Portsmouth-Arsenal 2/3
mån 2 mar 2020 kl 15:16
Patric Johansson
Portsmouth-Arsenal 2/3
Hej hej.
Då var det dags att hoppa upp på hästryggen igen. Tillbaka efter missödet i EL senast.
Tror vi kommer se likande trupp som senast. Personligen vill jag att vi bänka Lacca och plockar in Martinelli. Kanske Auba på topp?
En vinst måste vi räkna med, allt annat är katastrof.
COYG!!!!!!
Supporter sedan 1983!
Jag antar att vi roterar i FA cupen. Knappast högsta prio. En chans att se var vissa spelare står som inte spelat senaste tiden.
Jag vill inte se Lacazette i PL så jag har inget emot om han spelar ikväll. Men förmodligen vill Arteta se andra spelare. Lacazette vet allt och alla vad han går och inte går för. Martinelli lär garanterat starta. Torreira, Guendouzi och Willock är väl kandidater på mittfältet. Lite intressant att se om AMN spelar högerback. Han har man inte sett röken av på ett tag. Den nya spanska mittbacken lär väl starta skulle jag tro.
Jag tror vi får se ett rätt brokigt lag. Arteta vill nog testa en del spelare. Det känns som han behöver göra några förändringar i PL-elvan efter fiaskot i europaspelet. Kanske framför allt i anfallet men kanske också någon i backlinjen på sikt.
Be excited!
Bara hos mig Eurosportplayer inte funka?
King Henry #14
Nejdå här är det också stopp
Blir tufft detta tror jag, såg elvan nu.
Blir så jävla trött på dessa skador. Extra tungt när det sker i pissmatcher på bortaplan mot League one lag... Så meningslöst.
#Championship
Vem blev nedparkad?
Torreira.
#Championship
Kan man inte spela bollen mot Mike Dean och kapa honom med en bensax för att man försöker komma åt bollen?
Skönt med en stabil seger och hållen nolla.
If it's too strong, then you're too weak!