Det som slog mig när jag tittade på startelvan är att detta kan vara den sämsta elva jag sett Arsenal starta med sedan jag började älska klubben (1994). En backlinje med AMN, Chambers, Sokrates och Tierney är fan helt sjuk. Tierney är som alltid helt borta, AMN vet vi inte är någon högerback och den mittenduon är riktigt kass.
Och sedan har vi ett mittfält som är nästan lika dåligt. Och ett anfall med lite, lite klass men det betyder noll när det ser ut som det gör längre bak.
Jag blev inte förvånad när jag såg startelvan. Som jag hade väntat mig kommer det ta mer tid innan Freddie inser vart laget faktiskt ligger till.
Så glad att man har biljetter till Chelsea. Kan man inte ha en black friday på Arsenal. Köp 2 å få 1 på köpet.
Gör av med Özil,Shaka, Mustafi och låt Niles gå tillbaka till u23. Sorgligt mittfält, kan inte va lätt som back när du inte har en käft att spela upp på.
Ut med Auba och in med Laca! Så trött på att Auba alltid ska vara så jävla osynlig hela tiden. Förutom de målen han gör ibland är han fullständigt bedrövlig i allt annat. Jag ser mycket hellre att vi satsar på Laca som är mycket mer komplett. Ut med Auba i januari och in med en mittback för den pengen!
Så glad att man har biljetter till Chelsea. Kan man inte ha en black friday på Arsenal. Köp 2 å få 1 på köpet.
Gör av med Özil,Shaka, Mustafi och låt Niles gå tillbaka till u23. Sorgligt mittfält, kan inte va lätt som back när du inte har en käft att spela upp på.
Vad som har slagit mig under dom senaste matcherna, är att spelarna slår en passning i sidled och pekar åt mottagaren att slå en långboll, men bollen går i sidled och det pekas uppåt. Det är precis som spelarna är livrädda att spela framåt. Ingen vågar ta tag i det hela utan hoppas att någon annan ska göra det.
Jag tror inte Ljungberg är en person som kan "bota" rädslan hos Arsenal.
Ni som gnäller på att Laca förstör för Auba, vad fan har Auba skapat i denna match. Inte ett skit va? Auba är en rätt medioker spelare som har en bra förmåga att vara på rätt ställe och göra en hel del mål.
ännu en förlust för hur ska vi kunna vända detta? Tror inte dagens Arsenal slår ett allsvenskt lag ens
Oh dear my lord
Vilka intressenta arenor finns det att besöka i Championship?
#Championship
Rött på Cresswell!
Komedi
Lutar åt att vi åker ur den här säsongen
Vi har svårt med viljan verkar det som vi vinner inga andra bollar eller närkamper
Bubblan
Värre än pojklagsfotboll
Tycker att Amn och pepe har haft några fina samarbeten iallafall.
Kanis
Självförtroende boozt för West ham detta . Nu kan de ligga o kontra
Bedrövligt passningsspel. Långsamt i sidled, sedan då vi kommer i fart så slår vi dom på West Ham backlinjen
Keane-Håland-tackling enligt mig. Ett under att Pepe inte bryter benet. Solklart rött även om han träffar bollen. Fick väl inte ens gult?
Det som slog mig när jag tittade på startelvan är att detta kan vara den sämsta elva jag sett Arsenal starta med sedan jag började älska klubben (1994). En backlinje med AMN, Chambers, Sokrates och Tierney är fan helt sjuk. Tierney är som alltid helt borta, AMN vet vi inte är någon högerback och den mittenduon är riktigt kass.
Och sedan har vi ett mittfält som är nästan lika dåligt. Och ett anfall med lite, lite klass men det betyder noll när det ser ut som det gör längre bak.
Jag blev inte förvånad när jag såg startelvan. Som jag hade väntat mig kommer det ta mer tid innan Freddie inser vart laget faktiskt ligger till.
Be excited!
Och det är i efterdyningarna av detta som målet kommer när publiken tänder till efter det överfallet. Gör mig så jäkla förbannad!
Det är Mike Dean som dömer (eller rättare sagt som inte dömer)
Kanske vi borde tuffa till lite o bjuda på samma medel! Nåt går de väl igång på
Hade någon i Arsenal (läs Xhaka) gjort den tacklingen kan du vara helt säker på att Dean dömt rött direkt !
Ut med Auba och in med Laca! Så trött på att Auba alltid ska vara så jävla osynlig hela tiden. Förutom de målen han gör ibland är han fullständigt bedrövlig i allt annat. Jag ser mycket hellre att vi satsar på Laca som är mycket mer komplett. Ut med Auba i januari och in med en mittback för den pengen!
Du kommer iaf få se mål :D
Vad som har slagit mig under dom senaste matcherna, är att spelarna slår en passning i sidled och pekar åt mottagaren att slå en långboll, men bollen går i sidled och det pekas uppåt. Det är precis som spelarna är livrädda att spela framåt. Ingen vågar ta tag i det hela utan hoppas att någon annan ska göra det.
Jag tror inte Ljungberg är en person som kan "bota" rädslan hos Arsenal.
Supporter sedan 1983!
Tror vi gör två trots allt
Hur fan kan han inte va utvisad?!
Xhaka och indianare,,,,
Bosse
Ni som gnäller på att Laca förstör för Auba, vad fan har Auba skapat i denna match. Inte ett skit va? Auba är en rätt medioker spelare som har en bra förmåga att vara på rätt ställe och göra en hel del mål.
ännu en förlust för hur ska vi kunna vända detta? Tror inte dagens Arsenal slår ett allsvenskt lag ens
COYG
Kan inte målvakterna slå insparkar längre? Är ju fan farligt varenda gång det blir kort pass....
twitter: @MikeBergkamp
Så fort det kommer en höjdboll så viker Xharka undan huvudet? Varför så rädd??
Supporter sedan 1983!
Såja!! Ta ut Xhaka nu så vänder vi!
You win some, you draw some
Haha, den enda i klubben man älskar. Fy fan vad viktigt. Vilken spelare.
Be excited!
Kom igen nu!! Nu är det go, släpp inte detta nu. Nu skall vi gå för seger.
Be excited!
Martinelli är grymt lovande. Tror han kan bli riktigt bra - om inte miljön förstör honom...
Sidor