Som Niva säger, Costa gör det han är en mästare på. Han vill få spelare ur balans. Gabriel går på det o åker ut. Costa vet vi hur han spelar men har ändå aldrig blivit utvisad tydligen.
Jag tycker han är mästare på samma sätt som Lance Armstrong var en mästare på att dopa sig.
Min matchanalys innan start. 2-0 Chelsea, rött kort på oss (okey jag trodde COQ skulle få den) och Costa gör mål.
Känns tyvärr som att denna matchutveckling kunde man tro på redan innan, Dean som domare och våran förmåga att få röda kort på Stamford Bridge är magisk.
Två slagit i ansiktet, bröstarvingar ner kos, bråkar med Gabriel efteråt och knuffar Gabriel två gånger rakt framför domaren men får endast gult......... pinsamt Dean. .. du är en jävla pajas...
Säger ALDRIG detta annars, men hoppas fan Costa drar på sig en långvarig skada. Pinsamt att säga det men jag står fan för det..
Det tycker jag var ganska milt sagt/önskat, mot vad min önska är tex.
Som Niva säger, Costa gör det han är en mästare på. Han vill få spelare ur balans. Gabriel går på det o åker ut. Costa vet vi hur han spelar men har ändå aldrig blivit utvisad tydligen.
Jag tycker han är mästare på samma sätt som Lance Armstrong var en mästare på att dopa sig.
Jo men så länge man kommer undan man det fortsätter man väl, är det någon ska ska hängas är det väl domaren
Dean har förstört matchen
Nu startar förnedringen. :-(
helgen förstörd!
COYG
Ska vi skänka bort varenda chans till vändning redan på egen planhalva så blir det ju inte lättare direkt
Twitter: @mackan_carlsson
vänd åt vilket håll? Det är ju inte så att den varit speciellt bra hitills!
COYG
Herregud Sanchez....
Sanchez skulle inte klara göra mål om bollen låg på mållinjen o målvakten köpte korv. Så jävla dålig han har varit i år
COYG
Vi ligger ju långt upp i tabellen iaf.....
Sanchez missar bra läge.... Suck
Sanchez måste näta där om vi ska ha en chans
Lutan
Snälla Alexis kom i form! Nu
Sanchez har ju tyvärr inte haft många rätt i år
Min matchanalys innan start. 2-0 Chelsea, rött kort på oss (okey jag trodde COQ skulle få den) och Costa gör mål.
Känns tyvärr som att denna matchutveckling kunde man tro på redan innan, Dean som domare och våran förmåga att få röda kort på Stamford Bridge är magisk.
Kan Chelsea få kort eller ???????????!!!!!!!!!!
I år smäller det !
Är det inte solklart rött på den chelski tacklingen på kos med???
COYG
Bra Theo!! Ser pigg ut
Vafasen håller Dean på med..?? släpper allt nu..??
twitter: @MikeBergkamp
blev väl gult på Oscar? Eller????
Det tycker jag var ganska milt sagt/önskat, mot vad min önska är tex.
Inte en käft i straffområdet som vanligt. Jag förstår inte var matchidé
Solklart rött på Oscar. Dean är så jävla köpt. Men vi klagar aldrig på domaren heller. Chelsea raka motsatsen
COYG
Snälla byt inte in Giroud! In med oxen istället för ramsey!
var ett avslut!
Jo men så länge man kommer undan man det fortsätter man väl, är det någon ska ska hängas är det väl domaren
Hoppas det blir mål från hans fot åxå.... Till Luleå ikväll..??
In med Giroud. Snacka om revasch han har att utkräva. Kan lyfta en spelare
COYG
Giroud in? chansen att kvittera på fasta situationer ökar ju om så är fallet.
Eller så har vi 2 röda snart...
I år smäller det !
Ja han kan väl inte spela om ingen är där....
Jo, ursäkta såg det nu...=)
kommer upp på fredag, till derbyt! vann utlottning på jobbet så jag får åka i sponsorbuss från skell, ska nog bli omtyckt i den bussen! :)
så kan det bli men vi kommer inte göra något mål med det här laget
COYG
Sidor