En rätt bra halvlek. Vi kommer till en hel del chanser och har inga större problem att komma till hyfsade lägen. Lite omständigt kanske och någon passning mindre i sidled hade inte skadat. Men det är svårt att spela rakt med Giroud där längst framme. Sett till manskapet tycker jag vi gör det helt ok.
Hur Burnley ens spelar i PL är för mig ett mysterium. De kan knapp slå en enkel passning rätt. Ett riktigt skitlag.
En rätt bra halvlek. Vi kommer till en hel del chanser och har inga större problem att komma till hyfsade lägen. Lite omständigt kanske och någon passning mindre i sidled hade inte skadat. Men det är svårt att spela rakt med Giroud där längst framme. Sett till manskapet tycker jag vi gör det helt ok.
Hur Burnley ens spelar i PL är för mig ett mysterium. De kan knapp slå en enkel passning rätt. Ett riktigt skitlag.
Enda så kan vi inte vinna första halvlek, då måste vi också vara kassa...
har väl skapat giftigare chanser än vi har lyckats med
Domarjävel och Xhaka jävel. Så väntat. Hur kan de inte få rött när de sparkar ner Sanchez på mittplan? Hur i helvete kan det vara rött??? Han är inte nära att träffa ens vilket brukar behövas för att få rött
tycker faktiskt att Perez ska in på den kanten han löpervmycket sen är han rätt bra avslutare. De har vi ju sett tidigare.
Saknar Walcott i bra form. Då får vi många fler alternativ
COYG
Be excited!
Ahh, det här håller ju inte... vissa spelar kommer inte alls upp i nivå. Vi vill det inte tillräckligt mycket känns det som.
Vi får väl hoppas på trenden att vi brukar gå ut och vara bättre i 2:a
2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?
Ja, Giroud i all ära, men med Theo o Iwobi på kanterna o Sanchez i mitten hade vi klart mer fart.
Welbz istället för Iwobi när jag tänker efter...
If it's too strong, then you're too weak!
Byt ut Giroud och in med Perez så vi fårfart på spelet Alexis på topp
Enda så kan vi inte vinna första halvlek, då måste vi också vara kassa...
Bra av özil att ta många djup leds löpningar
Bubblan
har väl skapat giftigare chanser än vi har lyckats med
COYG
Missade första halvlek pga dotterns 1års kalas. Vad har jag missat ? Hur har det sett ut ?
I år smäller det !
Kan inte nån berätta för Sanchez att målen räknas även om de inte sitter i nättaket! Han skjuter över alldeles för ofta
COYG
Precis va jag tänkte på också.
Ännu en solklar straff vi inte får. Bedrövligt av linjemannen
COYG
Solklar straff
Verkar vara omöjligt att få en straff den här säsongen
Va? Vi fick ju typ 5 st på första 7 matcherna...
I år smäller det !
3-4-1-2.
Hade jag gillat att vi testa.Varför inte mot ett sånt här skitlag
Football - Created by the poor, stolen by the rich...
Kul musse!
Gött!!!!
Twitter: @mackan_carlsson
Så glad man blir. Otroligt fint mål. Hoppas Alexis får näta
Gött!
musses första?
COYG
Tror faktiskt inte på att ändra spelsystem mitt under en säsong, behövs mer träning för att det skall sitta misstänker jag.
och hur många sen dess?
COYG
Jupp, hans första
Se och lär. Mitbackskollegor!
Football - Created by the poor, stolen by the rich...
Fast han sågade ju chanserna för "denna säsong" fast vi fått flera st.
Hade han skrivit "sista tiden" så köper jag det.
I år smäller det !
Bra köp de där.
Wtf xhaka
Arsene Wenger - He Knows, You Don't
Domarjävel och Xhaka jävel. Så väntat. Hur kan de inte få rött när de sparkar ner Sanchez på mittplan? Hur i helvete kan det vara rött??? Han är inte nära att träffa ens vilket brukar behövas för att få rött
COYG
Han är ju enda så jävla kass!
Sidor