Nu blir det 45min av brända målchanser från vår box-to-box stjärna Flamini och slutligen ett 2-0 av Costa. Bekväm bortaseger för säsongens största skitlag som inte kunnat vinna mot något eller några. Förutom mot oss då.
Någon som vet varför Wenger valde att spela utan en DM i matchen och istället ställa upp med fem offensiva mittfältare? Och spelar vi nu med Özil på top? Jag fattar ingenting av det här om jag skall vara helt ärlig.
Nu blir det 45min av brända målchanser från vår box-to-box stjärna Flamini och slutligen ett 2-0 av Costa. Bekväm bortaseger för säsongens största skitlag som inte kunnat vinna mot något eller några. Förutom mot oss då.
Någon som vet varför Wenger valde att spela utan en DM i matchen och istället ställa upp med fem offensiva mittfältare? Och spelar vi nu med Özil på top? Jag fattar ingenting av det här om jag skall vara helt ärlig.
Jag vet fan inte vart Özil spelar nu egentligen. Vilken formation vi har och allt. En enda röra verkar det som.
ska vi chansa något för att försöka få poäng eller ska vi ta en hedersam förlust? Det första är solklart för mig. Ut med Flamster o ramsey o in med Elneny o Sanchez o spela en dm
Alexis in mot Walcott. Eventuellt Oxen mot Flamster.
Vad gör Walcott på plan? Vilken pinsam insats
COYG
Be excited!
Jag vet fan inte vart Özil spelar nu egentligen. Vilken formation vi har och allt. En enda röra verkar det som.
ska vi chansa något för att försöka få poäng eller ska vi ta en hedersam förlust? Det första är solklart för mig. Ut med Flamster o ramsey o in med Elneny o Sanchez o spela en dm
COYG
Har Ramsey haft en passning rätt idag?
Det är så många fula ord som vill ut... Men barnen är hemma, och jag försöker hålla god ton på forumet...
Quitters never win. Winners NEVER quit!
Jadu, Kos e lika kass han.Solklar straff
Kos har ju haft BFG klass idag. Riktigt usel
COYG
Bossielny har en dålig dag på jobbet
Ramsey har inte slagit många passningar rätt senaste månaden.
Är ur form. Men får spela i brist på annat.
Är Ramsey hel spelar Ramsey. Gammalt Wenger ordspråk. Allid 90 min dessutom
PATO klar för Chelsea, hahahha
I år smäller det !
Borde inte Sanchez vara i straffområdet vid frisparkar?
65 spelade o fortfarande noll avslut på mål va? Känns bra hemma mot dessa sopor
COYG
Gus va usla de är.
Det är ju tydligen "walcots dag" i dag. Bindel och immunitet! Dröling!!! Löjligt!!!
I med-och motgång!
Herregud!!! Skulle vi träffa mål om vi sköt från mållinjen ens? Skrattretande ju
COYG
Men hur jävla dåliga är vi ? Finns det inga gränser ?
Fan, skulle klippt ur tabellen när vi ledde. Är väl 5 år till nästa gång om mam inte klipper den innan omgång ett
Özil på topp? Why? Han kan inte skjuta, springa eller dribbla men en jävel på passa. Ska man spela striker då?
COYG
snart har jag maxpuls....
twitter: @MikeBergkamp
Vad ser du på då? Jag ,åste kolla min då å då för va säker ja lever.
Av ilska och frustration...
:)
Men ut med någon av tomtarna nu då!
Flamini vill ju en hel del men han är ju så oerhörtbegränsad som fotbollsspelare
Byt ut Flamini och in med Elneny!
Walcott däremot är en fullfjädrad fotbollsspelare....
Bara gult????????
Sidor