Manchester U - Arsenal 1/11 17.30
ons 28 okt 2020 kl 23:26
Tosse
Manchester U - Arsenal 1/11 17.30
United verkar ha hittat flytet. 5-0 mot RBL och Lindelöf ser äckligt nöjd ut i matchintervjun. Oroande hur vi ska kunna få ordning på vårt spel till söndag och undvika att bli straffade som senast.
Jag tror spelarna fick en rejäl utskällning av Arteta efter senaste matchen och bör vara laddade inför dagens match. Men frågan är bara hur defensivt Arteta väljer att ställa upp. Ska vi spela efter motståndarna så kommer vi bli straffade. Så vi bör spela vårt spel för att lyckas ta 3 poäng.
Supporter sedan 1983!
Blir en svår match måste få igång auba nu.
ARSENAL TILL JAG DÖR
Ingen Xhaka med och ingen danny. inte auba som central anfallare pepe på bänken
ARSENAL TILL JAG DÖR
Leno
Holding-Gabriel-Tierney
Bellerin-Eleney-Partey-Saka
William-Lacca-Auba
Supporter sedan 1983!
Laca har alltid haft det tufft att klara av 90min men nu ser han slut ut direkt från avspark. Jag kommer aldrig förstå varför Arteta startar honom i PL vecka in och vecka ut.
Be excited!
Och vem ska nu mata fram bollarna till våra forwards när varken Luiz , Xhaka eller Ceballos deltar ? Den ende som kunde det senast mot Leicester senast var ju Luiz , och hur blev det med det när han utgick ! 3- 0 i arselet och skämmas igen .
Vi har Partey istället som kan mata fram bollar.
Supporter sedan 1983!
Blir det en pinne så får man vara nöjd
Nu e de strax match hoppas inte detta rinner i väg
ARSENAL TILL JAG DÖR
Tråkigt å se vårat lag spela sidled bakåt...:-(
twitter: @MikeBergkamp
De här har man aldrig sett förut, undra hur detta kan sluta....
Gåfotboll, är det pensionärer som spelar?
Jag har visserligen varit lite distraherad av att jaga en bebis som kryper runt och ska dra i allt men jag tycker inte det ser så sopigt ut? Det är mycket Arsenal och United får inte ut nåt? Stundtals ganska fina spel framåt. Dels längs kanterna i vanlig ordning men tycker mig se Arsenal spela mer centralt. Och aktivare/mer delaktighet från Lacazette och Auba längst fram. United missar ju att sätta in press, framförallt ganska långt bak i banan
Tyvärr kommer United öka farten i andra halvlek och är vi inte på tårna så kommer vi plocka bollen ur maskorna några gånger.
Supporter sedan 1983!
Vi måste göra mål för att ta poäng , de kommer ju att få sin obligatoriska old trafford straff , och med Mike Dean som domare ! Tamt och långsamt framåt även om Elneny varit ovanligt offensiv . Lacazette och Auba alldeles för anonyma och osynliga fortfarande . Bra defensivt dock .
Byt ut Laca, Auba i mitten och in med någon offensiv
Thomas är en gigant på mitten. Bra köp.
Supporter sedan 1983!
Var ute i köket och hämtade snus. Missade straffen.
Nu ökar vi takten.
Supporter sedan 1983!
Där har vi tur de inte blir ett gult till.. Nästa tackling åker han på.
Nära självmål
Nervöst..............
Supporter sedan 1983!
Dean bytt sida
Äntligen
ARSENAL TILL JAG DÖR
Så jävla gött!!!!!
Otroligt rättvist, skapar inte alltför mycket men helt klart det bättre laget. Sista 10-15min backar vi hem lite för mycket för min smak men det var länge sen vi var såhär stabila defensivt i en hel match.
Gabriel och Partey MotM för mig. Med Holding som stark tvåa.
Märklig match, brukar ju ha exakt tvärtom. Kul!! United är verkligen dåliga men vi gör nog bästa matchen so far.
Nu är man ännu mer förbannad av förra helgens usla match..
Elneny gjorde också ett otroligt jobb
Bubblan
Helt rätt. Var ganska många som gjorde ett hästjobb idag. Bellerin, saka, Tierney m.fl var också bra. Tänk om vi kunde lagt ner detta jobbet i alla matcher.
Underbart, vem hade trott att vi skulle vinna på en straff på old trafford , och med Mike Dean som dömde ? Ur led är tiden .
Riktigt starkt defensivt , Elneny riktigt bra , Gabriel och Partey kanonköp som verkligen gör oss betydligt tightare. KUL.
Yes kanoners
I'll answer to nobody !!
Sidor