Hoppas Cedric gör en bättre insats som vänsterback idag. Känns lite oroande med Auba och KT borta, annars fine med elvan. På bänken egentligen bara Martinelli som känns som att han har kraft att ändra en matchbild ifall vi behöver det idag så jag hoppas att elvan verkligen gör jobbet från start. Kom igen gunners!
Gabriel på bänken , han och David Luiz är väl de enda av våra mittbackar som ännu inte spelat tillsammans ?
Jag litar på dig, gunbo. Annars kommer jag och lägger en snigel på ögat ;)
Supporter sedan 1983!
Hahaha , spara de respengarna på något vettigare . ;)
Haha, snigel på ögat - Det var inte igår
Hoppas Cedric gör en bättre insats som vänsterback idag. Känns lite oroande med Auba och KT borta, annars fine med elvan. På bänken egentligen bara Martinelli som känns som att han har kraft att ändra en matchbild ifall vi behöver det idag så jag hoppas att elvan verkligen gör jobbet från start. Kom igen gunners!
Rule number one, gör mål på gratischanserna.
Bosse
Sälj Pepe
Bubblan
Eller inte
Bubblan
Varför då ? :)
Southampton-Pepe= 1-1
Bosse
Southampton - Lacazette 1-0
Skilsmässa är inget roligt. Oavsett vad så hoppas jag att det löser sig.
Supporter sedan 1983!
ESR och Thomas är överallt. Gillar det, visar engagemang.
Supporter sedan 1983!
Gillar det jag ser, Partey/ESR kan bli bra par, Cedric/Pepe ovanligt ok så här långt och Xhaka visar hans b-sta sida med smekande passningar.
If it's too strong, then you're too weak!
Saka, we all love you,,,,
Bosse
Otroligt mycket roligare att se på Arsenal nuförtiden. Även om det är lite väl mycket chanser åt båda hållen, hade önskat att vi kunde täta lite.
Ledning i halvtid! Det är ju otroligt sällan och något vi borde lyckas med oftare
Inget kort där?
Mycket bra crossbollar från Cedric! Många som är bra idag
Hoppas verkligen ESR är okej
Laca. Skönt
Bubblan
Undrar varför vissa kritiserar Soares, han är ju lysande ikväll också . Bra Laca , nu håller vi detta .