Två slagit i ansiktet, bröstarvingar ner kos, bråkar med Gabriel efteråt och knuffar Gabriel två gånger rakt framför domaren men får endast gult......... pinsamt Dean. .. du är en jävla pajas...
Säger ALDRIG detta annars, men hoppas fan Costa drar på sig en långvarig skada. Pinsamt att säga det men jag står fan för det..
Han tar ut Coq? Är han inte skadad är det ju helt jävla hål i huvudet!!!! Özil t ex ska ut. Vi måste försöka att få noll - noll iaf. Byten som är helt sjuka nästsn jämt! Detta går åt helvete
Gabriel få tyvärr skylla sig själv. Men att zigenarcosta kan lappa till kos två gånger brösta ner honom o fortsätta tjabba med Gabriel trots varningen, är inte de osportsligt uppförande så vet i fan. Och som vanligt vill ju Mike Dean synas och avgöra
Han tar ut Coq? Är han inte skadad är det ju helt jävla hål i huvudet!!!! Özil t ex ska ut. Vi måste försöka att få noll - noll iaf. Byten som är helt sjuka nästsn jämt! Detta går åt helvete
Klart han är skadad. Borta 6 månader. In i straffområde å släng er, kanske kompenseras?
2a matchen vi får spela med en man mindre en halvlek....tungt
twitter: @MikeBergkamp
ja nu är det tur attan själv inte är arsenalspelare! Costa hade fått två sulor i knävecket i början på andra!
Costa vinner kanske matchen åt Chelsea. Utan att ens göra mål. Han vet vad han håller på med.
Be excited!
Coq for captain!
Skit ska skit ha. Karma is a bitch osv.
Så Chambers ska in nu då? Vem går ut?
COYG
Kommer Chambers in nu?
enda som är nära kaptensmaterial. Hade Gabriel kunnat engelska skulle han kunna vara lämpad
COYG
Chambers? Den sopan.
Be excited!
Tänk om vi kunde få ett rött på Costa o vinna på ett skitmål. Vet att det är en utopi
COYG
Faktumet att Costa aldrig har fått ett rött kort i PL styrker min teori om att Chelsea köper domare!
Hur fan kan man vilja spela med en gris som Costa???
COYG
Chambers på plan. Jag tror jag kräks.
COYG
Gabriel få tyvärr skylla sig själv. Men att zigenarcosta kan lappa till kos två gånger brösta ner honom o fortsätta tjabba med Gabriel trots varningen, är inte de osportsligt uppförande så vet i fan. Och som vanligt vill ju Mike Dean synas och avgöra
Jag vill se ett benbrott på Costa. Skiter i resultatet
COYG
Sedan är Costa skicklig på att dela ut riktigt fula smällar när domaren är skymd. Dra igång kaos och ta smällarna mitt framför domaren.
Våra spelare skall dra iväg Gabriel i den situationen.
Be excited!
Klart han är skadad. Borta 6 månader. In i straffområde å släng er, kanske kompenseras?
Hoppas cos får göra första målet..=)
1. Costa är ett blockmongo, ett riktigt riksäckel.
2.Det är oförståeligt hur han inte får syna ett rött efter alla grejer han hann med innan Gabriel åkte.
3. Orutinerat av Gabriel.
Quitters never win. Winners NEVER quit!
faaaaan.....
K*K
I år smäller det !
Okej. Då drar man på hockey istället då....
Chelsea är så jävla dåliga framåt så det är klart att det blir ett skit mål på fast som svgör.
Bra kos att du upphäver offsiden på tre spelare
COYG
Bra markering. Sänk Costa nu då
Fan vad dåligt, hur kanvi släppa honomså ren
Sanchez har inte många rätt i inledningenav säsongen
vi har ingen riktig kapten. Inte på plan o inte på bänken.
Costa o Dean vänder hela Chelseas säsong nu!
COYG
Har tyvärr en känsla att det blir en kollaps från vår sida nu.
Gabriel och Coqs skada vänder våran
Sidor