Vi skulke köpt Austin för 45 milj kr. Vilket jävla kap det kommer bli. Tänk att ha honom att slänga in i 70:e när vi kört fast. Han hade fixat många poäng för oss.
Afobe gjorde mål igen.
Kul med United! Hahaha.
Är på semester igen så nu blir det lugnt från mig i 3v. Måste säkerställa att jag kan se matchen imorgon men det ordnar sig nog!
BKG....Kan du ge mig nåt löfte idag? Börjar bli sådär jävla jobbigt igen:(
Tyvärr, mot Chelsea ges inga löften. För många fuskare, osköna spelare och en för dålig domarkår för att kunna ge ett löfte.
Kan ge ett löfte, vi kommer inte att få straff. :)
Större chans att få straff hemma iaf, så det ska nog inte uteslutas helt. Men då bör vi ju helst befinna oss i deras straffområde iaf, det skulle underlätta för ett sådant domslut.
Känns ju långtifrån som någon säker seger detta. Jag är rätt övertygad om att Chelsea är bättre än sitt tabelläge tyvärr, främst pga tränarbytet. Sedan gör ju inte heller vår minst sagt knackiga form saken bättre. Men jag sticker ut hakan och påstår att vändningen kommer idag, dels med tanke på revanschlustan sedan förra matchen mot dem och sedan förhoppningsvis vissa viktiga spelares återkomst i laget som gör att vi börjar andas tillförsikt. 2-1, Ramsey och Walcott målar.
Om någon låter honom provocera fram något matchavgörande ska den killen bort. Kan knappast vara mer förbereda på den grisen. Vid klar ledning är de däremot helt ok för kos att nita han
Chelsea kommer med en spelare på skadelistan. Tänk om Arsenal kunnat välja från alla spelare utom sig Welbeck. Jösses vad roligt det hade varit.
Jayarse på twitter.
Leicester o Sp**rs ångar på. Seger i morgon ett måste.
Gud så viktig match imorgon.....
twitter: @MikeBergkamp
West ham - City 2-2 ! hemmalaget nickar i ribban det sista som händer. FAN !
I år smäller det !
Som bäst kryss imorgon då
Vi skulke köpt Austin för 45 milj kr. Vilket jävla kap det kommer bli. Tänk att ha honom att slänga in i 70:e när vi kört fast. Han hade fixat många poäng för oss.
Afobe gjorde mål igen.
Kul med United! Hahaha.
Är på semester igen så nu blir det lugnt från mig i 3v. Måste säkerställa att jag kan se matchen imorgon men det ordnar sig nog!
COYG
Måste vara underbart att vara Unitedsupporter dessa tider, här kommer United halvtidsresultat i de senaste 11 matcherna.
0-0 Manchester City
0-0 Middlesbrough
0-0 CSKA Moskva
0-0 West Bromwich
0-0 PSV Eindhoven
0-0 West Ham
0-1 Norwich
0-0 Chelsea
0-0 Swansea
0-0 Sheffield United
0-0 Southampton
Någon som sa booring Arsenal ?
I år smäller det !
Och det ska väl vara en match till på listan, liverpool förra helgen.
Imorn ska vi fan vinna!!!
1-0!!!
AFC
Det känns rätt viktigt att iaf ta poäng, hoppas det vänder formmässigt i morgon. Det vore så skönt med revansch och seger.
Helt rätt. Den missa jag
I år smäller det !
BKG....Kan du ge mig nåt löfte idag? Börjar bli sådär jävla jobbigt igen:(
AFC
Giroud tveksam idag (ankle)
AFC
Wohoooo Walcott mot Chelsea bussen, målfattigt idag
Tyvärr, mot Chelsea ges inga löften. För många fuskare, osköna spelare och en för dålig domarkår för att kunna ge ett löfte.
Kan ge ett löfte, vi kommer inte att få straff. :)
Twitter @grvdga
Större chans att få straff hemma iaf, så det ska nog inte uteslutas helt. Men då bör vi ju helst befinna oss i deras straffområde iaf, det skulle underlätta för ett sådant domslut.
Känns ju långtifrån som någon säker seger detta. Jag är rätt övertygad om att Chelsea är bättre än sitt tabelläge tyvärr, främst pga tränarbytet. Sedan gör ju inte heller vår minst sagt knackiga form saken bättre. Men jag sticker ut hakan och påstår att vändningen kommer idag, dels med tanke på revanschlustan sedan förra matchen mot dem och sedan förhoppningsvis vissa viktiga spelares återkomst i laget som gör att vi börjar andas tillförsikt. 2-1, Ramsey och Walcott målar.
Får man ta sig en söndagsöl? Jobbigt nu. Kan max se ett oavgjort resultat idag, men har säkert fel, det har jag ofta.
Jayarse på twitter.
Alexis på bänk alltså
Knappt en timma kvar till match, börjar bli lite taggad..=)
twitter: @MikeBergkamp
Mikel/Matic vilket jävla brunklås på mitten.
AFC
Giroud startar alltså, bra, hade kännts lite klent med Walle där.
Skönt att iaf ha lite kraft att slänga in från bänken!
Mikel övertänd som vanligt får rött?
Målrikt idag , 4 2 till oss
Hazard på bänken tydligen.
Costa grisen har tillfrisknat såklart
COYG
Hittade ett ställe i Mexico som visar matchen äntligen. Annars är tyska, italienska, franska o belgiska ligan ner populär på tv här
COYG
Bara jag som känner att domaren kommer vara stenhård mot Costa idag pga förra mötet? Domarkåren måste hata han med, spelar rött kort i matchen !
I år smäller det !
Om någon låter honom provocera fram något matchavgörande ska den killen bort. Kan knappast vara mer förbereda på den grisen. Vid klar ledning är de däremot helt ok för kos att nita han
Sidor