Ramsey istället för Oxen och Walcott istället för Giroud.... Hmm hade nog inte valt samma. Om vi nu ska ha Walcott ensam på topp så kan vi väl sluta slå bort massa inlägg i onödan
Ramsey istället för Oxen och Walcott istället för Giroud.... Hmm hade nog inte valt samma. Om vi nu ska ha Walcott ensam på topp så kan vi väl sluta slå bort massa inlägg i onödan
Nån som vet någon sida eller app på Android som man kan streama matchen från idag?
nu har vi iallafall özil med som ev kan hitta Walcott. Gillar oxå Gabbe & Kos
Ramsey startar som vanligt, förstår inte.....
Oxen på bänken, förstår inte......
Everton smiskar Chelsea 2-1, underbart :D
I år smäller det !
Theo igen alltså, vet inte vad jag tycker om det men det är bara att byta ju om det inte funkar. Ska inte behövas. 2-0
Någon som har en stream till matchen? Går ju ej på viaplay tyvärr
Det var ju snällt viaplay att varken visa arsenal eller falkenberg när man har fotbolls frossa..
Fulstream jättekul
Ok elva. gillar Gabriel o Kos ihop.
COYG
Nån som vet någon sida eller app på Android som man kan streama matchen från idag?
nu har vi iallafall özil med som ev kan hitta Walcott. Gillar oxå Gabbe & Kos
Twitter @grvdga
http://arenavision.in/av22
Inte bara Giroud som missar öppet mål...
Hur kan Sanchez o Walcott missa där? Helt otroligt ineffektiva vi är hitills i år
COYG
Det lossnar för Walcott snart, då kommer det rulla in massor :D
I år smäller det !
Var ser du den? Får det inte att fungera!
Herregud vad otur vi har. Spelar bra men behöver ett tidigt mål
COYG
2 stolpträffar på 7 min.. Marginalerna emot oss !
I år smäller det !
viasat sport
COYG
viasat sport
COYG
Kewlt, tack mannen!
@Lord_Sugar: 1-1 at Newcastle
Denna ineffektivitet börjar ärligt talat bli farsartad...
#Championship
Får inte alls den att fungera... Vad gör jag för fel?
Here we go again...stolpe och walle
vi behöver ett mål nu så kan det lossna och bli 5-0. Om vi ej får mål i första kan det bli en jobbig jakt
COYG
Någon som hunnit med att räkna målchanser? Hinner inte med. 3-4 bollar borde vi leda med redan...
Måste man ha ett konto på arenavision?
Äsch då är det 0-0 efter 60 minuter så byter vi in självmål så ordnar det sig ;)
#Championship
Smaskigt biceps-slap av Cech där. Helt oberörd.
200304382612073264790
http://sportlivetv.sx/en/eventinfo/338117_arsenal_stoke_city/#webplayer_...|last3|338117|302395|1|1|en
Har du tagit hem sopcast?
Nej, bara ta hem sopcast, F5:a och kör.
ja det har jag. Men den öppnas ju bara i sopcastweb inte i programmet. Kan man ladda ner nåt webtillägg nånstans?
Cazorla PÅ mål!
200304382612073264790
Sidor