!
På Totalsportek.com har jag hittat en stream med engelska kommentatorer (rush2) som funkar fint.
Twitter: @mackan_carlsson
Tack Boys! Bein sport 7 funkar dock dåligt hos mig verkar det som.
Jag förstår inte varför dom ska spela bollen i straffområdet istället för en lång/längre. Spelarna kommer ingenstans.
Supporter sedan 1983!
Rojadirecta har engelska link3 alternativ link2 men ska va cnbc
Lite färgad är man ju, men jag tyckte det var straff
Kämpa på Arsenal
Fools hade fått straff på den... Så ja, straff och defintivt mer straff än Mané's svandyk igår om någon missat det
Zzzzzzzzzzz kom igen nu
Supporter sedan 1983!
Vi sätter hög press idag. Gillar det.
Supporter sedan 1983!
Är lite besviken på Pepe, måste vara den dyraste vänsterfoten något lag köpt in. Dessutom stoppar han upp anfallen lite för ofta. Frågan är om han skall vara på andra sidan så kanske han får lite flyt i inläggen i alla fall. Sen visar han lite för mycket Özil stil genom att inte jobba ordentligt för laget. Många gånger är håret högre upp och gör hans jobb och likadant så jobbar håret hem snabbare än han i alla fall. Sedan tycker jag att Chambers är mycket bra och jobbar åt båda hållen hela tiden. Är dessutom en riktig kämpe numera. Härligt att se vad en utlåning kan göra.
Snyggt jobbat annars Arsenal
Nä ta bort all reklam sen kör bara
Jag kör US: CNBC
I värsta...och då menar jag värsta fall.
https://www.7mscorethai.com/live-soccer-ADxk5OuJ.html
Twitter @grvdga
samma här iptv ligger nere....
I'll answer to nobody !!
Sidor