Haha vem fan pausar i en direktsändning? Nej jag klarar mig gott utan tv-kanaler :)
Varje dag, när man skall kissa, hämta dricka eller se en omtalad situation i repris... ofta faktiskt
fast då tar jag med mig matchen på t ex toa eller till köket med paddan eller mobilen. Repriser kommer ju ändå. Fast en extra repris på självmålet nyss kanske inte skulle skada :D
Haha vem fan pausar i en direktsändning? Nej jag klarar mig gott utan tv-kanaler :)
Varje dag, när man skall kissa, hämta dricka eller se en omtalad situation i repris... ofta faktiskt
fast då tar jag med mig matchen på t ex toa eller till köket med paddan eller mobilen. Repriser kommer ju ändå. Fast en extra repris på självmålet nyss kanske inte skulle skada :D
haha, hoppas du inte tar med dig din 110" på toaletten. :)
vad vill du att jag skall kolla i reprisen åt dig? ;)
Hahaha det ultimata vore ändå att ha en tv på toa och i köket och köra HD kanaler på allihopa :)
Nice. Vilken projje/duk? Hur långt är det till soffan från duken? Funtar på nåt liknande men vet inte om det är för kort avstånd.
vet ej hur man lägger in bilder från mobilen. Men jag kör benq w1070 som har sk. short throw vilket gör att du kan få stor bild på kort avstånd. har ca 2,5-3m från projektor till duk. har projektorn precis ovanför huvudet i stort sett. projektor är fantastisk bra. har det dock i gillestugan i källaren där jag kan mörklägga totalt även dagtid.
Yes! Välförtjänt även om det är ett självmål.
Be excited!
Fortsätt nu för Fan med detta tempot!!! gå ner på försvar så kan vi göra sista 5 minuterna!
Tågen har inte Tv3 :D
I år smäller det !
Yes ett till flyt mål. Men bättre spel nu än i första
Bara man inte börjat bli passiva nu med 30 minuter kvar. Trumma på för ett mål till
Ut med Coq o in med Xhaka innan det röda snor Coq
COYG
Arsene Wenger - He Knows, You Don't
Man åker inte tåg när det e match... ;)
If it's too strong, then you're too weak!
WENGER! Byte!!!
2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?
Byt ut Coq nu innan domaren visar ut honom.
Taskigt mot övriga familjen om du snor bilden för de andra.
Hahaha det ultimata vore ändå att ha en tv på toa och i köket och köra HD kanaler på allihopa :)
Ja gör det! :D
Överlever ;-)
http://www.bilddump.se/bilder/20161123220900-94.234.170.221.jpg
Ut med coq nu. Han vågar ju inte gå in i närkamperna längre..
Övriga är ointresserade eller sover :D
Vem lägger in en Arsenalmatch i schemat när tågen går ? De står ju för fan jämt stilla så borde inte vara svårt att hitta en ledig tid.... :D
I år smäller det !
Nice. Vilken projje/duk? Hur långt är det till soffan från duken? Funtar på nåt liknande men vet inte om det är för kort avstånd.
Men vi orkar ju inte! BYT!
Jösses, man ser ju inte ens numret på spelarna. nu förstår jag varför du ser fel på situationer ibland. ;)
Nu när vi har en bra bänk. Kan vi inte göra lite byten då? Flera är ju trötta eller kassa
COYG
Haha, helt sant, du vann diskussionen helt klart. ;)
Nu får jag ett nervsammanbrott!!! Byt byt byt byt byt, de springer igenom hela tiden, hur ser du inte det?
Andas, vi leder. :)
vet ej hur man lägger in bilder från mobilen. Men jag kör benq w1070 som har sk. short throw vilket gör att du kan få stor bild på kort avstånd. har ca 2,5-3m från projektor till duk. har projektorn precis ovanför huvudet i stort sett. projektor är fantastisk bra. har det dock i gillestugan i källaren där jag kan mörklägga totalt även dagtid.
Haha ja men det är hårfint. Vi måste få vila nu.
Härligt hemjobb av Iwobi!
Men vafan byt!!!
Skulle bytt ut Iwobi innan hörnan.
Faaaan!!!!!!
Nu e det Riktigt viktigt att vi hör ett nytt ledningsmål för nu e PSG gruppsegrare med inbördes bortsmål.
Tänk om jag hade fått vart tränare..... då hade jag byyuuuuuuyuuttttiiigtt!!!!!
Sidor