Uselt agerande! ifs ska ospina vråla så Iwobi skiter ner sig. Men FAN vad onödigt. Då måste vi försöka hitta tillbaka till det tempo och löpviljan vi hade i början av halvleken.
Nice. Vilken projje/duk? Hur långt är det till soffan från duken? Funtar på nåt liknande men vet inte om det är för kort avstånd.
vet ej hur man lägger in bilder från mobilen. Men jag kör benq w1070 som har sk. short throw vilket gör att du kan få stor bild på kort avstånd. har ca 2,5-3m från projektor till duk. har projektorn precis ovanför huvudet i stort sett. projektor är fantastisk bra. har det dock i gillestugan i källaren där jag kan mörklägga totalt även dagtid.
Kör samma projektor. benq w1070, jag sitter 5m bort. slipper läsglasögon ;-)
Wenger få ta på sig det här. Otroligt dåligt taktiskt upplägg. Ramsey 90 min, sena byten I vanlig ordning. Gör han så får att alla vill att han ska byta, av ren envishet? Förstår inte riktigt.
Jaha 2-2, går de om oss i tabellen då ?
I år smäller det !
Den kan du ta på dig Wenger som inte gör några byten. Du är så jävla seg!
COYG
Slarv!
Bbbbbbbbyyyyyyyyyyyyyyt Byyyyyyyyyyyyyytyyyyyyyyyyt
2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?
Varför Iwobi?
Herregus vilken junior.
Uselt agerande! ifs ska ospina vråla så Iwobi skiter ner sig. Men FAN vad onödigt. Då måste vi försöka hitta tillbaka till det tempo och löpviljan vi hade i början av halvleken.
Ger bort gruppledningen på sånt skitmål.
Wenger är verkligen en usel tränare när det kommer till taktik. Skrämmande dålig.
Mm
Ja, inbördes bortamål, skrev ju det för en minut sedan...
If it's too strong, then you're too weak!
Ps. Jag tror fortfarande på 2-1 seger
I år smäller det !
HAHAHAHA tack Cavani!
Wenger kan fan aldrig agera bara reagera om de andra gör mål. Tidigare byten hade kunnat stänga matchen
COYG
Kul. Då får vi möta Barca Eller bayern Som vanligt.
Byyyyyyyyyt!
Hallå jag viaplayar, går inte in o läser allt innan jag spyr ur mig redan besvarade frågor :D
I år smäller det !
Inte bayern iaf då de slutar tvåa i sin grupp...
Kör samma projektor. benq w1070, jag sitter 5m bort. slipper läsglasögon ;-)
Lär dig reglerna då för f*n. :)
Otroligt Ramsey för 90minuter igen
Skönt!
Hur fan kan vi släppa cavani i lämningarna hela jävla tiden. den är så tydlig den löpningen....
Bayern e redan tvåa i sin grupp, så dom slipper vi. Kanske City kan slå Barca i sin grupp med, men ganska orimligt men fortfarande möjligt tror jag.
Frågan är vad vi har i CL att göra. Viktigare att klara 4e-platsen i PL
Möter hellre Bayern än Barca o Real Madrid.
Bayern spelar skakigt, anfallet är bra men defensiven är inte lika gjuten som tidigare år.
I år smäller det !
Har vi några avslut?
3-2 hänger inte i luften, vilket betyder att Özil gör 3-2 innan tjockisen blåser av !
I år smäller det !
Måste upp ett par snäpp efter gruppspelet oavsett motstånd.
ett enligt statistiken
Wenger få ta på sig det här. Otroligt dåligt taktiskt upplägg. Ramsey 90 min, sena byten I vanlig ordning. Gör han så får att alla vill att han ska byta, av ren envishet? Förstår inte riktigt.
Är de straffen då? Dags för en granitraket!
Sidor